quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zie ook nog geen nieuwe update
Ja klopt. Gelukkig heb ik hem nog kunnen flashen door middel van Odin. Hij was idd bricked. Heb nu Darky's rom en 2.3.4 erop gezet. En KIES er gelijk met een bloedgang afgeflikked.quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.
Ik snap je vraag niet helemaal. Bedoel je via Kies? Dan nee, wel via een custom rom, of een niet officiele, zoals beschreven in jouw linkquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Boudibou het volgende:
Is het ook al mogelijk 2.3.5. te downloaden?
http://www.samfirmware.co(...)e-galaxy-s-ii-leaks-
quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zie ook nog geen nieuwe update
Wtf is Odin?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef MetBas het volgende:
Euh, niet om 't een of ander, maar jullie weten dat je deze update al tijden had kunnen hebben door simpelweg er even op te pleuren met Odin?
Waarom denk je dat ik 2.3.5 draai?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef MetBas het volgende:
Euh, niet om 't een of ander, maar jullie weten dat je deze update al tijden had kunnen hebben door simpelweg er even op te pleuren met Odin?
Scroll voor de gein eens een stukje naar boven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:42 schreef bear87 het volgende:
Waarom kan ik opeens niet meer normaal smsen, een of andere automatische t9 modus is ingeschakeld in een heel andere taal, hoe verander ik dat in godsnaam? Ik kan het nergens vinden en als ik nu wil tikken 'lijkt' dan maakt hij ervan 'kinky'
Taal staat op Nederlands, swype taal ook.
Te veel gedoe allemaal. Ik wacht wel af.quote:
Ik denk dat bovenstaande eerder een uitzonderingsverhaal is, dan iets wat bij iedereen voorkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
Oh,wilde net gaan vragen hoe de batterij is van de SS II want zit er over na te denken of te wachten op de nieuwe iPhone, of voor de SS II te gaan waarmee zo driftig geadverteerd wordt.
Ik ben erg tevreden over de batterij; ik heb hem nu 24 uur geleden van de lader afgehaald, paar keer whatsapp, even internet, paar smsjes, 1 telefoon gesprek, en heb nog 85% van me batterij over. Heb er dan niet heel veel mee gedaan dus, maar wel iets, en dan vind ik deze score erg prettig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
Oh,wilde net gaan vragen hoe de batterij is van de SS II want zit er over na te denken of te wachten op de nieuwe iPhone, of voor de SS II te gaan waarmee zo driftig geadverteerd wordt.
Dat haal ik echt nooit, heb je hem origineel? Of Custom rom? Welke versie heb je? En heb je veel widgets/applicaties aanstaan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over de batterij; ik heb hem nu 24 uur geleden van de lader afgehaald, paar keer whatsapp, even internet, paar smsjes, 1 telefoon gesprek, en heb nog 85% van me batterij over. Heb er dan niet heel veel mee gedaan dus, maar wel iets, en dan vind ik deze score erg prettig.
Ik heb hem origineel, zowel met 2.3.3 als met 2.3.4. heb ik dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dat haal ik echt nooit, heb je hem origineel? Of Custom rom? Welke versie heb je? En heb je veel widgets/applicaties aanstaan?
Zo dan heb je geluk, ik kan hem s'ochtends om half acht van de lader afhalen en gedurende de dag enkel een beetje WhatsAppen en eens in de paar uur kijken op Twitter en dan kan ik hem s'avonds om elf uur toch echt wel weer eraan hangen, al zou hij het tot vroeg in de ochtend ook nog wel overleven. Dat probeer ik liever niet ivm school/werk en de wekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:54 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik heb hem origineel, zowel met 2.3.3 als met 2.3.4. heb ik dit.
Ik heb niet heel veel aanstaan, gmail synct ie af en toe geloof ik, weerbericht + mijn aandelenkoers update hij elke 3 uur. Wat kan er verder nog meer aanstaan, dan kijk ik even voor je.
(whatsapp zal wel aanstaan?)
Meer info: http://www.mccune.nl/schone-lei-voor-de-galaxy-s2-met-usb-jigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef netolk het volgende:
wat garantie betreft, vermoed ik het van niet omdat je er toch andere firmware opgezet hebt... overigens zijn er wel tooltjes te koop die de firmware-count weer op 0 zet en dan zou je denk ik wel garantie kunnen krijgen
Een jig inderdaad.... Via eBay voor slechts 4 euro te koop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef netolk het volgende:
wat garantie betreft, vermoed ik het van niet omdat je er toch andere firmware opgezet hebt... overigens zijn er wel tooltjes te koop die de firmware-count weer op 0 zet en dan zou je denk ik wel garantie kunnen krijgen
Ja, een soort van blauwe gloed inderdaad. Vind het er vrij goedkoop uitzien eerlijk gezegd. Was eerst beter, toen 'bouncete' je scherm even door en weer terug. Las ergens anders dat die verandering zou zijn gemaakt i.v.m. de rechtszaken van Apple (leek teveel op de iPhone ofzo)?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef kalinhos het volgende:
- als je bv in je instellingen menu hard naar beneden scrollt is er een klein graphic iets
Ja dat is ook zo, maar het zit bij stock android al sinds 2.3.0 (bestaat dat?) en dat samsung het nu pas "accepteert" is gewoon een keuze van samsung.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb die gloed pas sinds 2.3.4. Hoor meer mensen die het pas sinds deze update hebben (o.a. op tweakers)
Ligt eraan hoelang Vodafone er over doet om die update te fixen en dan uit te brengen....quote:Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef fruitt70 het volgende:
Hoelang duurt het voordat een branded telefoon een update krijgt, nadat er firmware voor de unbranded telefoon is verschenen? Mijn telefoon is namelijk vodafone branded.
die verzekeringen gaan ook gewoon nergens over....quote:Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef De-Hamster het volgende:
Heb hem nu eindelijk terug, ik heb nog geluk gehad.
Zondag 4 september had ik mijn telefoon laten ophalen omdat er een levensgrote barst in het scherm zat. Was namelijk op een stenen trap met scherm naar onder gevallen.(auch) Toen deze opgehaald werd kreeg ik als leentoestel de Nokia E71. Het zou twee-drie weken gaan duren maar maximaal 4 weken. En afgelopen maandag heb ik toch maar eens gebeld met de verzekering en zij vertelde mij dat de telefoon al bij de Belcompany 20km verderop lag. Allereerst leek mij dat deze thuis bezorgt zou worden, aangezien hij daar is opgehaald, tevens hadden ze me wel kunnen bellen direct op het moment deze klaar was. Wie weet ligt deze er al een week. Aangezien er ook een Belcompany in mijn dorp ligt, was zelfs dát nog handiger geweest dan 20km verderop.
Aangezien ik momenteel op stage zit van 9 tot 5 van maandag tot en met vrijdag en de Belcompany open is tot 6 op Maandag werd dat heel lastig. Via mijn stage 15 km van huis, moest ik naar huis, het leentoestel koffertje halen met me oplader en de bon etc. En vanuit daar rond half zes tijdens de spits naar de Belcompany. In al mijn haast viel mijn leentoestel in de WCHelaas dat haalde ik niet meer, alles liggen droogföhnen en uiteindelijk deed de telefoon het ook gewoon alleen pijltje naar rechts en links niet en werd er standaard een komma getypt. Niet best dacht ik. Mijn moeder heeft de telefoon toen dinsdagochtend teruggebracht en mijn geliefde Galaxy-tje teruggehaald. Had ze bij Belcompany aangegeven dat de telefoon in het water was gevallen en gebreken vertoonde. Belcompany ging er niet over dus belde ze effe met de verzekering.
Blijkt dat ik dus per maand een behoorlijk bedrag aan de verzekering betaal en als leentoestel een niet verzekerde telefoon krijg, conclusie: Of ik even 300 euro wilde betalen als vergoeding voor het leentoestel. Gelukkig nam de Belcompany medewerker het voor me op aangezien zij deze 4 jaar oude telefoon in de winkel hadden liggen voor bijna de helft etc. Uiteindelijk ben ik er af gekomen met een zogenaamde 30 euro eigen risico.
Wat een service van dat verzekeringsbedrijf zeg
Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloedquote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef Onmisbaar het volgende:
Update is geïnstalleerd! 2.3.4 is de nieuwste via Samsung Kies, klopt dat?
Edit: Als ik nu scroll krijg ik een blauwe gloed beneden aan het scherm ipv dat het bounced. Is het ook mogelijk die blauwe gloed uit te zetten en het oude effect terug te krijgen?
Blijft idd aanstaan die voorspelling, maar dan horizontaal ipv de verticale eerst.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloed
Zijn er trouwens meer mensen die de woordvoorspelling bij Swype niet meer uitkrijgen na de update?
Vind ik zelf eigenlijk wel een verbetering. Maar een optie om het aan te passen is altijd welkom.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:08 schreef Onmisbaar het volgende:
De font is ook dikker gedrukt zie ik net, is dat ook terug te draaien?
Dat is heel simpel op te lossen. Zet auto rotate alleen voor die ene app aan:quote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind het vooral lastig met 2.3.4 dat een video nu standaard wordt afgespeeld als 9:16 (dus verticaal zeg maar). In 2.3.3. werd video alleen maar liggend afgespeeld en dat werkte een stuk chiller. Nu moet ik weer 'automatisch draaien' aanzetten iedere keer als ik een video aan het kijken ben
Zie paar reacties eerder...quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn een screenshot te posten van zijn Kies waarbij de huidige en nieuwste fw staat?
Via ODIN en een JIGquote:Op donderdag 29 september 2011 08:56 schreef TJV het volgende:
Haha Gogo, faalhaas.
Ik zit er toch steeds meer aan te denken om mijn gs2 te flashen, maar zit nog met een vraag: hoe installeer ik de originele software weer mocht er iets fout gaan?
Idd via ODIN. Gisteren zelf nog gedaan. Kwam van de Lightening ROM af. Deze beviel me niet en ben dus terug gegaan naar de nieuwse stock ROM. Uiteraard wel weer geroot.quote:
Mja... Ik vind dit irritant, maar dat is dan niet anders te krijgenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blijft idd aanstaan die voorspelling, maar dan horizontaal ipv de verticale eerst.
JIG is wel handig als je de garantie wilt behouden, daar doel ik eigenlijk op.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Idd via ODIN. Gisteren zelf nog gedaan. Kwam van de Lightening ROM af. Deze beviel me niet en ben dus terug gegaan naar de nieuwse stock ROM. Uiteraard wel weer geroot.
JIG heb je alleen nodig om je Custom ROM counter op 0 te zetten.
Dat is idd irritant dat woordenboek ja....quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloed
Zijn er trouwens meer mensen die de woordvoorspelling bij Swype niet meer uitkrijgen na de update?
Simlock mag volgens mij niet meer en voor providers is het ook niet echt nuttig om te doen als je een abbo hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Zit er op de versie die T-Mobile uitgeeft een simlock? Wel een startscherm, maar simlock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |