Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
De jury mag best iets minder enthousiast doenWas die Charly nou zo mega ontzettend geweldig?
Niet mijn smaak in elk geval.
ik vond het wel een goede stem. Wij zijn wel leken hé. Hun hebben echt ervaring met muziek maken etc.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
De jury mag best iets minder enthousiast doenWas die Charly nou zo mega ontzettend geweldig?
Hij deed het best goed, maar met z'n vieren na één noot drukken is zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
Karina ken je Tanja Jess wel? Vast niet toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat adopteren hier lastiger dan bij Popstars...
Het was niet onaardig, maar als de jury niet enthousiast genoeg is zijn de kijkers het kennelijk ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef ranja het volgende:
Niet mijn smaak in elk geval. Maar ja, dat was Ben ook niet.
Nogalquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hij deed het best goed, maar met z'n vieren na één noot drukken is zwaar overdreven.
Wendy heeft nog geen geneauten gezegd. Op zich interessant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Waren de eerste 20 minuten nog interessant? Mn tv ging pas om 20:50 aan....
de opdracht is Kijkcijfers maken en dat ze verstand van zingen hebben komt op de 2e plaatsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vond het wel een goede stem. Wij zijn wel leken hé. Hun hebben echt ervaring met muziek maken etc.
Precies. En dan met z'n allen hem de hemel inprijzen, het mag wat minder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Balisto het volgende:
Hij deed het best goed, maar met z'n vieren na één noot drukken is zwaar overdreven.
Ja die ken ik wel, maar waarvan weet ik even niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina ken je Tanja Jess wel? Vast niet toch?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy heeft nog geen geneauten gezegd. Op zich interessant.
Die is/was camerageil, dus die kun je overal van kennenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, maar waarvan weet ik even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |