quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Arn0 het volgende:
En ja, ik ben ook team Jake. Hij is net niet perfect vind ik, althans hij heeft niet niet de uitstraling van Matty maar hij is wel gewoon ontzettend aardig
Precies, Jake is echt boyfriendmaterialquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef purebliss het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik team matty of jake ben, vond dat er wat meer 'spanning' tussen jenna en matty zat, maar jake is natuurlijk veeeel meer boyfriend material.
Hebben jullie trouwens ook de trailer van seizoen 2 gezien? Op een gegeven moment zoent ze met Matty, ben zoooo benieuwd wanneer. Haha
En ik vond het zo zielig dat ze matty afwees op dat feest:( wel een goede acteur! Voelde echt met hem mee:(
( Ik bedoel de laatste aflevering van seizoen 1, dat ze promnight hebben)
Haha, ik moest aan dit klassieke TV fragment denken:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ohja Valentijnsdag...
Jake: 'I love you.'
Jenna: 'Awesome.'
Ik dacht echt, wat is er mis met Jenna?! Vet sneu
Ja van die standaard flauwe driehoeksverhouding dingetjes. Vond ik een beetje jammer, dacht dat deze serie iets origineler was. Maar het was wel vermakelijk dus ik ga binnenkort seizoen 2 maar eens binnen halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef purebliss het volgende:
@strawberry
Bedoel je omdat jake eigenlijk niet van matty weet dat jenna het meisje is waar hij het steeds over had? Want dat word wel duidelijk in seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel de hele dag naar deze gif kijkenDat 'dansje' en dat gezicht
![]()
(Oh en die man erachter
)
Dansende Jake, Tamara en Ming:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Matty die door Sadie wordt ontmaskerd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook wel Team Jake/ Team Matty gifs voor geïnteresseerden.
![]()
/ fangirlmode
[ Bericht 3% gewijzigd door Goofoyou op 02-08-2012 22:32:37 ]![]()
En idd dat gezichtje van dansende Jake! Echt een lief pretbekkie! Haha
Tamara danst btw zooooo grappig! Vooral in dat cameltoe pak in seizoen 2 en bij crashed in seizoen 1! Haha![]()
Ik doe toch even van beide, want ik ben voor Jake![]()
Team Matty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Jake:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje van beide teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg er trouwens een beetje een hekel aan dat ik het over 'teams' hebGeeft me zo'n Twilight gevoel
![]()
![]()
Ahhhhh zijn eigenlijk beide wel skatjes! Haha
Jaa idd! Team edward of team jake?
(Off topic maar ik ben team beide! Haha)![]()
Ik weet het nietHeb het eerste boek gelezen en de eerste film gezien. Heb er niet echt een mening over
Dacht even dat je Twilight en Awkward. door elkaar haalde, maar die ene gast heet ook Jacob
//offtopic
Dit topic krijgt echt een fangirl-draai. Hierna weer ontopic
[ Bericht 3% gewijzigd door Goofoyou op 02-08-2012 22:50:37 ]![]()
Nee die heet Jakequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ik weet het nietHeb het eerste boek gelezen en de eerste film gezien. Heb er niet echt een mening over
Dacht even dat je Twilight en Awkward. door elkaar haalde, maar die ene gast heet ook Jacob
//offtopic
Dit topic krijgt echt een fangirl-draai. Hierna weer ontopic
Edit: of zijn Jake en Jacob dezelfde namen? Zoja excuses, wilde niet de wijsneus uithangen.
Ik hoop dat ze Matty kiest, hij is gewoon knapper en langer en leuker en zoals catwoman hierboven al zei er zit meer chemie tussen die twee. Niet dat Jake fout is ofzo, maar ik vind Jenna en Jake gewoon te veel eensgestemd overkomen - zoals vrienden dat hebben. Maar ja.. tegenpolen trekken elkaar, toch? Ik denk dat ze uiteindelijk voor Matty zal kiezen.
Mooie 'pick me' gifjes trouwens, daar heeft Jake wel tulpen.![]()
Hahah wilde net op je reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Nee die heet Jake
Edit: of zijn Jake en Jacob dezelfde namen? Zoja excuses, wilde niet de wijsneus uithangen.Ik dacht dat Jacob in Twilight misschien wel Jake werd genoemd (geen idee of dit zo is, ben er niet zo in thuis) en dan heb je dus Jake en Jake. Je bent geen wijsneus hoor
Of begrijp ik jou nu verkeerd...ik raak in de war nu hahaa.
Trouwens, wat ik nog even wil zeggen is dat ik het leuk vind aan Awkward, dat Sadie als bitch-chearleader niet zo'n cliché blonde bitch is(Oké, je hebt Lissa maar die heeft niet echt zo'n rol) Realistisch dat niet iedereen in die serie zo slank is
En het geheim van de gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Nee, hoezo dat. Vind het niet een typische meidenserie. Er zit humor in die voor iedereen bestemd is ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef cool15 het volgende:
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?![]()
Er posten vooral chicks in dit topic en ik ken alleen chicks die deze serie kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Nee, hoezo dat. Vind het niet een typische meidenserie. Er zit humor in die voor iedereen bestemd is ongeacht geslacht.i gave my bitch a comment
yhea
Kijk je misschien ook New Girl? Jongens/mannen die die serie kijken stellen die vraag ook de hele tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef cool15 het volgende:
[..]
Er posten vooral chicks in dit topic en ik ken alleen chicks die deze serie kijkenDe meerderheid van het vrouwelijk geslacht in dit topic en in jouw omgeving hoeven er echt niet voor te zorgen dat jij je minder man moet voelen hoor. Kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en wat kan de rest je boeien. Trouwens, het is maar een serie
![]()
![]()
Ik maakte vooral ook een grap. En nee ik kijk new girl niet, is dat nog leuk of wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Kijk je misschien ook New Girl? Jongens/mannen die die serie kijken stellen die vraag ook de hele tijdDe meerderheid van het vrouwelijk geslacht in dit topic en in jouw omgeving hoeven er echt niet voor te zorgen dat jij je minder man moet voelen hoor. Kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en wat kan de rest je boeien.
i gave my bitch a comment
yhea
Ja, weetikveel. Genoeg mensen die zich onzeker voelen door hun eigen interessesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik maakte vooral ook een grap. En nee ik kijk new girl niet, is dat nog leuk of wat?New Girl moet je zelf maar even kijken. Dat kan ik niet voor je beslissen. Zelf vind ik het wel leuk.
![]()
Ik ben al blij dat ik niet de enige man ben die dit leuk vindquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef cool15 het volgende:
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?
By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hahah wilde net op je reagerenIk dacht dat Jacob in Twilight misschien wel Jake werd genoemd (geen idee of dit zo is, ben er niet zo in thuis) en dan heb je dus Jake en Jake. Je bent geen wijsneus hoor
Of begrijp ik jou nu verkeerd...ik raak in de war nu hahaa.
Trouwens, wat ik nog even wil zeggen is dat ik het leuk vind aan Awkward, dat Sadie als bitch-chearleader niet zo'n cliché blonde bitch is(Oké, je hebt Lissa maar die heeft niet echt zo'n rol) Realistisch dat niet iedereen in die serie zo slank is
En het geheim van de gifjes:Haha je bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep jou verkeerd volgens mij. Ik dacht dat je van de Jake uit Akward. een Jacob maakte. En toen dacht ik... heey maar de naam Jake zal wel van de naam Jacob 'afstammen' net als bij een Abe/Abraham dat is: dus dan kunnen beide namen gebruikt worden oid.
Snapt ge?
Ja dat vind ik ook leuk aan Akward. Sadie vind ik trouwens echt lollig als ze na een beledeging weer es 'you're welcome' roept met haar uberbitch blik.O en is ze dit seizoen afgevallen?
![]()
oeehhh og even en ik kan weer Awkward kijkennn!![]()
![]()
![]()
![]()
nou vind het niet raaa hoor dat mannen hier ook naar kijken, mijn vriend vind het stiekem ook leuk! Hahahha vooral de 'behindment scene' met Lissa en Jake:P
(offtopic ja in twilight heet die jongen Jacob, maar Bella noemt hem steeds Jake. Heb tot nu toe alle films gezien, zijn de boeken de moeite waard?)![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Goofoyou het volgende:
Jaa ik volg het op sites die meerdere links geven en het fijnst is inderdaad putlocker/sockshare
Even het topic opfleuren met een paar gifjesEven in spoilers gedaan, voor de ruimte. Dansende Jake:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel de hele dag naar deze gif kijkenDat 'dansje' en dat gezicht
![]()
(Oh en die man erachter
)
Dansende Jake, Tamara en Ming:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Matty die door Sadie wordt ontmaskerd:
ohhhh die laatste is zooooo grappig! echt zo'n gemeen lachje! Wel sexy! hahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook wel Team Jake/ Team Matty gifs voor geïnteresseerden.
![]()
/ fangirlmode
![]()
Ik vind de serie ook helemaal geweldig! Ik denk dat sommige mensen hem zo goed vinden omdat er soms best wel herkenbare dingen in zitten, niet die grote grappen en drama maar wel de kleine details, en dat maakt die serie zo goed. Denk ik...![]()
![]()
Pff daar zeg je me wat! Daar ligt het inderdaad ook aan...het herkenbarequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind de serie ook helemaal geweldig! Ik denk dat sommige mensen hem zo goed vinden omdat er soms best wel herkenbare dingen in zitten, niet die grote grappen en drama maar wel de kleine details, en dat maakt die serie zo goed. Denk ik....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: