quote:
quote:SamsungMobileNL SamsungMobileNL
Vanaf nu beschikbaar: nieuwe firmware 2.3.4 voor de Samsung Galaxy SII, upgraden via Kies
Welk toetsenbord gebruik je?quote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb de nieuwe update er net opgezet.
Met het typen in What'sApp moet ik ff wennen, want hij laat nu ineens telkens woorden zien als je een bepaalde letter typt.
Moet nog even uitzoeken waar ik dat uit zet.
Het is ook een "eigen" instelling van Swype. Moet je even op dat tandwieltje drukken bij je toetsenbord en dan staat er waarschijnlijk een vinkje bij "woordvoorspelling".quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb Swype standaard aan staan, maar wat je nu ziet had ik voor de update niet.
Thanks, ik heb het gelijk uit gezet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is ook een "eigen" instelling van Swype. Moet je even op dat tandwieltje drukken bij je toetsenbord en dan staat er waarschijnlijk een vinkje bij "woordvoorspelling".
Hmm... Ik kan het bij mijzelf niet uitzetten :/quote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het gelijk uit gezet.
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.quote:Op maandag 26 september 2011 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Nou leuk dan. Ik updaten.. loopt de telefoon vast tijdens de update. Nu als ik opstart krijg ik alleen een een telefoonlogo te zien, een driehoek met uitroepteken erin en een computerlogo. En nu? Kanker KIES
umm....quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |