abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102305357

Normaal niet mijn ding, maar ik bleef toevallig hangen en echt: verrassend leuke serie. Het gaat dan wel over tieners op een high school, maar de serie straalt iets heel sympathieks uit en de humor is leuk.

Meer fans? :)
-
pi_102305752
Ja, ik ben denk ik ook wel een fan ;) . Ik vind vooral het hoofdpersonage goed gecast voor deze serie.
pi_102306011
Ik zal het een try geven :)
pi_102306169
Ja! Leuk!

Het is gewoon simpel maar doeltreffend vermaak ^O^
Ja doei.
pi_102306638
Ah, Ritmo geeft een positief oordeel. Misschien het toch een kans geven :P

Wanneer is het erop?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_102307611
Vond het wel aardig. Lekkere wijven dus bleef ff hangen.
pi_102423088
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden, maar ik vond het super tof :@ :D :') De serie is niet zo goed als veel andere series maar toch erg tof, het verhaal is leuk, de karakters zijn goed en daarom blijf ik kijken :) Heb nu seizoen 1 afgekeken en wil dat seizoen 2 begint ;(
pi_102430148
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 23:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik had eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden, maar ik vond het super tof :@ :D :') De serie is niet zo goed als veel andere series maar toch erg tof, het verhaal is leuk, de karakters zijn goed en daarom blijf ik kijken :) Heb nu seizoen 1 afgekeken en wil dat seizoen 2 begint ;(
Is seizoen 1 al afgelopen? :o Nohhhh ik was me net op de aflevering van vanavond/morgen vroeg aan 't verheugen!

Vind het ook echt een te gekke serie. Lekker makkelijk gewoon.
Lijkt wel erg veel op The Hard Times of RJ Berger, maar maakt me niet zoveel uit. Verstand op nul en kijken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_102432510
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Is seizoen 1 al afgelopen? :o Nohhhh ik was me net op de aflevering van vanavond/morgen vroeg aan 't verheugen!

Lijkt wel erg veel op The Hard Times of RJ Berger, maar maakt me niet zoveel uit. Verstand op nul en kijken.
Nope, serie bestaat uit 12 afleveringen, dus nog 2 (vanavond en volgende week).

Prima serie trouwens!
pi_102436945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Prima serie trouwens!
Gelukkig, ik schrok al! Hoop dat er een volgend seizoen komt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_102436991
Leuke serie! Ben er een beetje aan verslaafd :@
pi_102445411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Prima serie trouwens!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:49 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh sorry, mijn fout :@ Ik dacht dat er 10 afleveringen waren. Wat een tof nieuws trouwens :D
pi_102446963
Oh nee, niet volgende week de 12e aflevering, maar ook vanavond. Het wordt dus als dubbelaflevering uitgezonden.
pi_102448681

_O-
pi_102451072
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef TheArt het volgende:
Oh nee, niet volgende week de 12e aflevering, maar ook vanavond. Het wordt dus als dubbelaflevering uitgezonden.
Oh tof, wel jammer dat het dan alweer is afgelopen!
  woensdag 28 september 2011 @ 14:11:50 #16
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102476631
Leuke serie inderdaad, net de laatste aflevering gezien. Lullig voor d'r, aan het einde. Mooi meisje wel trouwens!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_102497926
Van wikipedia:

MTV is airing 12 episodes of the half-hour series. MTV also renewed the series for a second season in 2012, days after the cancellation of their original teen comedy series The Hard Times of RJ Berger.
  woensdag 28 september 2011 @ 23:41:37 #18
88233 Steve
Still the best.
pi_102498397
Verrassend leuke serie ja! Laatst allemaal achter elkaar zitten kijken. :D. Goed vermaak, leuke humor, niet al te cliché allemaal.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_102500374
Dat dacht ik dus al de hele tijd :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102501839
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:38 schreef TheArt het volgende:
Dat dacht ik dus al de hele tijd :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat helemaal in het begin, maar later stond ik er eigenlijk niet meer bij stil. Op het moment dat Jenna in die keuken stond en in die lade keek wist ik het weer zeker.
pi_102535488
Net de laatste 2 afleveringen gezien,

SPOILER
Tevens kan ik er nog niet echt een vinger op leggen waarom ik deze serie wel echt heel leuk vind en ik normaal niet echt van die tienermeisjesshit hou :@
pi_102537558
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:31 schreef bietelboer het volgende:
Van wikipedia:

MTV is airing 12 episodes of the half-hour series. MTV also renewed the series for a second season in 2012, days after the cancellation of their original teen comedy series The Hard Times of RJ Berger.
RJ Berger was wel leuk (van mij had seizoen 3 best gemogen), maar Awkward is wat 'echter' en de karakters zijn wat sympathieker. Iets minder cynisch dan RJ Berger
-
pi_102537593
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
Net de laatste 2 afleveringen gezien,

SPOILER
Tevens kan ik er nog niet echt een vinger op leggen waarom ik deze serie wel echt heel leuk vind en ik normaal niet echt van die tienermeisjesshit hou :@
Ja precies :P Same here... die serie heeft wat, ook als je zelf geen tiener meer bent. Maar wat? Geen idee.
-
pi_102543658
SPOILER
Tof, hopelijk gaat het weer verder in Januari ofzo :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:37:46 #25
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_102553686
Vind deze serie ook heel tof, wmb de beste serie van Mtv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')