Als je dat kan waarderen kijk dan zoiets als pretty little liarsquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Seizoen 1 bijna klaar mee. Ik wist al dat dit niet voor mijn leeftijd was maar dat is Gossip Girl en 90210 ook niet en dat vond ik wel heel leuk om te kijken.
Dit kan me helaas niet echt boeien maar kijk toch wel alles af
genoteerd, tnx!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je dat kan waarderen kijk dan zoiets als pretty little liars![]()
classyquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een beetje een zeikserie worden. Het moet weer gewoon over zuipen en neuken gaan, zoals in seizoen 1.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had zijn moeder kunnen zijn, maar ik vind Jake wel übercute
dan had ik ook jouw moeder kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:32 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hahaha
Hij is wel van mijn leeftijd![]()
bestwel jaquote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef purebliss het volgende:
hahaha nou dan ga jijvoor Jenna's vader! Is ook een Hottiee!
Wel heel bizar dat die acteur zijn leeftijd zo verborgen houdt. Ik las dat er op zijn wiki staat dat hij uit 1992 komt maar dat er ook ergens te vinden moet zijn dat hij in 2001 is afgestudeerd is dus dat hij laat in de 20 is. Is nogal een verschilquote:Op zondag 16 september 2012 08:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dan had ik ook jouw moeder kunnen zijn
Wat maakt mijn telefoon stomme letters btw
Moest ubercute zijn natuurlijk, stupid puntjes op de u
Die moeder is echt heerlijk foutquote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bestwel ja
Sowieso vind ik de volwassenen in de serie erg leuk.
haha ik kan me juist goed in de volwassenen herkennen en hun problemen ookal is het lekker overdreven uitvergroot natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel heel bizar dat die acteur zijn leeftijd zo verborgen houdt. Ik las dat er op zijn wiki staat dat hij uit 1992 komt maar dat er ook ergens te vinden moet zijn dat hij in 2001 is afgestudeerd is dus dat hij laat in de 20 is. Is nogal een verschil
[..]
Die moeder is echt heerlijk fout![]()
en die vriendin met haar 'little bitch'
Jaa ik ben ook best wel heel erg benieuwd hoe oud de acteurs in het echt zijn. Ze ziet zo ook wel dat ze niet rond de 16 zijn, maar vind het verder moeilijk in te schatten!quote:Op maandag 17 september 2012 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel heel bizar dat die acteur zijn leeftijd zo verborgen houdt. Ik las dat er op zijn wiki staat dat hij uit 1992 komt maar dat er ook ergens te vinden moet zijn dat hij in 2001 is afgestudeerd is dus dat hij laat in de 20 is. Is nogal een verschil
[..]
Die moeder is echt heerlijk fout![]()
en die vriendin met haar 'little bitch'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |