Is seizoen 1 al afgelopen?quote:Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden, maar ik vond het super tof![]()
![]()
De serie is niet zo goed als veel andere series maar toch erg tof, het verhaal is leuk, de karakters zijn goed en daarom blijf ik kijken
Heb nu seizoen 1 afgekeken en wil dat seizoen 2 begint
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is seizoen 1 al afgelopen?Nohhhh ik was me net op de aflevering van vanavond/morgen vroeg aan 't verheugen!
Vind het ook echt een te gekke serie. Lekker makkelijk gewoon.
Lijkt wel erg veel op The Hard Times of RJ Berger, maar maakt me niet zoveel uit. Verstand op nul en kijken.
Gelukkig, ik schrok al! Hoop dat er een volgend seizoen komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).
Prima serie trouwens!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).
Prima serie trouwens!
Oh sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is seizoen 1 al afgelopen?Nohhhh ik was me net op de aflevering van vanavond/morgen vroeg aan 't verheugen!
Vind het ook echt een te gekke serie. Lekker makkelijk gewoon.
Lijkt wel erg veel op The Hard Times of RJ Berger, maar maakt me niet zoveel uit. Verstand op nul en kijken.
Oh tof, wel jammer dat het dan alweer is afgelopen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef TheArt het volgende:
Oh nee, niet volgende week de 12e aflevering, maar ook vanavond. Het wordt dus als dubbelaflevering uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef TheArt het volgende:
Dat dacht ik dus al de hele tijdIk dacht dat helemaal in het begin, maar later stond ik er eigenlijk niet meer bij stil. Op het moment dat Jenna in die keuken stond en in die lade keek wist ik het weer zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens kan ik er nog niet echt een vinger op leggen waarom ik deze serie wel echt heel leuk vind en ik normaal niet echt van die tienermeisjesshit hou![]()
RJ Berger was wel leuk (van mij had seizoen 3 best gemogen), maar Awkward is wat 'echter' en de karakters zijn wat sympathieker. Iets minder cynisch dan RJ Bergerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:31 schreef bietelboer het volgende:
Van wikipedia:
MTV is airing 12 episodes of the half-hour series. MTV also renewed the series for a second season in 2012, days after the cancellation of their original teen comedy series The Hard Times of RJ Berger.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Net de laatste 2 afleveringen gezien,Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens kan ik er nog niet echt een vinger op leggen waarom ik deze serie wel echt heel leuk vind en ik normaal niet echt van die tienermeisjesshit houSame here... die serie heeft wat, ook als je zelf geen tiener meer bent. Maar wat? Geen idee.
-
Tof, hopelijk gaat het weer verder in Januari ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |