Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloedquote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef Onmisbaar het volgende:
Update is geïnstalleerd! 2.3.4 is de nieuwste via Samsung Kies, klopt dat?
Edit: Als ik nu scroll krijg ik een blauwe gloed beneden aan het scherm ipv dat het bounced. Is het ook mogelijk die blauwe gloed uit te zetten en het oude effect terug te krijgen?
Blijft idd aanstaan die voorspelling, maar dan horizontaal ipv de verticale eerst.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloed
Zijn er trouwens meer mensen die de woordvoorspelling bij Swype niet meer uitkrijgen na de update?
Vind ik zelf eigenlijk wel een verbetering. Maar een optie om het aan te passen is altijd welkom.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:08 schreef Onmisbaar het volgende:
De font is ook dikker gedrukt zie ik net, is dat ook terug te draaien?
Dat is heel simpel op te lossen. Zet auto rotate alleen voor die ene app aan:quote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind het vooral lastig met 2.3.4 dat een video nu standaard wordt afgespeeld als 9:16 (dus verticaal zeg maar). In 2.3.3. werd video alleen maar liggend afgespeeld en dat werkte een stuk chiller. Nu moet ik weer 'automatisch draaien' aanzetten iedere keer als ik een video aan het kijken ben
Zie paar reacties eerder...quote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn een screenshot te posten van zijn Kies waarbij de huidige en nieuwste fw staat?
Via ODIN en een JIGquote:Op donderdag 29 september 2011 08:56 schreef TJV het volgende:
Haha Gogo, faalhaas.
Ik zit er toch steeds meer aan te denken om mijn gs2 te flashen, maar zit nog met een vraag: hoe installeer ik de originele software weer mocht er iets fout gaan?
Idd via ODIN. Gisteren zelf nog gedaan. Kwam van de Lightening ROM af. Deze beviel me niet en ben dus terug gegaan naar de nieuwse stock ROM. Uiteraard wel weer geroot.quote:
Mja... Ik vind dit irritant, maar dat is dan niet anders te krijgenquote:Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blijft idd aanstaan die voorspelling, maar dan horizontaal ipv de verticale eerst.
JIG is wel handig als je de garantie wilt behouden, daar doel ik eigenlijk op.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Idd via ODIN. Gisteren zelf nog gedaan. Kwam van de Lightening ROM af. Deze beviel me niet en ben dus terug gegaan naar de nieuwse stock ROM. Uiteraard wel weer geroot.
JIG heb je alleen nodig om je Custom ROM counter op 0 te zetten.
Dat is idd irritant dat woordenboek ja....quote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloed
Zijn er trouwens meer mensen die de woordvoorspelling bij Swype niet meer uitkrijgen na de update?
Simlock mag volgens mij niet meer en voor providers is het ook niet echt nuttig om te doen als je een abbo hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Zit er op de versie die T-Mobile uitgeeft een simlock? Wel een startscherm, maar simlock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |