Jake natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:08 schreef purebliss het volgende:
Vond hem voor een final ep een beetje tegenvallen! wel grappig dat wij aan het begin van het seizoen hier al voorspelden dat Jake en Tamara samen zouden komen aan het eind van het seizoen. vind ze ook echt super leuk samen!![]()
Maar ben nu eigenlijk wel een beetje klaar met haar getwijfel hoor, ze heeft Matty nou, what more could you ask for?Dus nu stoppen met twijfelen.
Wellicht dat ze de vakantie toch overslaan of dat ze stukjes van Europa en stukjes van thuis laten zien?quote:Ik denk dat het volgende seizoen zich trouwens in de vakantie afspeeld en TAmara en Jake dus niet zo veel te zien zijn helaas:(
Nu wachten op volgend jaaar!
Ik word gek van die vriendin met haar constante gezeur en afkortingenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't eigenlijk wel gehad nu. Het gemekker blijft maar durenIk haak af
Ik vind Jake ook leuker qua karakter, maar hij heeft natuurlijk niet de looks van Matty:P en vind hem een stuk beter bij Tamara passen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jake natuurlijk!Maar bij Jenna past hij niet zo... Dus een leuke 3e man die wél goed bij haar past
(dus die wel danst zoals Jake maar wel zo stoer is als Matty)
[..]
Wellicht dat ze de vakantie toch overslaan of dat ze stukjes van Europa en stukjes van thuis laten zien?
Sjeetje idd zeg! Ik weet nog niet of ik zal afhaken maar ben idd met dat gezeik nu wel een beetje klaar! Ze is koud met Matty weer samen en dan gaat ze alweer twijfelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't eigenlijk wel gehad nu. Het gemekker blijft maar durenIk haak af
GTL DTR DTF allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik word gek van die vriendin met haar constante gezeur en afkortingen
Nee, je hoeft geen account aan te maken. Gewoon zoeken op 'Awkward', klik op de aflevering en er verschijnen allerlei links. Ik gebruik meestal putlockerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Santaclaus het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat watchseries.eu werkt? Moet je een of ander account aanmaken?
Wil seizoen 2 zooo graag zien, heb tot nu toe alles gemist op mtv
Dat hoefde ik nog niet te weten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef purebliss het volgende:
jaa! de trailer en diverse promo's staan al op de mtv site.
Ziet er naar uit dat er een nieuw jake/matty dilemma is, alleen nu met een nieuwe jongen!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef purebliss het volgende:
Jeej! Vanavond word de eerste 1 uur durende aflevering van Awkward season 3 uitgezonden. Denk dus dat we hem morgenochtend in nl kunnen kijken! Ben benieuwdd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |