SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 24-09-2011 13:59:00 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.
YEAH! eindelijk!quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:12 schreef Boudibou het volgende:
Moet wel..bij toestelinfo (instellingen) staat dat versie 2.3.3. dus klopt!
OTA ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:24 schreef Boudibou het volgende:
Zeker! Wanneer komt deze update (OTA) ?
probeer anders eens via KIES te downloadenquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:31 schreef Boudibou het volgende:
Over the Air-update.
Hmmm..oke..want heb net gezocht naar een systeemupdate maar niets nog. In spanning afwachten dan maar..
kijk zelf maar..quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:31 schreef Boudibou het volgende:
En wat is er nieuw aan de market dan?
ohquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:57 schreef bynnad het volgende:
Ik heb bovenstaande marketplace ook al en ik gebruik gewoon versie 2.3.3
kreeg wel een vermelding in kiesquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
2.3.4 is nog niet in NL enzo, alleen in Scandinavië.
http://tweakers.net/nieuw(...)uit-galaxy-s-ii.html
Leuk voor je.quote:
wtfquote:
Zal, gezien het artikel hierboven, vast niets uithalen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
probeer anders eens via KIES te downloaden
[..]
kijk zelf maar..
[ afbeelding ]
Dat had ik ook vandaag/vannachtquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:28 schreef Crank het volgende:
Die market heb ik inderdaad ook al met 2.3.3.
gisteravond me accu op 70% , gooi hem op bed, kijk 10minuten later, telefoon uit....
Probeer aan te zetten lukt niet, accu eruit en er weer in, toen wel aan accu nog maar 15% wel vaag.
het opstarten duurt langer, maar ik heb het idee dat het allemaal nog iets "soepeler" verloopt, nieuw tablad openen in de browser heeft betere graphics etc. Ik hoop dat de CPU drain bug eruit is gehaald.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zal, gezien het artikel hierboven, vast niets uithalen.
Ziet er goed uit. Zijn er nog meer opmerkelijke veranderingen?
Van 100% naar 99% is niet representatief... bij mij duurt van 100% naar 99% sowieso veel langer dan van 99% naar 98% enz, wat ik er ook mee doe.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het opstarten duurt langer, maar ik heb het idee dat het allemaal nog iets "soepeler" verloopt, nieuw tablad openen in de browser heeft betere graphics etc. Ik hoop dat de CPU drain bug eruit is gehaald.
Volgensmij is hij ook iets zuiniger tijdens het bellen. Want ik heb dik een uur gebeld zonet en had daarna nog 99% batterij over
Volgens mij moest je dan je mail instellen als POP/imap of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:13 schreef Kukeluus- het volgende:
Even een vraag'
Ik wil graag dat als ik mijn mail op mijn telefoon lees deze ook als gelezen wordt verwerkt in mijn hotmaik.. hoe doe ik dat?
Waar slaat dit op?quote:
Dus jij kreeg met een NL toestel en NL abonnement in KIES te zien dat 2.3.4 voor jouw telefoon beschikbaar isquote:
Zeker als je de recensies leest op de market.quote:Op zondag 25 september 2011 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
11 euro is wel een beetje aan de hoge kant
quote:Geen email widget. Toch wel een groot gemis.
quote:Ik heb de app op mijn Galaxy S geinstalleerd. Het lijkt wel of het geheugen vol loopt, en dan hangt mij toestel. Een pagina openen duurt ongeveer 10 sec. Een app starten meer dan 15 seconden..Er jammer, voor een app in deze prijscategorie. Voorlopig deinstalleer ik het weer. Ik zal de mooie Shell missen, maar een toestel wat continue hangt of rete traag is, wekt behoorlijk wat irritaties op.
quote:Still no( g)mail widget or better still, dedicated pages for sms, mail and facebook! For this price I expected more!
quote:Telkens wanneer ik op mijn Galaxy S i9000 video, of spelletjes afspeel blokkeert het toestel. Opnieuw opstarten is de boodschap. Android widgets werken ook niet steeds samen. Dagelijks toch 1 tot 2 maal het toestel herstarten. Ik wacht nog enkele updates af om het verder te gebruiken. Toch spijtig voor deze prijs.
quote:Ziet er supergelikt uit, en draait soepel. Neemt wel erg veel van je geheugen, en moet herladen na een zware app.
quote:Makes my phone crash 4 a 5 times a day. Sad because if it works it looks beautiful. But still very buggy
Lol, wat was het dan??quote:Op maandag 26 september 2011 08:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik ben er achter wat het was.
Samsung probeerde telkens 1 of ander programma te pushen die ik moest installeren.
Vannacht werd ik gelukkig wakker om 5 uur, telefoon helemaal vastgelopen (is tevens m'n wekker) en de batterij bijna leeg.
Toen heb ik dat klote programma maar geïnstalleerd en de telefoon aan de oplader gehangen.
Lekker klantvriendelijk.
ahh, oke ik gebruik die auto stand niet dus heb er ook geen last van gehad, maar het is wel raar dat je telefoon vast loopt als er een update word gepusht die jij niet installeert...quote:Op maandag 26 september 2011 09:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Nee het had te maken met de autostand en er werd iets geïnstalleerd waar je een naam in kan spreken zodat hij vervolgens begint te bellen.
Ik vind het ook vreemd want ik gebruik de auto stand ook nooit.quote:Op maandag 26 september 2011 09:35 schreef netolk het volgende:
[..]
ahh, oke ik gebruik die auto stand niet dus heb er ook geen last van gehad, maar het is wel raar dat je telefoon vast loopt als er een update word gepusht die jij niet installeert...
Bij mij nog niet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Afwazig het volgende:
Is 2.3.4 nou wel ofniet beschikbaar via KIES?
quote:
quote:SamsungMobileNL SamsungMobileNL
Vanaf nu beschikbaar: nieuwe firmware 2.3.4 voor de Samsung Galaxy SII, upgraden via Kies
Welk toetsenbord gebruik je?quote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb de nieuwe update er net opgezet.
Met het typen in What'sApp moet ik ff wennen, want hij laat nu ineens telkens woorden zien als je een bepaalde letter typt.
Moet nog even uitzoeken waar ik dat uit zet.
Het is ook een "eigen" instelling van Swype. Moet je even op dat tandwieltje drukken bij je toetsenbord en dan staat er waarschijnlijk een vinkje bij "woordvoorspelling".quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb Swype standaard aan staan, maar wat je nu ziet had ik voor de update niet.
Thanks, ik heb het gelijk uit gezet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook een "eigen" instelling van Swype. Moet je even op dat tandwieltje drukken bij je toetsenbord en dan staat er waarschijnlijk een vinkje bij "woordvoorspelling".
Hmm... Ik kan het bij mijzelf niet uitzetten :/quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het gelijk uit gezet.
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.quote:Op maandag 26 september 2011 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Nou leuk dan. Ik updaten.. loopt de telefoon vast tijdens de update. Nu als ik opstart krijg ik alleen een een telefoonlogo te zien, een driehoek met uitroepteken erin en een computerlogo. En nu? Kanker KIES
umm....quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.
quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zie ook nog geen nieuwe update
Ja klopt. Gelukkig heb ik hem nog kunnen flashen door middel van Odin. Hij was idd bricked. Heb nu Darky's rom en 2.3.4 erop gezet. En KIES er gelijk met een bloedgang afgeflikked.quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.
Ik snap je vraag niet helemaal. Bedoel je via Kies? Dan nee, wel via een custom rom, of een niet officiele, zoals beschreven in jouw linkquote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Boudibou het volgende:
Is het ook al mogelijk 2.3.5. te downloaden?
http://www.samfirmware.co(...)e-galaxy-s-ii-leaks-
quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zie ook nog geen nieuwe update
Wtf is Odin?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef MetBas het volgende:
Euh, niet om 't een of ander, maar jullie weten dat je deze update al tijden had kunnen hebben door simpelweg er even op te pleuren met Odin?
Waarom denk je dat ik 2.3.5 draai?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef MetBas het volgende:
Euh, niet om 't een of ander, maar jullie weten dat je deze update al tijden had kunnen hebben door simpelweg er even op te pleuren met Odin?
Scroll voor de gein eens een stukje naar boven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:42 schreef bear87 het volgende:
Waarom kan ik opeens niet meer normaal smsen, een of andere automatische t9 modus is ingeschakeld in een heel andere taal, hoe verander ik dat in godsnaam? Ik kan het nergens vinden en als ik nu wil tikken 'lijkt' dan maakt hij ervan 'kinky'
Taal staat op Nederlands, swype taal ook.
Te veel gedoe allemaal. Ik wacht wel af.quote:
Ik denk dat bovenstaande eerder een uitzonderingsverhaal is, dan iets wat bij iedereen voorkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
Oh,wilde net gaan vragen hoe de batterij is van de SS II want zit er over na te denken of te wachten op de nieuwe iPhone, of voor de SS II te gaan waarmee zo driftig geadverteerd wordt.
Ik ben erg tevreden over de batterij; ik heb hem nu 24 uur geleden van de lader afgehaald, paar keer whatsapp, even internet, paar smsjes, 1 telefoon gesprek, en heb nog 85% van me batterij over. Heb er dan niet heel veel mee gedaan dus, maar wel iets, en dan vind ik deze score erg prettig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
Oh,wilde net gaan vragen hoe de batterij is van de SS II want zit er over na te denken of te wachten op de nieuwe iPhone, of voor de SS II te gaan waarmee zo driftig geadverteerd wordt.
Dat haal ik echt nooit, heb je hem origineel? Of Custom rom? Welke versie heb je? En heb je veel widgets/applicaties aanstaan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over de batterij; ik heb hem nu 24 uur geleden van de lader afgehaald, paar keer whatsapp, even internet, paar smsjes, 1 telefoon gesprek, en heb nog 85% van me batterij over. Heb er dan niet heel veel mee gedaan dus, maar wel iets, en dan vind ik deze score erg prettig.
Ik heb hem origineel, zowel met 2.3.3 als met 2.3.4. heb ik dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dat haal ik echt nooit, heb je hem origineel? Of Custom rom? Welke versie heb je? En heb je veel widgets/applicaties aanstaan?
Zo dan heb je geluk, ik kan hem s'ochtends om half acht van de lader afhalen en gedurende de dag enkel een beetje WhatsAppen en eens in de paar uur kijken op Twitter en dan kan ik hem s'avonds om elf uur toch echt wel weer eraan hangen, al zou hij het tot vroeg in de ochtend ook nog wel overleven. Dat probeer ik liever niet ivm school/werk en de wekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:54 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik heb hem origineel, zowel met 2.3.3 als met 2.3.4. heb ik dit.
Ik heb niet heel veel aanstaan, gmail synct ie af en toe geloof ik, weerbericht + mijn aandelenkoers update hij elke 3 uur. Wat kan er verder nog meer aanstaan, dan kijk ik even voor je.
(whatsapp zal wel aanstaan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |