Ik vond het ook een aparte vergelijking die ze maakten. Was ook helemaal niet van toepassing op Matty, want ze 'kende' hem geeneens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:28 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nee idd, is een stomme vergelijking die ze maakt. Ze wist wie hij was maar het is niet dat ze al helemaal verliefd was ofzo voor zover ik weet.
En wéér shippen we beiden een ander paar in een serie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
Oh oh volgende week stront aan de knikker.
Matty & Jenna
Unbelievable!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:53 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
En wéér shippen we beiden een ander paar in een serie!
Ik zie wel wat overeenkomsten...Damon/ Matty, een beetje de 'bad guys' (bij Damon letterlijk somsquote:
Ik wist het!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Nee Dair FTW!Haha (Maar die relatie is nu toch kapot...dusja)
Dit wordt voorspelbaarGood guys dus...Ooh we gaan offtopic
Verschillendequote:
Dan kijk je toch gewoon online?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Micson het volgende:
Komt dit nog op TV? Kijkt lekker weg, maar als ik MTV op zet is het er nooit op
Ik kijk nooit graag op de computer, vind het altijd veel relaxter om lui voor de buis te hangen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon online?
Het was vandaag op mtv van 7 tot 8, herhalingen van het eerste seizoen zijn dat. In Nederland wachten ze nog op het uitzenden van het 2e seizoen, maar je kunt die ook gewoon al op internet kijken. Dat is wat ik doequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Micson het volgende:
Komt dit nog op TV? Kijkt lekker weg, maar als ik MTV op zet is het er nooit op
Kabeltje van laptop naar tv en voila, je kunt lui op de bank hangen op de momenten dat jij dat wilt zonder reclamequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik kijk nooit graag op de computer, vind het altijd veel relaxter om lui voor de buis te hangen.
Bij de laptop moet je je er echt zo voor gaan zitten, en als het dan een beetje saai is ga ik meteen op Facebook kijken enzulks. Een hel, dat is het.
Ik wacht ook echt nooit tot series een keer op tv komen. Dat duurt eeuwen voordat ze een keertje bij zijn, je moet dan verplicht iedere week een moment vrijhouden en er is reclame. Lang leve piraterijquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef Goofoyou het volgende:
Ik heb zo mn vaste site waar ik Awkward. in een redelijke kwaliteit kan streamen. Ik ga niet wachten tot het op televisie komt. Dan ben ik ondertussen allang spoilers tegengekomen op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Jake in deze aflevering trouwens een beetje awkward. Vooral in die scène met MattyLijkt net alsof Jake vrouwelijker en ook kinderlijker is geworden. Dan lijkt Matty opeens zo volwassen. Ik heb trouwens ook helemaal niets tegen Sadie. Vind het juist leuk dat ze zo'n bitch is. Geeft de serie wat actie.
Ik zit nu trouwens voor twee andere mensen te shippen. Jake en TamaraEen lieve jongen met een lief meisje, perfect!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Goofoyou het volgende:
Hebben mensen haar trouwens al op de rode loper gezien? Haar visagist moeten ze écht ontslaan. Ze lijkt net iemand van Jersey Shore. En ik heb nog geen een foto gezien waar ze niet haar make-up zo had, dus het was niet een eenmalig foutjeErg zonde:
Gadverdamme zeg. Wat een geplamuurde lelijkerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, dat is waar ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef purebliss het volgende:
Je kon mings ouders zien bij die aflevering van dat kampvuur. Dat ze weggesneakt was.
En ik vind Jake en Tamara ook leukkkk samen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |