Weinig informatief.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:22 schreef ronniewijkamp het volgende:
Update info: http://www.youmobile.org/(...)y/Samsung-2010-07-21
okquote:
2.3.5 is zelfs al te rootenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is de nieuwe versie al te rooten? Ik word gek van al die ads
waar kan je zo'n nieuw scherm halen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:52 schreef Pumatje het volgende:
Mijn s2 gaat kapot. Gelukkig nog voordat ik zelf iets wilde vervangen ( scherm ). De Aan/uit knop doet het niet meer sinds een week, de camera doet het niet meer sinds 2 dagen, en nu speelt hij ook geen filmpjes meer af en zie ik enkel een zwart scherm.
terug naar de winkel
Ook prima tevreden. Ook het swipe toetsenbord is verbeterd (wel even de auto correctie uit zetten).quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:48 schreef Onmisbaar het volgende:
Sinds die nieuwe update gaat m'n batterij een stuk langer mee! Ik ben tevreden
Waar zet ik dat uit? Echt strontvervelendquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:52 schreef HarryP het volgende:
[..]
Ook prima tevreden. Ook het swipe toetsenbord is verbeterd (wel even de auto correctie uit zetten).
eBayquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar kan je zo'n nieuw scherm halen dan?
Instellingen - taal en toetsenbord - swype - woordsuggestie -autocorrectiequote:Op zondag 2 oktober 2011 03:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waar zet ik dat uit? Echt strontvervelend
Dat viel mij ook al op! Het maakt het toestel wel iets lomper dan een iphone, maar is denk ik veel prettiger in gebruik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef bear87 het volgende:
Ik denk dat dat vooral te maken heeft het de grootte van het scherm, daardoor is het toetsenbord ook groter dus minder kans op mistypen. Sommigen denken dat de S2 te groot is, maar het is juist alleen maar prettig. Juist met het typen inderdaad, maar ook met het browsen e.d. werkt dat 4,3" scherm perfect.
Wat is er mis met die 3 knopjes (waarvan 2 eigenlijk geen knoppen zijn maar gewoon deel van touchscreen zijn) onderaan de telefoon dan??quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op! Het maakt het toestel wel iets lomper dan een iphone, maar is denk ik veel prettiger in gebruik.
Ik hoop dat de Samsung Galaxy overgaat op geen knoppen onderaan, zoals de LG optimus 2x speed, dan zou ik zelf overwegen om mijn eigen mobiel ervoor in te ruilen.
txquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij de Whatsapp instellingen onder 'berichten' en dan het vinkje bij trillen weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |