Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
De jury mag best iets minder enthousiast doenWas die Charly nou zo mega ontzettend geweldig?
Niet mijn smaak in elk geval.
ik vond het wel een goede stem. Wij zijn wel leken hé. Hun hebben echt ervaring met muziek maken etc.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
De jury mag best iets minder enthousiast doenWas die Charly nou zo mega ontzettend geweldig?
Hij deed het best goed, maar met z'n vieren na één noot drukken is zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
Karina ken je Tanja Jess wel? Vast niet toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat adopteren hier lastiger dan bij Popstars...
Het was niet onaardig, maar als de jury niet enthousiast genoeg is zijn de kijkers het kennelijk ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
Niet mijn smaak in elk geval. Maar ja, dat was Ben ook niet.
Nogalquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hij deed het best goed, maar met z'n vieren na één noot drukken is zwaar overdreven.
Wendy heeft nog geen geneauten gezegd. Op zich interessant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Waren de eerste 20 minuten nog interessant? Mn tv ging pas om 20:50 aan....
de opdracht is Kijkcijfers maken en dat ze verstand van zingen hebben komt op de 2e plaatsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vond het wel een goede stem. Wij zijn wel leken hé. Hun hebben echt ervaring met muziek maken etc.
Precies. En dan met z'n allen hem de hemel inprijzen, het mag wat minder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Balisto het volgende:
Hij deed het best goed, maar met z'n vieren na één noot drukken is zwaar overdreven.
Ja die ken ik wel, maar waarvan weet ik even niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina ken je Tanja Jess wel? Vast niet toch?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy heeft nog geen geneauten gezegd. Op zich interessant.
Die is/was camerageil, dus die kun je overal van kennenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, maar waarvan weet ik even niet.
Wendy is stukken beter als het tien keer over kan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy heeft nog geen geneauten gezegd. Op zich interessant.
Ja volgens mij uit RTL boulevard of zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die is/was camerageil, dus die kun je overal van kunnen
Presenteerde Temptation island, zat in GTST, Baantjer...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De naam ken ik, maar geen idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een tof zakje, die chipsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef fratsman het volgende:
Zeau..
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
zegt me niets, kijk ik niet en kijk ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Presenteerde Temptation island, zat in GTST, Baantjer...
Ik had het tegen Karinaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zegt me niets, kijk ik niet en kijk ik niet
Oh, ff denken heurquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Livra het volgende:
Met wie had Tanja Jess nou zo'n clash bij Ranking the Stars?
Pm/dm als er geen @ staatquote:
victoria koblenko en georgina verbaan waren dat dacht ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Livra het volgende:
Met wie had Tanja Jess nou zo'n clash bij Ranking the Stars?
Ze zei genietenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, een potentiele Wendy "geneauten"-situatie
Ga er lekker van....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, een potentiele Wendy "geneauten"-situatie
Het is wachten op die nieuwe typetjes die dan in de LIVE shows voorbij komen met wat kleine woordjesquote:
Ik ook niet. Wat is het probleem?quote:
Als ze net zo slecht zingt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ze praat net zo irritant als Sumera
Damn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Het probleem is dat je geen tv hebt.
Vreselijk nummer ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zingt het net zo vervelend als de originele zangeres
Nog jonger? Twaalf of zo? Aliyah?quote:
quote:
Ik heb weer een toeter voor je klaarstaan strakkiesssssssquote:
Ik riep in de huiskamer hetzelfdequote:
Haha!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Na een fikse bamspartij doet Wendy precies het zelfde. Vraagt ze aan Erland "Heb je een beetje kunnen genieten?"
Straks extra genieten in obesequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Na een fikse bamspartij doet Wendy precies het zelfde. Vraagt ze aan Erland "Heb je een beetje kunnen genieten?"
Ze praat dan wel met volle mond. Vol met Haribo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Net zoals bij GTST waar iedereen heel overdreven haribo aan het eten was. Nu staat iedere koelkast vol met breakersquote:
quote:
De eerste keer dat ik het met je eens ben qua muziek. Quote deze even.quote:
Ze hebben daar ook allemaal dezelfde Samsung met dezelfde ringtone.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Net zoals bij GTST waar iedereen heel overdreven haribo aan het eten was. Nu staat iedere koelkast vol met breakers
eerste keer nog maarquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het met je eens ben qua muziek. Quote deze even.
Dat hoort bij de opa petquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh, die bretels die daar zo hangen, ik zal er wel te oud voor zijn
quote:
da's over paar weken pasquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:26 schreef fratsman het volgende:
Zeg, waar blijft Winston in de Redrum?
QFT.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik vind Marco nu al tien keer zo leuk alsJeroen
Even checken hèquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
'Zing je al lang?
'Ja.'
'Dat voel je!'
Waarom vraag je het dan, Marco?
Ansj ook niet toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
2 al voor Marco... Roel heeft er nog geen een toch?
dus dit!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Iedereen is leuker dan Jeroen, dus dat zegt nietsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Die had zijn wenkbrauwen regelmatig in de oren zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Jawel, staphorst!quote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Hij heeft Jeroens wenkbrauw als snor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
quote:#tvoh Charly Luske #theVoice #ofnaarnickensimon Nick & Simon Van Velzen Tanja Jess Ben Saunders Alle 4
Wat zieligquote:
HET IS OMDAT ZE FRIES IS HEquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
Oké, om een of andere reden heb ik deze geadopteerd.
Blush? ik dacht verf?quote:
Sodeju!quote:
beetje uitgeschoten ofzoquote:
Zie je, het blijft ook bij die ene keer...quote:
ja he zat ik ook net te denken maar ze lijkt me wel lief alleen zingt ze een zeiknummer pppfftttttt en ze zingt ook niet mooi dus we zwaaIEN EVEN NAAR HAARquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:31 schreef Livra het volgende:
Moet je bij de blind auditions ook blind visagie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |