quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog roept dat ze uit alkmaar komt
Volumiaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Mooi hoor.
Is dit nummer nou van Marco Borsato? Nee toch?
is van Volumiaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Mooi hoor.
Vlumieja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Mooi hoor.
Volumia en volgens mij heeft Glennis Grace het gecovered...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Mooi hoor.
grace vind ik beterquote:
Haha, ja!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Livra het volgende:
Leuk voor Wendy al die Volumia-liedjes.
ik kan gratis smsen morgen en zondagquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:15 schreef Studiotje het volgende:
The voice of hullend is powered by Vodafone.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kan gratis smsen morgen en zondag
Zeiden ze dat ook bij d'r zus? De tv viel hier even uit net, dus dat heb ik niet gehoord...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Applaus voor je ouders, nou....
Daar geneaut ze niet van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Livra het volgende:
Behalve dat ze die T zo nadrukkelijk uitspreekt.quote:
Neequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook bij d'r zus? De tv viel hier even uit net, dus dat heb ik niet gehoord...
Arme zusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Applaus voor je ouders, nou....
Misschien is ie gevraagd door Johnny, en moesten ze daarom drukkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
Geen idee waarom ze bij die Charly op noot 1 drukken en bij deze drukt er maar 1
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
Ze lijkt op Kim Kardashian. Draai je eens om, meid!
Hahahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook bij d'r zus? De tv viel hier even uit net, dus dat heb ik niet gehoord...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Beiduh sussies geweaun. Echt waar, val van een boomtak ofzo. Het liefst een sequoia-boomtak.
Dat is ook echt niet te moeilijk. Als ik mijn best zou doen kan ik dat ook. maar dat zou gemaakt over komen als ik hier aardig doequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
God wat is Marco toch veel leuker dan Jeroen
Jij bent geweldigquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Beiduh sussies geweaun. Echt waar, val van een boomtak ofzo. Het liefst een sequoia-boomtak.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Studiotje het volgende:
Groningen, daar leeft toch niemand?
Daarom, lekker goedkoopquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Studiotje het volgende:
Groningen, daar leeft toch niemand?
neeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Livra het volgende:
Wammes?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij lijkt op die trampolinespringer. Gut, hoe heet ie nou.
Johns mannetje seint: drukken!quote:
what thequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Na afloop van z'n nummer pijpt die de microfoon..
Laat Geert het niet horen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Een Engelsman die mee doet aan The Voice of Holland.....oke .....
Villavuerte?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij lijkt op die trampolinespringer. Gut, hoe heet ie nou.
'Vertel, hoe heet je?'quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zelf piano spelen maakt ook wel indruk bij velen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Na afloop van z'n nummer pijpt die de microfoon..
Allus voor de kijkcijfursquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Reactie van die Nick of Simon is ook een beetje overdreven.....
shit ik zat te drinkenquote:
Ik ook, al zingt hij wel erg goed, tis mij iets te mushy.quote:
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij is dit niet echt moeilijk om te spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelf piano spelen maakt ook wel indruk bij velen denk ik.
Dan hadden ze het maar "De stem van Nederland" moeten noemen, dan had hij niet begrepen wat het was en had hij zich niet ingeschreven!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hadden ze het maar "De stem van Nederland" moeten noemen, dan had hij niet begrepen wat het was en had hij zich niet ingeschreven!
*proest*quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Studiotje het volgende:
Zijn kleuren zijn de kleuren van de regenboog en elk weekend een bruin stokje.
Ik denk dat-ie ook daar voor zal kiezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef Amsel het volgende:
Hij doet me denken aan, uh, Van Velzen.
Hyperdehyper.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
Die muziek er ook bij he. Doen ze toch goed.
quote:
Gordijnen dicht, lampen uit en een nacht eens goed slapen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet wel ff wat aan z'n Wallen doen.. maar verder
Gordijnen dicht - Check!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, lampen uit en een nacht eens goed slapen.
Is al gebeurdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Oh nee he? Ze gaan hem toch niet hypen hoop ik.
Gewoon, aan hoe hij reageertquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Waar zie je dat nu al aan?
Is hij een pokémon?quote:
Is altijd zo bij Angela dat het later op de avond steeds mooier wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ziet Angela er eigenlijk extra mooi uit vandaag.
*Guy throws zijn wallen!quote:
Dat doet de drank.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Livra het volgende:
[..]
Is altijd zo bij Angela dat het later op de avond steeds mooier wordt.
Echnie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze gaat dus winnen
Staat nu al vast
ja idd - zo ging t met Ben ook. Hele sensatie er om heen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze gaat dus winnen
Staat nu al vast
Ja vind ik ook, OK hij zong goed, maar ze overdrijven wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Kom op zeg, ze stellen zich wel erg aan m.b.t. deze kandidaat.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, OK hij zong goed, maar ze overdrijven wel.
Ja, dit dus. Het is geen Sinatra of zo. Soms vraag je je af of die coaches zelf weleens naar legendarische ("oude") muziek geluisterd hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Lengte.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik mis echt iets met deze kandidaat......
Kandidaatje...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
1 kandidaat voor Roel... en meteen de beste van de avond
quote:
zijn schattig hequote:
Vraag me af of achter de piano ballads zingen niet zijn enige truc is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
echt nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, geef toe... lijkt sprekend toch
Ben ook benieuwd hoe hij met een muziekband isquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me af of achter de piano ballads zingen niet zijn enige truc is.
het Lenny effect...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
ALlemaal schatten!quote:
Daar heeft Xander het ook aardig mee geredquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Komen we straks gezellig nababbelen met een kopje koffie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
hmmm dat was het alweer
ik kom hier binnen en het is afgelopen
Die kan ook nog hard zingen, dit was 3 minuten mushy mushyquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft Xander het ook aardig mee gered
volgende week een harp zie ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komen we straks gezellig nababbelen met een kopje koffie.
welke heb jij live gezien Benny?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik wil die van volgende week zien!
Maar ik ben er niet
Ik denk dat deze ook nog wel een registertje of wat open kan trekken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kan ook nog hard zingen, dit was 3 minuten mushy mushyMaar dat is het nummer ook wel een beetje.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaaaa, die wil je toch de hele dag knuffelen?
Oh dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat deze ook nog wel een registertje of wat open kan trekken.
Hoop ik
Of is daar een eigen topic voor?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:
Gaan we hier verder met hotterdenmijdottter ook?
Één Xander is toch wel genoeg :`(quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft Xander het ook aardig mee gered
waar is geen topic voor bij Fokquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Of is daar een eigen topic voor?
Kan niet zingen, haha. Hou het wel bij harp spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |