Is seizoen 1 al afgelopen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden, maar ik vond het super tof![]()
![]()
De serie is niet zo goed als veel andere series maar toch erg tof, het verhaal is leuk, de karakters zijn goed en daarom blijf ik kijken
Heb nu seizoen 1 afgekeken en wil dat seizoen 2 begint
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is seizoen 1 al afgelopen?Nohhhh ik was me net op de aflevering van vanavond/morgen vroeg aan 't verheugen!
Vind het ook echt een te gekke serie. Lekker makkelijk gewoon.
Lijkt wel erg veel op The Hard Times of RJ Berger, maar maakt me niet zoveel uit. Verstand op nul en kijken.
Gelukkig, ik schrok al! Hoop dat er een volgend seizoen komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).
Prima serie trouwens!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).
Prima serie trouwens!
Oh sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is seizoen 1 al afgelopen?Nohhhh ik was me net op de aflevering van vanavond/morgen vroeg aan 't verheugen!
Vind het ook echt een te gekke serie. Lekker makkelijk gewoon.
Lijkt wel erg veel op The Hard Times of RJ Berger, maar maakt me niet zoveel uit. Verstand op nul en kijken.
Oh tof, wel jammer dat het dan alweer is afgelopen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef TheArt het volgende:
Oh nee, niet volgende week de 12e aflevering, maar ook vanavond. Het wordt dus als dubbelaflevering uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef TheArt het volgende:
Dat dacht ik dus al de hele tijdIk dacht dat helemaal in het begin, maar later stond ik er eigenlijk niet meer bij stil. Op het moment dat Jenna in die keuken stond en in die lade keek wist ik het weer zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens kan ik er nog niet echt een vinger op leggen waarom ik deze serie wel echt heel leuk vind en ik normaal niet echt van die tienermeisjesshit hou![]()
RJ Berger was wel leuk (van mij had seizoen 3 best gemogen), maar Awkward is wat 'echter' en de karakters zijn wat sympathieker. Iets minder cynisch dan RJ Bergerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:31 schreef bietelboer het volgende:
Van wikipedia:
MTV is airing 12 episodes of the half-hour series. MTV also renewed the series for a second season in 2012, days after the cancellation of their original teen comedy series The Hard Times of RJ Berger.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Net de laatste 2 afleveringen gezien,Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens kan ik er nog niet echt een vinger op leggen waarom ik deze serie wel echt heel leuk vind en ik normaal niet echt van die tienermeisjesshit houSame here... die serie heeft wat, ook als je zelf geen tiener meer bent. Maar wat? Geen idee.
-
Tof, hopelijk gaat het weer verder in Januari ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heel vervelend voor je.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zit er net naar te kijken, maar vind 't verschrikkelijk irritante serie... wat een control freaks zijn die lui.
Vind dat hele Amerikaanse highschool sfeertje ook erg oppervlakkig en cliché, maar ja 't is ten slotte MTV he.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:21 schreef Snuf. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof, hopelijk gaat het weer verder in Januari ofzo
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Devv het volgende:
Gaat er nog een tweede seizoen komen of is het een stille dood gestorven?
Ja, er was gelukkig een recap aan het begin van de epquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef Welldressed het volgende:
Leuk! Ben benieuwd! Al weet ik nu al niet meer hoe het verhaal ookalweer liep, maar ga het wel even ophalen
Net als het eerste seizoen. Kijk nog maar eens terug.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:58 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik was echt mega mega fan van seizoen een, maar de eerste ep terug was wel heel cliche.
Ja is mij ook opgevallen, ze is niet dikker geworden volgens mij maar gewoon zo'n rond opgezet gezicht ineens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef purebliss het volgende:
En is het jullie ook opgevallen dat Jenna's gezicht zo uhmm opgezet lijkt? Haar gezicht was vorig seizoen een stuk dunner
Wanneer is het eigenlijk afgelopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk het nog wel wekelijks. Vond vorig seizoen toch veel leuker, toen Jenna meer een outsider was.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Arn0 het volgende:
En ja, ik ben ook team Jake. Hij is net niet perfect vind ik, althans hij heeft niet niet de uitstraling van Matty maar hij is wel gewoon ontzettend aardig
Precies, Jake is echt boyfriendmaterialquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef purebliss het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik team matty of jake ben, vond dat er wat meer 'spanning' tussen jenna en matty zat, maar jake is natuurlijk veeeel meer boyfriend material.
Hebben jullie trouwens ook de trailer van seizoen 2 gezien? Op een gegeven moment zoent ze met Matty, ben zoooo benieuwd wanneer. Haha
En ik vond het zo zielig dat ze matty afwees op dat feest:( wel een goede acteur! Voelde echt met hem mee:(
( Ik bedoel de laatste aflevering van seizoen 1, dat ze promnight hebben)
Haha, ik moest aan dit klassieke TV fragment denken:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ohja Valentijnsdag...
Jake: 'I love you.'
Jenna: 'Awesome.'
Ik dacht echt, wat is er mis met Jenna?! Vet sneu
Ja van die standaard flauwe driehoeksverhouding dingetjes. Vond ik een beetje jammer, dacht dat deze serie iets origineler was. Maar het was wel vermakelijk dus ik ga binnenkort seizoen 2 maar eens binnen halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef purebliss het volgende:
@strawberry
Bedoel je omdat jake eigenlijk niet van matty weet dat jenna het meisje is waar hij het steeds over had? Want dat word wel duidelijk in seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel de hele dag naar deze gif kijkenDat 'dansje' en dat gezicht
![]()
(Oh en die man erachter
)
Dansende Jake, Tamara en Ming:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Matty die door Sadie wordt ontmaskerd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook wel Team Jake/ Team Matty gifs voor geïnteresseerden.
![]()
/ fangirlmode
[ Bericht 3% gewijzigd door Goofoyou op 02-08-2012 22:32:37 ]![]()
En idd dat gezichtje van dansende Jake! Echt een lief pretbekkie! Haha
Tamara danst btw zooooo grappig! Vooral in dat cameltoe pak in seizoen 2 en bij crashed in seizoen 1! Haha![]()
Ik doe toch even van beide, want ik ben voor Jake![]()
Team Matty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Jake:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje van beide teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg er trouwens een beetje een hekel aan dat ik het over 'teams' hebGeeft me zo'n Twilight gevoel
![]()
![]()
Ahhhhh zijn eigenlijk beide wel skatjes! Haha
Jaa idd! Team edward of team jake?
(Off topic maar ik ben team beide! Haha)![]()
Ik weet het nietHeb het eerste boek gelezen en de eerste film gezien. Heb er niet echt een mening over
Dacht even dat je Twilight en Awkward. door elkaar haalde, maar die ene gast heet ook Jacob
//offtopic
Dit topic krijgt echt een fangirl-draai. Hierna weer ontopic
[ Bericht 3% gewijzigd door Goofoyou op 02-08-2012 22:50:37 ]![]()
Nee die heet Jakequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ik weet het nietHeb het eerste boek gelezen en de eerste film gezien. Heb er niet echt een mening over
Dacht even dat je Twilight en Awkward. door elkaar haalde, maar die ene gast heet ook Jacob
//offtopic
Dit topic krijgt echt een fangirl-draai. Hierna weer ontopic
Edit: of zijn Jake en Jacob dezelfde namen? Zoja excuses, wilde niet de wijsneus uithangen.
Ik hoop dat ze Matty kiest, hij is gewoon knapper en langer en leuker en zoals catwoman hierboven al zei er zit meer chemie tussen die twee. Niet dat Jake fout is ofzo, maar ik vind Jenna en Jake gewoon te veel eensgestemd overkomen - zoals vrienden dat hebben. Maar ja.. tegenpolen trekken elkaar, toch? Ik denk dat ze uiteindelijk voor Matty zal kiezen.
Mooie 'pick me' gifjes trouwens, daar heeft Jake wel tulpen.![]()
Hahah wilde net op je reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Nee die heet Jake
Edit: of zijn Jake en Jacob dezelfde namen? Zoja excuses, wilde niet de wijsneus uithangen.Ik dacht dat Jacob in Twilight misschien wel Jake werd genoemd (geen idee of dit zo is, ben er niet zo in thuis) en dan heb je dus Jake en Jake. Je bent geen wijsneus hoor
Of begrijp ik jou nu verkeerd...ik raak in de war nu hahaa.
Trouwens, wat ik nog even wil zeggen is dat ik het leuk vind aan Awkward, dat Sadie als bitch-chearleader niet zo'n cliché blonde bitch is(Oké, je hebt Lissa maar die heeft niet echt zo'n rol) Realistisch dat niet iedereen in die serie zo slank is
En het geheim van de gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Nee, hoezo dat. Vind het niet een typische meidenserie. Er zit humor in die voor iedereen bestemd is ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef cool15 het volgende:
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?![]()
Er posten vooral chicks in dit topic en ik ken alleen chicks die deze serie kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Nee, hoezo dat. Vind het niet een typische meidenserie. Er zit humor in die voor iedereen bestemd is ongeacht geslacht.i gave my bitch a comment
yhea
Kijk je misschien ook New Girl? Jongens/mannen die die serie kijken stellen die vraag ook de hele tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef cool15 het volgende:
[..]
Er posten vooral chicks in dit topic en ik ken alleen chicks die deze serie kijkenDe meerderheid van het vrouwelijk geslacht in dit topic en in jouw omgeving hoeven er echt niet voor te zorgen dat jij je minder man moet voelen hoor. Kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en wat kan de rest je boeien. Trouwens, het is maar een serie
![]()
![]()
Ik maakte vooral ook een grap. En nee ik kijk new girl niet, is dat nog leuk of wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Kijk je misschien ook New Girl? Jongens/mannen die die serie kijken stellen die vraag ook de hele tijdDe meerderheid van het vrouwelijk geslacht in dit topic en in jouw omgeving hoeven er echt niet voor te zorgen dat jij je minder man moet voelen hoor. Kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en wat kan de rest je boeien.
i gave my bitch a comment
yhea
Ja, weetikveel. Genoeg mensen die zich onzeker voelen door hun eigen interessesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik maakte vooral ook een grap. En nee ik kijk new girl niet, is dat nog leuk of wat?New Girl moet je zelf maar even kijken. Dat kan ik niet voor je beslissen. Zelf vind ik het wel leuk.
![]()
Ik ben al blij dat ik niet de enige man ben die dit leuk vindquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef cool15 het volgende:
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?
By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hahah wilde net op je reagerenIk dacht dat Jacob in Twilight misschien wel Jake werd genoemd (geen idee of dit zo is, ben er niet zo in thuis) en dan heb je dus Jake en Jake. Je bent geen wijsneus hoor
Of begrijp ik jou nu verkeerd...ik raak in de war nu hahaa.
Trouwens, wat ik nog even wil zeggen is dat ik het leuk vind aan Awkward, dat Sadie als bitch-chearleader niet zo'n cliché blonde bitch is(Oké, je hebt Lissa maar die heeft niet echt zo'n rol) Realistisch dat niet iedereen in die serie zo slank is
En het geheim van de gifjes:Haha je bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep jou verkeerd volgens mij. Ik dacht dat je van de Jake uit Akward. een Jacob maakte. En toen dacht ik... heey maar de naam Jake zal wel van de naam Jacob 'afstammen' net als bij een Abe/Abraham dat is: dus dan kunnen beide namen gebruikt worden oid.
Snapt ge?
Ja dat vind ik ook leuk aan Akward. Sadie vind ik trouwens echt lollig als ze na een beledeging weer es 'you're welcome' roept met haar uberbitch blik.O en is ze dit seizoen afgevallen?
![]()
oeehhh og even en ik kan weer Awkward kijkennn!![]()
![]()
![]()
![]()
nou vind het niet raaa hoor dat mannen hier ook naar kijken, mijn vriend vind het stiekem ook leuk! Hahahha vooral de 'behindment scene' met Lissa en Jake:P
(offtopic ja in twilight heet die jongen Jacob, maar Bella noemt hem steeds Jake. Heb tot nu toe alle films gezien, zijn de boeken de moeite waard?)![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Goofoyou het volgende:
Jaa ik volg het op sites die meerdere links geven en het fijnst is inderdaad putlocker/sockshare
Even het topic opfleuren met een paar gifjesEven in spoilers gedaan, voor de ruimte. Dansende Jake:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel de hele dag naar deze gif kijkenDat 'dansje' en dat gezicht
![]()
(Oh en die man erachter
)
Dansende Jake, Tamara en Ming:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Matty die door Sadie wordt ontmaskerd:
ohhhh die laatste is zooooo grappig! echt zo'n gemeen lachje! Wel sexy! hahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook wel Team Jake/ Team Matty gifs voor geïnteresseerden.
![]()
/ fangirlmode
![]()
Ik vind de serie ook helemaal geweldig! Ik denk dat sommige mensen hem zo goed vinden omdat er soms best wel herkenbare dingen in zitten, niet die grote grappen en drama maar wel de kleine details, en dat maakt die serie zo goed. Denk ik...![]()
![]()
Pff daar zeg je me wat! Daar ligt het inderdaad ook aan...het herkenbarequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind de serie ook helemaal geweldig! Ik denk dat sommige mensen hem zo goed vinden omdat er soms best wel herkenbare dingen in zitten, niet die grote grappen en drama maar wel de kleine details, en dat maakt die serie zo goed. Denk ik....
![]()
zonet de allereerste aflevering nog een keer bekeken, wat leuk als je ziet hoe het toen allemaal was en hoe nu! hahhah.
Wel grappig dat Jenna daar veel dunner dan nu en Sadie veel dikker dan nu is!![]()
Net ep 6 gezien. Ik was even bang dat Jenna deze aflevering zou merken dat ze niks voor Jake zou voelen. Het einde ging de goede kant op, maar we weten niet hoe ze zich daarna voelt. Dat zien we pas volgende weekBen weer een paar leuke quotes tegengekomen. Sadie tegen Ricky Schwartz: 'Kiss me before I throw up' en Valerie was ook echt geniaal deze keer
![]()
V: 'Always a lady in the street, a freak in the sheets and quiet over the pa system.'
J: 'Your mom said that?'
V: 'Actually, it might have been Usher.'
of
J: We're both minors, I'm not a pervert."
V: Well...that's still up for debate. I mean, we already know you have a fetish for open forums'![]()
Kan eigenlijk alles van haar wel quoten. Leuk dat ze nu ook vaker in beeld komt door vrienden te zijn met Lacey.
Zij en Sadie zijn een van mijn favo personages, Tamara trouwens ook![]()
Ben benieuwd hoe het verdergaat met Sadie en RickyInteressante 'relatie' hebben die twee
[ Bericht 2% gewijzigd door Goofoyou op 03-08-2012 16:47:12 ]![]()
Jaaaaa Valerie is echt leuk! Moet altijd heel erg om haar lachen met haar adviezen en der heuptasje!
Heb je dat stukje aan het eind van de aflevering gezien van volgende week? Dat Sadie aan Jake verteld dat Matty en Jenna wat gehad hebben? Vind het zoooo zielig voor Jake, hij is echt zo lief en goed voor haar en nu krijgt hij dat te horen![]()
![]()
Ja hopelijk komt hij er nu achter dat Jenna eerst met Matty was en gaat het uit en komt het wie weet ooit weer goed tussen haar en Matty.
Ze houdt gewoon nog van Matty en niet van Jake. Ze wil heel graag van Jake houden, doet heel hard haar best maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als het er niet is, dan is het er niet en dat zal echt niet ineens poef veranderen als ze seks hebben.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Jaa idd, maar denk ook dat ze vooral seks met hem wil omdat ze bij Matty daarna wist dat ze van hem hield, wat ook raar is want ze kende hem daarvoor helemaal niet toch?![]()
Nee idd, is een stomme vergelijking die ze maakt. Ze wist wie hij was maar het is niet dat ze al helemaal verliefd was ofzo voor zover ik weet.Feauteaux
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.![]()
Jaa idd, waarschijnlijk kende ze hem gewoon omdat hij populair was ofzo, is nogal makkelijk om verliefd te worden op een populair knap iemand die je aandacht geeft. (Heel herkenbaar! Haha)
Ben benieuwd wanneer ze er nou achter komt dat ze toch echt nog verliefd op Matty is en je Jake gebruikt om hem te vergeten![]()
Ik vond het ook een aparte vergelijking die ze maakten. Was ook helemaal niet van toepassing op Matty, want ze 'kende' hem geeneens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nee idd, is een stomme vergelijking die ze maakt. Ze wist wie hij was maar het is niet dat ze al helemaal verliefd was ofzo voor zover ik weet.![]()
Jaa vind ik ook. Maar was vast omdat ze meteen verliefd op Matty was en dat het bij Jake even duurde.
Denken jullie trouwens dat ze het nou wel of niet gedaan hebben achterin de minivan? :p![]()
Oh daar had ik geeneens over nagedacht. Ik denk het wel, en zo niet, horen we het wel volgende week.Ik heb zelf al aangenomen dat ze het hebben gedaan en het vanaf nu gaat over wat Jenna voelt voor Jake en Matty. Dat zien we volgende week.
Ik vraag me trouwens af of er een verhaallijn komt waarbij Valerie Jenna's vader aan de haak probeert te slaan. Zo'n jaloerse strijd tussen Lacey en Valerie zou wel grappig zijn![]()
![]()
Ahh nee ik hoop dat Jenna haar ouders weer bij elkaar komen! Vond ze zo leuk samen! Vooral omdat ze zo ontzettend verschillend waren! Haha![]()
Ja dat hoop ik ook, ondanks dat die moeder een beetje vreemd is (= oneindig in de puberteit) bedoelt ze het allemaal niet verkeerd. Ze heeft gewoon een eigen manier van denken zeg maar haha.Feauteaux
En wéér shippen we beiden een ander paar in een serie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
Oh oh volgende week stront aan de knikker.
Matty & Jenna![]()
Unbelievable!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:53 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
En wéér shippen we beiden een ander paar in een serie!![]()
![]()
Ik zie wel wat overeenkomsten...Damon/ Matty, een beetje de 'bad guys' (bij Damon letterlijk somsquote:) en Stefan/ Jake..beetje de 'good guys'
![]()
![]()
Nee Dair FTW!Haha (Maar die relatie is nu toch kapot...dusja)
Dit wordt voorspelbaarGood guys dus...Ooh we gaan offtopic
![]()
![]()
Ik wist het!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Nee Dair FTW!Haha (Maar die relatie is nu toch kapot...dusja)
Dit wordt voorspelbaarGood guys dus...Ooh we gaan offtopic
![]()
![]()
Verschillendequote:We begonnen met Awkward, toen gingen we over op Vampire Diaries & toen Gossip Girl
Maar we gaan nou weer lekker on topic![]()
![]()
hahhaha gelukkih! want dat kijk ik allemaal niet!:P
staat de sneak peak er al op?
wat vinden jullie rouwens de allerleukste aflevering tot nu toe?
Ik denk dat ik de Pilot aflevering het leukste vond! Zat meteen in de serie!![]()
Dan kijk je toch gewoon online?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Micson het volgende:
Komt dit nog op TV? Kijkt lekker weg, maar als ik MTV op zet is het er nooit op
Feauteaux
Ik kijk nooit graag op de computer, vind het altijd veel relaxter om lui voor de buis te hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon online?
Bij de laptop moet je je er echt zo voor gaan zitten, en als het dan een beetje saai is ga ik meteen op Facebook kijken enzulks. Een hel, dat is het.![]()
Het was vandaag op mtv van 7 tot 8, herhalingen van het eerste seizoen zijn dat. In Nederland wachten ze nog op het uitzenden van het 2e seizoen, maar je kunt die ook gewoon al op internet kijken. Dat is wat ik doequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Micson het volgende:
Komt dit nog op TV? Kijkt lekker weg, maar als ik MTV op zet is het er nooit op![]()
![]()
Ik download ze en stream ze dan via apple tv naar mijn tv. Maarja moet je wel apple tv hebben anders werkt het niet natuurlijk![]()
![]()
Ik heb dan weer hdmi kabel voor enkele euro's gekocht, gewoon laptop met tv verbinden. Werkt ook primaInderdaad veel relaxter.
Ik heb zo mn vaste site waar ik Awkward. in een redelijke kwaliteit kan streamen. Ik ga niet wachten tot het op televisie komt. Dan ben ik ondertussen allang spoilers tegengekomen op internet.![]()
ik kijk ze ook altijd online, had van het eerste seizoen een paar afleveringen gezien en heb ze toen op een druilerige dag allemaal achter elkaar gekeken.
Seizoen 2 kijk ik altijd op vrijdagochtend![]()
Kabeltje van laptop naar tv en voila, je kunt lui op de bank hangen op de momenten dat jij dat wilt zonder reclamequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik kijk nooit graag op de computer, vind het altijd veel relaxter om lui voor de buis te hangen.
Bij de laptop moet je je er echt zo voor gaan zitten, en als het dan een beetje saai is ga ik meteen op Facebook kijken enzulks. Een hel, dat is het.
Feauteaux
Ik wacht ook echt nooit tot series een keer op tv komen. Dat duurt eeuwen voordat ze een keertje bij zijn, je moet dan verplicht iedere week een moment vrijhouden en er is reclame. Lang leve piraterijquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef Goofoyou het volgende:
Ik heb zo mn vaste site waar ik Awkward. in een redelijke kwaliteit kan streamen. Ik ga niet wachten tot het op televisie komt. Dan ben ik ondertussen allang spoilers tegengekomen op internet.
Korte series als Awkward vind ik prima om achter de laptop te kijken in minder kwaliteit. Andere series download ik de HD variant en zet ze op een USB stick. Ik heb zo'n tv waar je die in kan stoppen om meteen af te spelen, ideaal!Feauteaux
Nou gelukkig kunnen we morgen weer een nieuwe aflevering kijken. Brett Davern (Jake) zei op facebook dat het een hele spannende aflevering gaat worden! Nou ben benieuwd!![]()
http://www.mtv.com/videos(...)honest-with-me.jhtml
volgende week lijkt spannend te worden!
eindelijk weet jake het!![]()
ik vond vandaag niet zo boeiend..
Maar volgende week![]()
ik ben benieuwd..
Oh maken we hier het usa topic van ? want anders spoileren we![]()
![]()
Ja dit is een USA-topic geworden, tenminste, de laatst actieve posters zijn het hier mee eens dus ja
Vandaag was inderdaad niet zo heel erg boeiend. Deze aflevering draaide meer om de volwassenen en dat verhaal met Lacey en die Ben vond ik sowieso niet erg boeiend.
Ik ben trouwens van mening veranderd. Ik ben noch Team Jake, noch Team MattyDoe mij maar Team Tamara, want ik heb echt zo'n erge medelijden met haar
Laat Jenna maar gaan met Matty, het boeit me niet meer want ik begin Jenna eigenlijk irritant te vinden
Ik vond haar personage leuker in het begin van seizoen 1, toen anderen nog de touwtjes in handen hadden. Nu is ze zo zelfverzekerd geworden, dat ze gewoon met iedereen denkt te kunnen spelen. En daarmee bedoel ik vooral Matty en Jake natuurlijk mee.
Het kan trouwens niet alleen door het personage 'Jenna' komen, maar misschien ook door Ashley Rickards zelf. Ik heb de afgelopen week interviews gekeken met de cast en ook al klinkt ze wel sympathiek, toch is er iets wat ik niet kan plaatsen. Dit in negatieve zin.
Hebben mensen haar trouwens al op de rode loper gezien? Haar visagist moeten ze écht ontslaan. Ze lijkt net iemand van Jersey Shore. En ik heb nog geen een foto gezien waar ze niet haar make-up zo had, dus het was niet een eenmalig foutjeErg zonde:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Jake in deze aflevering trouwens een beetje awkward. Vooral in die scène met MattyLijkt net alsof Jake vrouwelijker en ook kinderlijker is geworden. Dan lijkt Matty opeens zo volwassen. Ik heb trouwens ook helemaal niets tegen Sadie. Vind het juist leuk dat ze zo'n bitch is. Geeft de serie wat actie.
Ik zit nu trouwens voor twee andere mensen te shippen. Jake en TamaraEen lieve jongen met een lief meisje, perfect!
![]()
Ik was voor team Jake... Maar ben nu team Matty![]()
![]()
Ik vind zijn rol nu zoveel leuker dan het eerste seizoen![]()
![]()
Omg die foto's, je herkent haar bijna niet. Die lippen, iehw! Terwijl ze er in awkward echt heel erg leuk uitziet!Feauteaux
jeeej jullie reageren weeer! hahah
Vond bij deze aflevering alleen dat einde wel spannend, dat geneuzel over die ben niet zo. Zou trouwens lachen zijn als die Ben de vader van Jenna blijkt te zijn! haha
Ik heb inderdaad ook wel eens intervieuws met haar gezien en daar komt ze gewoon niet leuk over, gewoon een beetje zo als Sadein de serie is hahha.
Ik dacht ook al toen Jake het voor Tamara opnam dat die vast een setje worden! Ben benieuwd! Ik was altijd al een beetje Team Tamara door onze gezamelijke voornaam! hahahah
Ergeren jullie ook zo aan die non verbale scenes van Jenna wanneer er wat verteld word? Als er zeg maar verteld word wat zij denkt? Moet je maar eens op letten! Net of ze een rare tik heeft ofzo.
Maar kan me al wel weer verheugen op volgende week. Na het zien van die spoiler die ik hier vanmorgen plaatste helemaal! Want op het einde komt MATTYYY![]()
![]()
teruggg!:D en als vanouds door haar slaapkamerdeurr!
![]()
Finally, werd tijd dat Jake de waarheid leerde kennenHopelijk maakt hij het uit en komen Matty en Jenna samen
![]()
![]()
Ik hoopte eigenlijk dat de confrontatie deze week al zou zijn maar natuurlijk is dat pas volgende weekSpannenddd!
![]()
Jenna verdient Jake geeneens. Hij is veel te goed voor haar. Tamara en Jake verdienen elkaar.![]()
Ik zou trouwens wel Mings ouders willen zien. Krijgen we waarschijnlijk net zo iemand als Mrs. Kim in Gilmore Girls.![]()
Je kon mings ouders zien bij die aflevering van dat kampvuur. Dat ze weggesneakt was.
En ik vind Jake en Tamara ook leukkkk samen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Goofoyou het volgende:
Hebben mensen haar trouwens al op de rode loper gezien? Haar visagist moeten ze écht ontslaan. Ze lijkt net iemand van Jersey Shore. En ik heb nog geen een foto gezien waar ze niet haar make-up zo had, dus het was niet een eenmalig foutjeErg zonde:
Gadverdamme zeg. Wat een geplamuurde lelijkerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, dat is waar ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef purebliss het volgende:
Je kon mings ouders zien bij die aflevering van dat kampvuur. Dat ze weggesneakt was.
En ik vind Jake en Tamara ook leukkkk samen!Maar ze zaten in de auto toch? We hebben ze niet echt 'gezien' volgensmij.
![]()
Ja klopt! Mings moeder zat in de auto! En van mings vader weten we alleen dat hij graag porno kijkt haha![]()
jeej morgen spannende aflevering. Volgende week moet ik overslaan omdat we dan op vakantie zijn. Maar dat kijken we later wel weerterug.![]()
ik kijk het wel eens met mn vriendin, leuke serie maar wel weer typisch.. meisjes vragen om jongens als jake maar gaan er vandoor met apenneukers als mattyaltijd zo geweest, kijk maar naar twilight, die jacob die voor hoofdpersoon zorgt en haar bijblifjt en niet in de steek laat en haar gerust wilt stellen nee hoor skinny junkvampiertje heeft er schijt aan en doet wat ie wilt
![]()
maar toch wilt iedereen de klootzak en niet de goede jongen
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.![]()
Ik als meisje heb toch liever geen jake..
Dat happyslappy romantische ik hou van je gedoe is zo niet mijn ding..
en ze koos toch echt duidelijk voor Jake.![]()
Maar ik snap wel waarom ze nog met Matty zit imho is hij helemaal geen eikel.![]()
Gewoon minder snel kusje kroel dan jake, en moeite hebben met wat binding maar in seizoen 2 heeft die tot nu toe alleen maar prima dingen laten zien imho![]()
Iedereen gaat altijd voor de bad boy. Ja, ze proberen het misschien ff met een lieverdje maar dan gaan ze toch weer terug. Ik heb ook altijd wel een zwak in series voor de bad boys
Jacob, Jake, Stefan allemaal boring imo![]()
![]()
Wat een heerlijk onvoorspelbare aflevering!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
ahhhhh ik vind het zoooo sneu voor jake, hij maakte het wel eerst uit met haar, dus eigenlijk ging ze niet vreemd, maar dat zij meteen weer bovenop matty duikt:( helaas wel heeel verspelbaar dat Jake net binnenkwam:(![]()
Ik vind het dus totaal niet sneu voor jake..
ze heeft niets fout gedaan, tijdens de relatie ook niet en nu was het uit![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het dus totaal niet sneu voor jake..
ze heeft niets fout gedaan, tijdens de relatie ook niet en nu was het uit
Ok ik vond het wel zielig voor JakeMaar Jenna & Matty zijn zo
Oh oh volgende week echt stront aan de knikker![]()
![]()
Wat ik eerst nog zo leuk vond aan deze serie, de twijfels van Jenna, begint me nu eigenlijk wel een beetje te irriteren. Laat Jenna nou gewoon met Matty zijn en Jake moet zich focussen op Tamara en niet meer jaloers zijn want Jenna is het toch niet waard.![]()
En ik wil Lissa terug![]()
![]()
Inderdaad, een nieuw thema is wel een keer nog ja..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef Goofoyou het volgende:
Wat ik eerst nog zo leuk vond aan deze serie, de twijfels van Jenna, begint me nu eigenlijk wel een beetje te irriteren. Laat Jenna nou gewoon met Matty zijn en Jake moet zich focussen op Tamara en niet meer jaloers zijn want Jenna is het toch niet waard.![]()
En ik wil Lissa terug
Inderdaad, er zat die hele tijd al zo'n kiertje in het gordijn zeg maar, waar hij mooi doorheen kon kijken. Hoe voorspelbaarquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik had het al door toen hij aan Tamara vroeg waar Jenna was. Ik dacht, dit gaat misquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Inderdaad, er zat die hele tijd al zo'n kiertje in het gordijn zeg maar, waar hij mooi doorheen kon kijken. Hoe voorspelbaarMaar ik dacht dat hij ze alleen samen zou zien, ik had niet verwacht dat Jenna gelijk op Matty zou duiken.
![]()
Ik vind die Jake toch zo'n ongelofelijke eut heZou ook iedere dag van de week voor Matty zijn gegaan in plaats van voor hem, irritant jong.
Daarnaast snap ik het slechte imago van Matty niet zo, er is gewoon veel miscommunicatie en nouja, beetje bindingsangst. Overkomt de beste![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
He, Stefan is niet boringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen gaat altijd voor de bad boy. Ja, ze proberen het misschien ff met een lieverdje maar dan gaan ze toch weer terug. Ik heb ook altijd wel een zwak in series voor de bad boys
Jacob, Jake, Stefan allemaal boring imo![]()
Ik kan echt niet kiezen tussen hem of Damon
![]()
Maar zeker wel beter dat Jenna nu met Mattie gaat want die is zo veel leukerEn ik vind Mattie zeker geen bad boy hoor, in S01 misschien, maar nu niet meer.
![]()
Naast Damon toch welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
He, Stefan is niet boring![]()
Ik kan echt niet kiezen tussen hem of Damon
![]()
Maar zeker wel beter dat Jenna nu met Mattie gaat want die is zo veel leukerEn ik vind Mattie zeker geen bad boy hoor, in S01 misschien, maar nu niet meer.
Ik zou altijd voor Damon gaan
Mattie is idd een beetje softer geworden maar ik zie hem nog steeds veel liever met Jenna. Jake is zo'n ei![]()
![]()
Zoooo fixedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Naast Damon Ian Somerhalder toch welIk zou altijd voor Damon Ian Somerhalder gaan
Mattie is idd een beetje softer geworden maar ik zie hem nog steeds veel liever met Jenna. Jake is zo'n ei. Damon zou gespeeld door Paul Wesley voor mij nog steeds boring zijn
![]()
Maar zelf vind ik Jake weer leuker dan Matty, al ben ik inmiddels 10 jaar ouders dan de hoofdpersonen zou ik echt allang zijn afgehaakt met al dat gedraai en getwijfel van Matty. Ook toen ik nog 16 was. Al is Jake ook niet veel, die is weer veel te afwachtendZe moet gewoon op zoek naar een totaal nieuwe gast
Edit: was eens op zoek naar de leeftijden van de acteurs... allemaal minimaal 5 jaar ouder natuurlijk. De actrice die Ming speelt is uit 1985 dus die speelt 11 jaar jonger dan ze in werkelijkheid is
Fuck the EBU![]()
I like the way you thinkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoooo fixed. Damon zou gespeeld door Paul Wesley voor mij nog steeds boring zijn
Wist je dat Paul auditie had gedaan voor Damon?
Maar ze vonden Ian beter voor de rol. Duhh
Jake is echt ontzettend boring en afwachtend. Mattie zou ik zelf eigenlijk ook op afgeknapt zijn omdat hij elke keer alleen maar in steegjes etc. wilde afsprekenMaar ik vind hem wel het leukste van de 2. Vooral dit seizoen, nu hij constant loopt te trollen
![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
I like the way you thinkWist je dat Paul auditie had gedaan voor Damon?
Maar ze vonden Ian beter voor de rol. Duhh
Jake is echt ontzettend boring en afwachtend. Mattie zou ik zelf eigenlijk ook op afgeknapt zijn omdat hij elke keer alleen maar in steegjes etc. wilde afsprekenMaar ik vind hem wel het leukste van de 2. Vooral dit seizoen, nu hij constant loopt te trollen
![]()
Ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe het nu afloopt met het hele verhaal rondom de ouders van Jenna. Wat is er vroeger gebeurd en wat gaat er nu nog gebeuren?Fuck the EBU![]()
Ik heb nu heel seizoen 1 in een dag gekeken. Misschien wel de beste normale serie (zonder neukende vampiers, spontaan zingende tieners, en drugsverslaafde schoolmoeders) die er op TV is. Ik kan me zó vinden in sommige dingen die gezegd worden en bepaalde acties van de personages.![]()
Owh, jammer. Ik weet niet, ik krijg een soort raar gevoel als ik die serie kijk waar ik niet helemaal m'n vinger op kan leggen. Eigenlijk gestoord, een MTV tienerserie die een gevoelige snaar raakt.![]()
Ja was wel een leuke aflevering. Leuk om Lissa weer te zienIk was het deze keer wel eens met Sadie. Technisch gezien was Jenna niet vreemdgegaan, maar het was fout van Jenna en Matty om hun vorige relatie voor Jake te verzwijgen.
![]()
Net eindelijk gezien, leuk! En een goede opbouw naar volgende week inderdaad, dat ziet er veelbelovend uit!!Feauteaux
Haar "Jenna Lives" stalkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef purebliss het volgende:
Wie denken jullie dat steeds op Jenna's blog reageerd? Ik denk Matty of Lissa, weet niet waarom:p
Ik denk ook Matty of Lissa, maar het zou me ook niet verbazen als het haar vader is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef purebliss het volgende:
Wie denken jullie dat steeds op Jenna's blog reageerd? Ik denk Matty of Lissa, weet niet waarom:p![]()
Leuke aflevering, maar jammer genoeg gebeurde er niet zoveelHeb wel zin in dat wedstrijdje tussen Jake en Matty volgende week
![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik denk ook Matty of Lissa, maar het zou me ook niet verbazen als het haar vader is.
En ik ben nog voor Matty.![]()
Ik heb heel de tijd het idee van; nou deze aflevering gaat het worden hoor! En dan is het weer opbouwing naar volgende weekBeetje jammer elke keer
Wel een geinige aflevering maar gebeurde idd niet zoveel. Team Matty!![]()
![]()
Verrassend stukje van Jenna's ouders! Dat serieus dat die met die Ben in bed zou liggen! XD
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen?![]()
Ik hoop wel dat het volgend seizoen afgelopen is met dat Matty / Jake gezeur. Maar ik vrees van niet eigenlijk....PWBF![]()
Neeee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef purebliss het volgende:
hebben jullie gezien dat er deze week geen awkward is ivm de vma's?![]()
![]()
Vind het echt niet mooi! Zag vanmorgen de foto's van de VMA's maar het is echt oranjeblond. Vind donker ook veeeeel mooier. Maar ze heeft iig geen enorme eyelinerstreep en nudelippentrift!![]()
Wel een hoop redbullVind het op zich wel wat hebben in combinatie met haar ogen maar het donkere vind ik leuker
Fuck the EBU![]()
whahhahah ik keek net dat VMA interview met haar over haar nieuwe coupe, maar ze klinkt echt als een dragqueen:O haar stem lijkt heeeeel erg op die van een andere actrice, maar weer zo niet wie. Die is ook zo schor.![]()
Ik vind het eigenlijk sowieso alleen in de serie maar mooi, omdat ze daar gewoon normaal is. Zo opgemaakt kan ze zo achter het raam
Feauteaux
Ze is opgemaakt echt héél fake altijd. Echt super jammer want je ziet in de serie gewoon hoe mooi ze is als ze naturel is, misschien een beetje lipstick.
Ookal weet ze niet hoe ze zich op moet maken, ze is wel rete slim: ze maakte haar middelbare school met lof af op haar 16e!![]()
Wauuuw hier ziet ze er idd een stuk beter uit! Deze foto is zeker ergens bij de opnames van season 1 gemaakt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:18 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ze is opgemaakt echt héél fake altijd. Echt super jammer want je ziet in de serie gewoon hoe mooi ze is als ze naturel is, misschien een beetje lipstick.
[ afbeelding ]
Ookal weet ze niet hoe ze zich op moet maken, ze is wel rete slim: ze maakte haar middelbare school met lof af op haar 16e!![]()
Deze foto is veel mooier, ik vind die lipliner altijd zo vreselijk hoerig staan.Feauteaux
Hoi, Awkward ik hou ervan! Hebben jullie gister ook aflevering 2 gekeken? Ik ga zo lekker al aflevering 3 kijken met de mtv under the thumb app. Woehoe!!![]()
uhhh nee ik heb gister niet aflevering 2 gekeken.
Dit is het Usa topic en we zijn dus al bij episode 11 van seizoen 2![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 09:35 schreef Pvoesss het volgende:
uhhh nee ik heb gister niet aflevering 2 gekeken.
Dit is het Usa topic en we zijn dus al bij episode 11 van seizoen 2![]()
gelukkig wel! je zult maar zolang moten wachtenn! pff![]()
Ik ben nu halverwege de ep en ik snap er geen fuck van. Wat is Jenna een bitch geworden. Ik hoop dat ze het allemaal droomt!![]()
![]()
Heb vanaf het begin nu alles binnengehengeld, dus dat wordt een Awkwardmarathon dit weekend.
Ben heel erg benieuwd, was op zoek naar een nieuwe serie en had hier weleens een stukje van op MTV gezien.![]()
mwahh vond het een beetje een rare aflevering, wel grappig, maar niet echt leuk ofzo. Volgende week season finale? Wel jammer! Denk dat ze met Matty eindigd en dan volgend seizoen weer mer Jake verdergaat ofzo.![]()
Seizoen 1 bijna klaar mee. Ik wist al dat dit niet voor mijn leeftijd was maar dat is Gossip Girl en 90210 ook niet en dat vond ik wel heel leuk om te kijken.
Dit kan me helaas niet echt boeien maar kijk toch wel alles af![]()
![]()
Ik vind het een beetje een zeikserie worden. Het moet weer gewoon over zuipen en neuken gaan, zoals in seizoen 1.PWBF![]()
Als je dat kan waarderen kijk dan zoiets als pretty little liarsquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Seizoen 1 bijna klaar mee. Ik wist al dat dit niet voor mijn leeftijd was maar dat is Gossip Girl en 90210 ook niet en dat vond ik wel heel leuk om te kijken.
Dit kan me helaas niet echt boeien maar kijk toch wel alles af![]()
![]()
![]()
Hey, van deze serie dus ook een topic, tvp
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
genoteerd, tnx!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je dat kan waarderen kijk dan zoiets als pretty little liars![]()
![]()
classyquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een beetje een zeikserie worden. Het moet weer gewoon over zuipen en neuken gaan, zoals in seizoen 1.![]()
![]()
Ik vond deze aflevering wel weer grappigLeuk om die alternatieve verhaallijnen eens mee te maken
Vond sommige dingen echt geweldig, bijvoorbeeld dat Sadie Jenna wel mocht omdat ze een bitch was
En dat Jake deze keer met 'awesome' antwoordde op Jenna's 'I love you'
Jammer dat de volgende keer de seizoensfinale is. Kunnen we zeker lang wachten![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had zijn moeder kunnen zijn, maar ik vind Jake wel übercute
Hij is wel van mijn leeftijd![]()
![]()
![]()
dan had ik ook jouw moeder kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hahaha
Hij is wel van mijn leeftijd![]()
Wat maakt mijn telefoon stomme letters btw
Moest ubercute zijn natuurlijk, stupid puntjes op de u![]()
bestwel jaquote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef purebliss het volgende:
hahaha nou dan ga jijvoor Jenna's vader! Is ook een Hottiee!
Sowieso vind ik de volwassenen in de serie erg leuk.![]()
Wel heel bizar dat die acteur zijn leeftijd zo verborgen houdt. Ik las dat er op zijn wiki staat dat hij uit 1992 komt maar dat er ook ergens te vinden moet zijn dat hij in 2001 is afgestudeerd is dus dat hij laat in de 20 is. Is nogal een verschilquote:Op zondag 16 september 2012 08:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dan had ik ook jouw moeder kunnen zijn
Wat maakt mijn telefoon stomme letters btw
Moest ubercute zijn natuurlijk, stupid puntjes op de uDie moeder is echt heerlijk foutquote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bestwel ja
Sowieso vind ik de volwassenen in de serie erg leuk.![]()
en die vriendin met haar 'little bitch'
Fuck the EBU![]()
haha ik kan me juist goed in de volwassenen herkennen en hun problemen ookal is het lekker overdreven uitvergroot natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel heel bizar dat die acteur zijn leeftijd zo verborgen houdt. Ik las dat er op zijn wiki staat dat hij uit 1992 komt maar dat er ook ergens te vinden moet zijn dat hij in 2001 is afgestudeerd is dus dat hij laat in de 20 is. Is nogal een verschil
[..]
Die moeder is echt heerlijk fout![]()
Heb nog 4 afleveringen te gaan nu.![]()
yeeey superleuke serie.![]()
alleen ik snap niet helemaal hoe die afleveringen op mtv in elkaar zitten. ik zie steeds dezelfde afleveringen weer terugkomen.![]()
![]()
Jaa ik ben ook best wel heel erg benieuwd hoe oud de acteurs in het echt zijn. Ze ziet zo ook wel dat ze niet rond de 16 zijn, maar vind het verder moeilijk in te schatten!quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel heel bizar dat die acteur zijn leeftijd zo verborgen houdt. Ik las dat er op zijn wiki staat dat hij uit 1992 komt maar dat er ook ergens te vinden moet zijn dat hij in 2001 is afgestudeerd is dus dat hij laat in de 20 is. Is nogal een verschil
[..]
Die moeder is echt heerlijk fout![]()
Vind die ouders echt leukk! Vooral die moeder die meer vrienden heeft dan Jenna en haar een boobjob aan probeerd te praten!
Nog maar paar daagjes tot season finale!waar gaan we het dan over hebben hier?
![]()
Hoeveel afleveringen heeft 1 season dan? Echt nog maar 2 of 3 nieuwe gezienOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Brett davern (Jake) moet wel ergens achter in de 20 zijn, ik heb een interview gevonden met een oud leraar van hem waarin stond dat hij in 2001 afstudeerde.
Ik denk dat hij het zo geheim houd omdat Ashley (Jenna) in het echt nog maar 19 is, zou raar zijn als een kerel van 29 zoent met een meisje van 19, zeker op tv.
@geeftjeEnergie, 12 afleveringen, maar meeste hier kijken de ep's online en wij zijn dus bij ep 11![]()
Aha, zijn gewoon in HD te kijken bij mtv zelf?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, je typt gewoon op google watch awkward online, dan kom je bij watchseries.eu en daar kun je ze kijken. Pas als ze hier op tv geweest zijn kun je ze op mtv.nl gekijken![]()
Dankjewel!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
het eerste seizoen binnengehengeld, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je dat kan waarderen kijk dan zoiets als pretty little liars![]()
![]()
eerste aflevering aan het kijken nu voordat mijn wekker wakker wordtquote:Op woensdag 19 september 2012 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
het eerste seizoen binnengehengeld, ben benieuwd.
Is hier ook een topic van?
(Doe mobiel internet op een niet zo'n hippe telefoon)
Ohja eenvoor Chad Lowe
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2012 06:34:23 ]![]()
[USA] Pretty Little Liars #6: The Betrayalquote:Op donderdag 20 september 2012 06:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
eerste aflevering aan het kijken nu voordat mijn wekker wakker wordt
Is hier ook een topic van?
(Doe mobiel internet op een niet zo'n hippe telefoon)
Ohja eenvoor Chad Lowe
Omdat peer.![]()
tnx! Volg-topic gedaan. Afl 2 nu. kijkt lekker weg.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[USA] Pretty Little Liars #6: The Betrayal![]()
Vier meiden die eerst met vijf waren. Eentje is vermoord en ze willen erachter komen door wie. Ondertussen krijgen ze berichten van iemand die dingen weet die alleen het vermoorde meisje zou kunnen weten. Tussendoor nog lots of drama. Toffe serie!quote:
Van de makers van Gossip Girl, dus als je dat leuk vindt...
Omdat peer.![]()
Damn, zit ik hier als bijna 30-jarige een beetje te bedenken of ik team Mattie of team Jake ben![]()
[/royalsadness]Ja doei.![]()
ach ik als bijna 40-jarigequote:Op donderdag 20 september 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Damn, zit ik hier als bijna 30-jarige een beetje te bedenken of ik team Mattie of team Jake ben![]()
[/royalsadness]![]()
![]()
Oude vrouwen united dezeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ach ik stond toch al bekend om mijn zeg maar wat aparte serie-smaak voor mijn leeftijd. Ik volgde The Hills, The City en Audrina.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:22 schreef purebliss het volgende:
whahahahha:P nouja zo heel erg is dat toch niet?:P
Ik kijk Jersey Shore, Snookie&Jwowww, 16 and pregnant en Teenmom![]()
En dan van de gewone series Gossip Girl, 90210; greys anatomy, Dallas en eerder Desperate Housewives.
Pretty little liars kan ik nu ook wel aan het rijtje toevoegen en binnenkort One Tree Hill vanaf seizoen 7 binnenhengelen.![]()
whahahahh nou sorry hoor maar als je ook al tv programma's voor je leeftijd moet kijken dan is vriendlief volgens mij richting de 60! XDquote:Op donderdag 20 september 2012 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ach ik stond toch al bekend om mijn zeg maar wat aparte serie-smaak voor mijn leeftijd. Ik volgde The Hills, The City en Audrina.
Ik kijk Jersey Shore, Snookie&Jwowww, 16 and pregnant en Teenmom![]()
En dan van de gewone series Gossip Girl, 90210; greys anatomy, Dallas en eerder Desperate Housewives.
Pretty little liars kan ik nu ook wel aan het rijtje toevoegen en binnenkort One Tree Hill vanaf seizoen 7 binnenhengelen.
Gewoon kijken wat je leuk vind, tv kijk je voor je vermaak!![]()
Wat een leuke afleveringWel tof dat ze haar moeder terugziet in zichzelf en dat ze weer gaat twijfelen
Ik denk dat ze uiteindelijk gewoon Tamara & Jake samenhouden maar dat ze Jenna gewoon voor een 3e persoon laten gaan. Heel erg benieuwd naar de acties van Ming richting Becca volgend seizoen!!
Fuck the EBU![]()
Vond hem voor een final ep een beetje tegenvallen! wel grappig dat wij aan het begin van het seizoen hier al voorspelden dat Jake en Tamara samen zouden komen aan het eind van het seizoen. vind ze ook echt super leuk samen!![]()
Maar ben nu eigenlijk wel een beetje klaar met haar getwijfel hoor, ze heeft Matty nou, what more could you ask for?Dus nu stoppen met twijfelen.
Ik denk dat het volgende seizoen zich trouwens in de vakantie afspeeld en TAmara en Jake dus niet zo veel te zien zijn helaas:(
Nu wachten op volgend jaaar!![]()
Jake natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:08 schreef purebliss het volgende:
Vond hem voor een final ep een beetje tegenvallen! wel grappig dat wij aan het begin van het seizoen hier al voorspelden dat Jake en Tamara samen zouden komen aan het eind van het seizoen. vind ze ook echt super leuk samen!![]()
Maar ben nu eigenlijk wel een beetje klaar met haar getwijfel hoor, ze heeft Matty nou, what more could you ask for?Dus nu stoppen met twijfelen.
Maar bij Jenna past hij niet zo... Dus een leuke 3e man die wél goed bij haar past
(dus die wel danst zoals Jake maar wel zo stoer is als Matty)
Wellicht dat ze de vakantie toch overslaan of dat ze stukjes van Europa en stukjes van thuis laten zien?quote:Ik denk dat het volgende seizoen zich trouwens in de vakantie afspeeld en TAmara en Jake dus niet zo veel te zien zijn helaas:(
Nu wachten op volgend jaaar!Fuck the EBU![]()
Ik word gek van die vriendin met haar constante gezeur en afkortingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't eigenlijk wel gehad nu. Het gemekker blijft maar durenIk haak af
![]()
![]()
Ik vind Jake ook leuker qua karakter, maar hij heeft natuurlijk niet de looks van Matty:P en vind hem een stuk beter bij Tamara passen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jake natuurlijk!Maar bij Jenna past hij niet zo... Dus een leuke 3e man die wél goed bij haar past
(dus die wel danst zoals Jake maar wel zo stoer is als Matty)
[..]
Wellicht dat ze de vakantie toch overslaan of dat ze stukjes van Europa en stukjes van thuis laten zien?
Dat zou idd ook nog kunnen, dat het afgewisseld of overgeslagen word.
Denk trouwens wel dat Matty en Jenna zo weer uitelkaar zijn met dat stomme getwijfel van haar! pff![]()
Sjeetje idd zeg! Ik weet nog niet of ik zal afhaken maar ben idd met dat gezeik nu wel een beetje klaar! Ze is koud met Matty weer samen en dan gaat ze alweer twijfelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't eigenlijk wel gehad nu. Het gemekker blijft maar durenIk haak af
![]()
![]()
GTL DTR DTF allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik word gek van die vriendin met haar constante gezeur en afkortingenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat watchseries.eu werkt? Moet je een of ander account aanmaken?
Wil seizoen 2 zooo graag zien, heb tot nu toe alles gemist op mtv![]()
Nee, je hoeft geen account aan te maken. Gewoon zoeken op 'Awkward', klik op de aflevering en er verschijnen allerlei links. Ik gebruik meestal putlockerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Santaclaus het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat watchseries.eu werkt? Moet je een of ander account aanmaken?
Wil seizoen 2 zooo graag zien, heb tot nu toe alles gemist op mtvIs volledig gratis en je hoeft je niet te registreren!
![]()
Graag gedaanDie vensters die zeggen dat je je moet registreren kun je bij de meeste sites gewoon weg klikken! Het is inderdaad wel misleidend
![]()
![]()
jaa! de trailer en diverse promo's staan al op de mtv site.
Ziet er naar uit dat er een nieuw jake/matty dilemma is, alleen nu met een nieuwe jongen!![]()
Dat hoefde ik nog niet te weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef purebliss het volgende:
jaa! de trailer en diverse promo's staan al op de mtv site.
Ziet er naar uit dat er een nieuw jake/matty dilemma is, alleen nu met een nieuwe jongen!![]()
Jeej! Vanavond word de eerste 1 uur durende aflevering van Awkward season 3 uitgezonden. Denk dus dat we hem morgenochtend in nl kunnen kijken! Ben benieuwdd!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef purebliss het volgende:
Jeej! Vanavond word de eerste 1 uur durende aflevering van Awkward season 3 uitgezonden. Denk dus dat we hem morgenochtend in nl kunnen kijken! Ben benieuwdd!![]()
![]()
![]()
![]()
Verdorie, ik dacht dat we hem vandaag al konden kijken. Hele dag naar uitgekeken. Nouja morgen dan dus, eindelijk!Feauteaux
Ik dacht dat het 1 aflevering van een uur zou zijn, maar het zijn er dus 2, ep 1 & 2.
Nog meer mensen die ze al gezien hebben?![]()
Yes gezien. ik vind het fijn dat ze niet echt zwanger is.
Dat zou wel heel erg teen mom en verneukend zijn eigenlijk![]()
En dat Anthony Michael Hall (leraar) meedoet vind ik echt geweldig![]()
![]()
![]()
Ja ik ook, vond het trouwens ook niet echt wat toevoegen aan de aflevering, behalve dat het dan weer een nieuwe reden zou zijn om ruzie over te maken/uit elkaar te gaan omdat ze et verzwegen had, blabla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: