Dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het dus totaal niet sneu voor jake..
ze heeft niets fout gedaan, tijdens de relatie ook niet en nu was het uit
Inderdaad, een nieuw thema is wel een keer nog ja..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:40 schreef Goofoyou het volgende:
Wat ik eerst nog zo leuk vond aan deze serie, de twijfels van Jenna, begint me nu eigenlijk wel een beetje te irriteren. Laat Jenna nou gewoon met Matty zijn en Jake moet zich focussen op Tamara en niet meer jaloers zijn want Jenna is het toch niet waard.![]()
En ik wil Lissa terug![]()
Inderdaad, er zat die hele tijd al zo'n kiertje in het gordijn zeg maar, waar hij mooi doorheen kon kijken. Hoe voorspelbaarquote:
Ik had het al door toen hij aan Tamara vroeg waar Jenna was. Ik dacht, dit gaat misquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Inderdaad, er zat die hele tijd al zo'n kiertje in het gordijn zeg maar, waar hij mooi doorheen kon kijken. Hoe voorspelbaar
He, Stefan is niet boringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen gaat altijd voor de bad boy. Ja, ze proberen het misschien ff met een lieverdje maar dan gaan ze toch weer terug. Ik heb ook altijd wel een zwak in series voor de bad boys
Jacob, Jake, Stefan allemaal boring imo
Naast Damon toch welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
He, Stefan is niet boring![]()
Ik kan echt niet kiezen tussen hem of Damon
![]()
Maar zeker wel beter dat Jenna nu met Mattie gaat want die is zo veel leukerEn ik vind Mattie zeker geen bad boy hoor, in S01 misschien, maar nu niet meer.
Zoooo fixedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Naast Damon Ian Somerhalder toch welIk zou altijd voor Damon Ian Somerhalder gaan
Mattie is idd een beetje softer geworden maar ik zie hem nog steeds veel liever met Jenna. Jake is zo'n ei
I like the way you thinkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoooo fixed. Damon zou gespeeld door Paul Wesley voor mij nog steeds boring zijn
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
I like the way you thinkWist je dat Paul auditie had gedaan voor Damon?
Maar ze vonden Ian beter voor de rol. Duhh
Jake is echt ontzettend boring en afwachtend. Mattie zou ik zelf eigenlijk ook op afgeknapt zijn omdat hij elke keer alleen maar in steegjes etc. wilde afsprekenMaar ik vind hem wel het leukste van de 2. Vooral dit seizoen, nu hij constant loopt te trollen
Haar "Jenna Lives" stalkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef purebliss het volgende:
Wie denken jullie dat steeds op Jenna's blog reageerd? Ik denk Matty of Lissa, weet niet waarom:p
Ik denk ook Matty of Lissa, maar het zou me ook niet verbazen als het haar vader is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef purebliss het volgende:
Wie denken jullie dat steeds op Jenna's blog reageerd? Ik denk Matty of Lissa, weet niet waarom:p
Dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik denk ook Matty of Lissa, maar het zou me ook niet verbazen als het haar vader is.
Neeee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef purebliss het volgende:
hebben jullie gezien dat er deze week geen awkward is ivm de vma's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |