quote:
ken je haar?quote:
ja hij zit natuurlijk op dooshoogtequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Volgens mij ruikt Roel dat ze ook klein is.
niet goed neequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Nou sorry, ik vind het echt slecht hoor.
Ik vind het net kinderen voor kinderen, kinderstemmetje...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jennifer klonk als een verplet muisje. Dit is een muisje met wat minder piep.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Kom op zeg, dan was die eerste (de vrouwelijke musicalster) toch beter.
Nee joh, deze heeft wel iets meer powerquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Studiotje het volgende:
Dit word de nieuwe Jennifer Ewwwwwbank!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Kom op zeg, dan was die eerste (de vrouwelijke musicalster) toch beter.
ik ook niet hoor wil een echte met een strot waar je stil van wordtquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het niet zo bijzonder, eigenlijk.
Vandaar de presentator.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Nou, TVOH heeft nu meer kijkcijfers, want stichting Martijn gaat ook kijken.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ome John vanuit het publiek seint dat ze dat moeten doen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
omdat kleinquote:
Gelukkig klinkt dit vogeltje wel zoals ze gebekt is, ha.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jennifer klonk als een verplet muisje. Dit is een muisje met wat minder piep.
Doe zelf normaal joh!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
We denken alles beter van onze kijkbuisstoel hier.
Doe eens normaal man
Moet dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Gevecht in mezelf? Zing er een liedje over....
Doet Rinus al.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Gevecht in mezelf? Zing er een liedje over....
Vorig jaar was er die anne die in 2 jaar tijd 4 jaar ouder was geworden toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
18? Knap... ze was afgelopen dec nog 16
Klopt iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vorig jaar was er die anne die in 2 jaar tijd 4 jaar ouder was geworden toch?
Amersfoort... muzikale familie? Ken ik niet.
quote:
bazen stadquote:
Nick en Simonquote:
En ze heeft in Amerika het helemaal gemaakt. of zo.quote:
nee ben er ook mee uit gescheen Dtje............quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Daarna is ze naar Amerika gegaan en heeft ze in een meidengroep gezeten. Vraagt Wendy of ze daar heeft gewoond.
NEE ZE WAS FORENS, gvdmme wat een dom wicht.
Hahahahahahaha. I love Cee!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Daarna is ze naar Amerika gegaan en heeft ze in een meidengroep gezeten. Vraagt Wendy of ze daar heeft gewoond.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
thanksquote:
Like duh he? Maar die man wil ook niet dat ze ze slim wordt. Ever.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Geweaund nog wel!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Ook Raffishquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die zus, waar is die bekend van? Ook een talentenjacht?
Whut, is die dan 100 kilo aangekomen?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef matthijst het volgende:
Die zus heeft de andere leden van Raffish opgegeten zo te zien
Of meegedaan met Supersize me.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef matthijst het volgende:
Die zus heeft de andere leden van Raffish opgegeten zo te zien
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef Amsel het volgende:
Ik ben wel blij om te zien dat die idioot zware oorleluitrekkende oorbellen die die Raffish-meisjes altijd moesten dragen geen blijvende schade hebben aangericht.
Volumiaaaaaaaaaaaaquote:
Ze werkte part-time vanwege de vele vliegtaks. Dat lichaam kost ongeveer 90% van je ticket...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
De lol is er vanaf, ik ga wat anders doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ben er ook mee uit gescheen Dtje............
vroeger kwam ik regelmatig naar amersfoortquote:
Dittesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VolumiaaaaaaaaaaaaMaar niet door een vrouw gezongen please.
Meh, Schothorstquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vroeger kwam ik regelmatig naar amersfoort
want een aantal kennisen woonden daar bij schorsthorst
Ze heeft bij Wendy's gegeten denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
De lol is er vanaf, ik ga wat anders doen
Dat ze iets meer aan de catering moeten gaan uitgeven?quote:
Gast.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef matthijst het volgende:
Die oorbel was een hoepel van d'r zusje...
Wat een monster
Ik denk het ook wel, moet nog groeien hier.quote:
Meer geld voor kleding, grotere studioruimte etc.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ze iets meer aan de catering moeten gaan uitgeven?
schothorstquote:
Dit is een open deur, Kuiken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, moet nog groeien hier.
Gelukkig zei hij niet gezelligquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef MissJ het volgende:
Heel subtiel hoor Simon, een lieve meid met heel veel karakter.
Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ach, Adele ziet er ook niet uit, maar heeft ook een mooie stem.
Nog meer?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, moet nog groeien hier.
Adele vind ik juist een hele mooie vrouwquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
sorry voor de spellingsfoutquote:
Adele is mooi!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
Wie adopteert haar en komt haar met een boedelbak ophalen?
Van stem en qua uitstraling wel ja, maar qua uiterlijk vind ik haar niet zo mooi. Maar goed, da's voor iedereen anders.quote:
Tokkie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wees blij, soesterkwartier was drama. Tokkie!
Het is net zo'n talentloze doos als Lieke van Lexmond. Dom in de camera kijken en bedenken of ze meer dan gagagoegoe gaat zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Die Wendy heeft ook zo'n onnozele, domme blik he? Echt van: wat doe ik hier, wie zijn jullie?!
ook een bazenstadquote:
Leusderkwartier represent!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wees blij, soesterkwartier was drama. Tokkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei net achtergrondzangeresje van Rihanna.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef Maartel het volgende:
Die Nora komt een stuk sympathieker over dan ik me haar herinnerde. Weet iemand in welke Amerikaanse groep ze heeft gezongen?
ze is tenminste niet door gebroken anders hadden we het wel gewetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef Maartel het volgende:
Die Nora komt een stuk sympathieker over dan ik me haar herinnerde. Weet iemand in welke Amerikaanse groep ze heeft gezongen?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Leusderkwartier represent!Oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze stond achteraan in het publiek bij een optreden en zong mee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zei net achtergrondzangeresje van Rihanna.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Leusderkwartier represent!Als je wilt ghetto-en ga je maar naar liendert, ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAhaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze stond achteraan in het publiek bij een optreden en zong mee?
Doekoe.quote:Haar talent bleef niet onopgemerkt... Als lid van de girlgroup 'T.Kay.Oh' tourde Nora met Lumidee, die iedereen kent van de hits 'Never Leave You (Uh Oh)' en 'Sientelo'.
Haar schrijftalent blijkt uit het nummer dat Nora schreef voor Vanessa S, die 4e werd bij de Duitse versie van Idols.
Ook zong zij samen met Def Rhymz het nummer 'Doekoe'.
Na even gegoogled te hebben:quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef Maartel het volgende:
Amersfoort Zuid sowiesoquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je wilt ghetto-en ga je maar naar liendert, ofzo
Oew, da's niet het beste engels.quote:
iedereen houd van doekoe iedereen houd van geldquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik woon er al 4 jaar niet meer. Woon nu bij Angela om de hoek
ligt schot horst in het zuidenquote:
Een halve Milli Vanilli?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze stond achteraan in het publiek bij een optreden en zong mee?
jullie zijn burenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Middenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ligt schot horst in het zuiden
zo nee waar dan?
Die woont toch in Amsterdam Zuid dacht ik? Of ben ik in de war met een ander.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alkmaarquote:
Meer noorden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ligt schot horst in het zuiden
zo nee waar dan?
thanksquote:
quote:
Ach, zolang zij nog roept dat ze uit alkmaar komtquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die woont toch in Amsterdam Zuid dacht ik? Of ben ik in de war met een ander.
dankequote:
Ik eet hel voor ontbijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |