abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 14:31:30 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_114846637
Er komt een derde seizoen volgend jaar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_114847239
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:31 schreef Steve het volgende:
leuk!
pi_114853942
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:31 schreef Steve het volgende:
^O^
pi_114854516
Mooi ^O^ Ben nog maar bij seizoen 1, maar heb wel zin in meer afleveringen *O* Ik ben nog niet zover, maar ik vind Jake eigenlijk leuker dan Matty.
pi_114947522
Wat een dood topic :P Heb nu alles gezien. Het leuke aan deze serie vind ik dat het een wat meer realistische highschool-serie is dan anderen. Als je kijkt naar bijvoorbeeld 90210 en Gossip Girl of andere series waar alle meisjes op hoge hakken lopen van 13 cm en allemaal designerkleding enzo, dat vond ik altijd zo vervelend onrealistisch.
Die guidance counselor (wat is het nederlandse woord? studieadviseur ofzo?) vind ik ook heel droog :') En die moeder van Jenna die eigenlijk gewoon van binnen nog een tiener is :P Had ook niet verwacht dat zij die brief had geschreven. Ik snap niet hoe je zulke dingen aan je kind kunt schrijven.

Ik vind Ming en die aziaten echt grappig. Ik hoop dat we daar meer van gaan zien. Sadie vind ik ook totaal grappig en Matty die gewoon wél Jake's en Jenna's relatie zit te saboteren.

Lissa vind ik trouwens ook heel goed gecast. In seizoen 1 waar ze altijd van die grote ogen opzette, deed ze me eigenlijk denken aan Alexis Bledel :P Die heeft ook zo'n poppengezicht.

Dit vond ik ook een heel grappige scene:

Ik ben trouwens Team Jake (nog meer mensen?) ook al weet ik dat Jenna eigenlijk nog iets voelt voor Matty, maar toch. Jake was gewoon vanaf het begin perfect (misschien te perfect) en 'goofy' gewoon relaxed :P
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:35:06 #56
159761 Arn0
Abbey Road
pi_114947777
Ik vind het ook best een leuke serie, moet ik zeggen. Ik zag het toevallig op MTV en sindsdien kijk ik trouw elke week :P Niets briljant maar gewoon erg vermakelijk, keer op keer. (ook leuke soundtrack vind ik). Seizoen twee heeft ook interessante verhaallijnen, onder meer met Jenna's vader die weggaat en Ming die bij de Aziatische maffia gaat. Misschien waren beiden acteurs gewoon een tijdje onbeschikbaar, maar alsnog :P

En ja, ik ben ook team Jake. Hij is net niet perfect vind ik, althans hij heeft niet niet de uitstraling van Matty maar hij is wel gewoon ontzettend aardig _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_114948195
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Arn0 het volgende:
En ja, ik ben ook team Jake. Hij is net niet perfect vind ik, althans hij heeft niet niet de uitstraling van Matty maar hij is wel gewoon ontzettend aardig _O_
*O* Gelukkig nog iemand die voor Jake is! Was op internet een beetje aan het zoeken en de meerderheid is eigenlijk wel voor Matty :P

Met 'perfect' bedoel ik eigenlijk dat Jake gewoon alles gaf wat Jenna van Matty wilde. Hij wilde gelijk met haar publiek gaan en schaamde zich er niet voor gek te doen enzo. :) En inderdaad, hij heeft niet de uitstraling van Matty, daarom vind ik 'm juist ook te perfect. Matty heeft dat...ja dat 'iets' wat hem juist zo leuk maakt. Ik weet niet hoe ik het kan benoemen, maar Jake heeft het in ieder geval niet. :) Jake is gewoon...misschien haast een beetje saai ofzo. Hij kan Jenna alles geven, alleen hij is gewoon niet Matty.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:52:10 #58
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_115012683
Ik zit echt te twijfelen of ik team matty of jake ben, vond dat er wat meer 'spanning' tussen jenna en matty zat, maar jake is natuurlijk veeeel meer boyfriend material.

Hebben jullie trouwens ook de trailer van seizoen 2 gezien? Op een gegeven moment zoent ze met Matty, ben zoooo benieuwd wanneer. Haha

En ik vond het zo zielig dat ze matty afwees op dat feest:( wel een goede acteur! Voelde echt met hem mee:(
( Ik bedoel de laatste aflevering van seizoen 1, dat ze promnight hebben)
pi_115012986
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef purebliss het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik team matty of jake ben, vond dat er wat meer 'spanning' tussen jenna en matty zat, maar jake is natuurlijk veeeel meer boyfriend material.

Hebben jullie trouwens ook de trailer van seizoen 2 gezien? Op een gegeven moment zoent ze met Matty, ben zoooo benieuwd wanneer. Haha

En ik vond het zo zielig dat ze matty afwees op dat feest:( wel een goede acteur! Voelde echt met hem mee:(
( Ik bedoel de laatste aflevering van seizoen 1, dat ze promnight hebben)
Precies, Jake is echt boyfriendmaterial :P Misschien dat je later je mening wel kan vormen :P Goed dat je begint over de trailer van seizoen 2! Ik volg de serie eigenlijk gelijk met de VS dus ik ben al bij ep 6 (?) van seizoen 2. Misschien handig om nu even vast te stellen of dit een USA topic wordt of een NL topic :o Ik stem voor USA natuurlijk, maar ik weet niet hoever de rest is :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:23:32 #60
374533 purebliss
pi_115014220
Jaa kijk ook steeds (elke vrijdagochtend op putlocker) de afleveringen van seizoen 2.

Vind het eigenlijk wel jammer dat bij dit seizoen de spanning een beetje mist die je in het 1e seizoen wel had door matty, dat stiekeme, en het wel/niet verliefd zijn. Vind het een beetje saai nu ze ge'DTR'd' hebben haha

Jaaa ik wil ook usa topic!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:27:34 #61
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_115014410
Jake is de enige
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:35:05 #62
374533 purebliss
pi_115014857
Ahhhh net de sneak peek van morgen gekeken en matty is daar zooooooo leukkk!
pi_115014975
Ik vond Jake zooo grappig dansen op dat bal :P heb wel een paar gifjes van dat bal, maar kan er nu niet bij. Moet er telkens om lachen :P iedereen danste er trouwens grappig :P

En ik begin Matty ook steeds leuker te vinden, maar dat komt omdat hij nu inziet dat hij stom deed.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:42:06 #64
374533 purebliss
pi_115015266
Jaaaa idd! Jake durft gewoon lekker zichzelf te zijn! Vind dat zooooo leuk! Vond die valentijnsdag aflevering zo sneuu:( dat hij zooo zijn best deed en zij gewoon ontevreden deed!

Maar verheug me op morgenochtend! Dat ze 'I thank we should have sex' gaat omroepen! XD

Jaaa dat ene stukje dat hij inziet dat hij stom was en i love you zegt (onder de tribune volgens mij) ahhhh dat was zo leukk!
pi_115015412
Ik ben nooit zo van de teams, maar ik vind Matty leuker. Jake is een toffe gast enzo, maar hij en Jenna hebben totaal geen chemie, waardoor hun relatie heel geforceerd op me overkomt. Jenna en Matty daarentegen zijn voor elkaar gemaakt O+

Uiteraard ben ik voor dat dit officieel USA topic wordt, ging er eigenlijk al van uit dat het dat al was :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:52:36 #66
374533 purebliss
pi_115015885
Whaha dit topic komt helemaal tot leven joh!

@catwoman, dat vind ik ook idd! Dat het zoooo geforceerd is tussen jake en jenna, tenminste van haar kant! Hij is natuurlijk een super vriendje!

Elke keer als matty en jenna in beeld komen voel je die chemie ook gewoon! maar matty is natuurlijk niet goed voor haar geweest, door het geheimhouden enzo. Maar vond dat zij ook moeilijk deed hoor! Met die uitnodiging met dat gelukskoekje! Als ze gewoon even gewacht had.

Maarja, matty is ook gewoon heeeerlijk om naar te kijken! Haha
pi_115015921
Ohja Valentijnsdag...
Jake: 'I love you.'
Jenna: 'Awesome.'
Ik dacht echt, wat is er mis met Jenna?! Vet sneu :(
Maar je hebt wel gelijk catwoman, Matty heeft meer chemie met Jenna dan Jake heeft. Alleen Jake is gewoon een leuke, lieve jongen (Matty ook maar whatever) :P
En over het USA topic, ik dacht, laten we het maar even officieel vaststellen anders zitten we misschien wel te spoileren bij de tv-kijkers. :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:56:18 #68
374533 purebliss
pi_115016102
Jaa vanaf nu is dit het usa topic!

Jaa ik dacht ook wtf? Waarom zeg je dat niet gewoon terug? Zeker omdat hij het ook nog een keer herhaalde. En dat ze liet merken dat ze toch liever tulpen wou.

Ik dacht die arme jongen doet zo zijn best, wees eens dankbaar! Maarja
pi_115017089
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ohja Valentijnsdag...
Jake: 'I love you.'
Jenna: 'Awesome.'
Ik dacht echt, wat is er mis met Jenna?! Vet sneu :(
Haha, ik moest aan dit klassieke TV fragment denken:

Maar verder was ze gewoon wat onzeker, wat ze eigenlijk al de hele relatie is. (ook het gedoe met wel of niet DTD'en). Dus ik denk dat ze echt wel met Matty eindigt, wat een logische keuze zal zijn.
pi_115017379
Haha :P Ik wil eigenlijk dat seizoen 2 nog even doorgaat met Jake en Jenna's relatie (hoewel zielig voor Jake dat Jenna niet dezelfde gevoelens heeft)zodat we kunnen zien hoe Matty de boel saboteert :D Dat is echt grappig. Ik vind het zo verrot dat die seizoenen zo kort zijn maar gelukkig is die van seizoen 3 20 afleveringen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:28:09 #71
374533 purebliss
pi_115018040
Hahaha jaaaa! Die aflevering was echt grappig! Voordal dat lachje toen Sadie hem doorhad haha

Ik denk dat bij ep 8 jenna en matty dat gesprek hebben wat je in de trailer ook ziet en zoenen, ep 10 dat jake erachter komt en dat jake en matty gaan vechten, wat je dus ook in de trailer kon zien, 11 zal dan wel zijn dat ze moet kiezen en hoop dat 12 weer een mooie finale word! Want we zullen wel weer een jaar moeten wachten op seizoen 3
pi_115018121
Heb seizoen één gezien en ik vind het best leuk, alleen jammer dat het niet écht de typische driehoeksverhouding-perikelen overstijgt. Al helemaal in de season finale.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:33:30 #73
374533 purebliss
pi_115018420
@strawberry

Bedoel je omdat jake eigenlijk niet van matty weet dat jenna het meisje is waar hij het steeds over had? Want dat word wel duidelijk in seizoen 2
pi_115018765
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef purebliss het volgende:
@strawberry

Bedoel je omdat jake eigenlijk niet van matty weet dat jenna het meisje is waar hij het steeds over had? Want dat word wel duidelijk in seizoen 2
Ja van die standaard flauwe driehoeksverhouding dingetjes. Vond ik een beetje jammer, dacht dat deze serie iets origineler was. Maar het was wel vermakelijk dus ik ga binnenkort seizoen 2 maar eens binnen halen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:41:54 #75
374533 purebliss
pi_115019040
Die kun je kijken op internet, want 2e seizoen is pas bij ep 6. Ik kijk het altijd op putlocker.

Maar seizoen 2 is wel saaaaaai haha
pi_115021829
Jaa ik volg het op sites die meerdere links geven en het fijnst is inderdaad putlocker/sockshare :)

Even het topic opfleuren met een paar gifjes O+ Even in spoilers gedaan, voor de ruimte. Dansende Jake:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan wel de hele dag naar deze gif kijken :') Dat 'dansje' en dat gezicht :') _O- (Oh en die man erachter :') )

Dansende Jake, Tamara en Ming:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Matty die door Sadie wordt ontmaskerd >:) :
SPOILER
O-) O-) Heb ook wel Team Jake/ Team Matty gifs voor geïnteresseerden. :+ :@ / fangirlmode

[ Bericht 3% gewijzigd door Goofoyou op 02-08-2012 22:32:37 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:33:12 #77
374533 purebliss
pi_115022805
Jaaaaaaa team matty gifss! :D

Kunnen we niet een ilovematty topic openen? Hahaha
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:34:57 #78
374533 purebliss
pi_115022941
En idd dat gezichtje van dansende Jake! Echt een lief pretbekkie! Haha

Tamara danst btw zooooo grappig! Vooral in dat cameltoe pak in seizoen 2 en bij crashed in seizoen 1! Haha
pi_115023020
Ik doe toch even van beide, want ik ben voor Jake :6 :P

Team Matty:
SPOILER
Team Jake:
SPOILER
Plaatje van beide teams:
SPOILER
Ik krijg er trouwens een beetje een hekel aan dat ik het over 'teams' heb :') Geeft me zo'n Twilight gevoel _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:38:57 #80
374533 purebliss
pi_115023230
Ahhhhh zijn eigenlijk beide wel skatjes! Haha

Jaa idd! Team edward of team jake?

(Off topic maar ik ben team beide! Haha)
pi_115023456
Ik weet het niet :') Heb het eerste boek gelezen en de eerste film gezien. Heb er niet echt een mening over :P Dacht even dat je Twilight en Awkward. door elkaar haalde, maar die ene gast heet ook Jacob :') //offtopic

Dit topic krijgt echt een fangirl-draai. Hierna weer ontopic :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Goofoyou op 02-08-2012 22:50:37 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:11:23 #82
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_115025435
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Goofoyou het volgende:
Ik weet het niet :') Heb het eerste boek gelezen en de eerste film gezien. Heb er niet echt een mening over :P Dacht even dat je Twilight en Awkward. door elkaar haalde, maar die ene gast heet ook Jacob :') //offtopic

Dit topic krijgt echt een fangirl-draai. Hierna weer ontopic :P
Nee die heet Jake ;)
Edit: of zijn Jake en Jacob dezelfde namen? Zoja excuses, wilde niet de wijsneus uithangen.

Ik hoop dat ze Matty kiest, hij is gewoon knapper en langer en leuker en zoals catwoman hierboven al zei er zit meer chemie tussen die twee. Niet dat Jake fout is ofzo, maar ik vind Jenna en Jake gewoon te veel eensgestemd overkomen - zoals vrienden dat hebben. Maar ja.. tegenpolen trekken elkaar, toch? Ik denk dat ze uiteindelijk voor Matty zal kiezen.

Mooie 'pick me' gifjes trouwens, daar heeft Jake wel tulpen.
pi_115025835
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef Asskimo het volgende:

[..]

Nee die heet Jake ;)
Edit: of zijn Jake en Jacob dezelfde namen? Zoja excuses, wilde niet de wijsneus uithangen.
Hahah wilde net op je reageren :P Ik dacht dat Jacob in Twilight misschien wel Jake werd genoemd (geen idee of dit zo is, ben er niet zo in thuis) en dan heb je dus Jake en Jake. Je bent geen wijsneus hoor :P Of begrijp ik jou nu verkeerd...ik raak in de war nu hahaa.

Trouwens, wat ik nog even wil zeggen is dat ik het leuk vind aan Awkward, dat Sadie als bitch-chearleader niet zo'n cliché blonde bitch is :P (Oké, je hebt Lissa maar die heeft niet echt zo'n rol) Realistisch dat niet iedereen in die serie zo slank is :)

En het geheim van de gifjes:
SPOILER
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:41:21 #84
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_115027525
Maakt het me minder man als ik zeg dat ik deze serie epische vind?
yhea
bitches love comments
pi_115027877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef cool15 het volgende:
Nee, hoezo dat. Vind het niet een typische meidenserie. Er zit humor in die voor iedereen bestemd is ongeacht geslacht.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:55:53 #86
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_115028406
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:46 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Nee, hoezo dat. Vind het niet een typische meidenserie. Er zit humor in die voor iedereen bestemd is ongeacht geslacht.
Er posten vooral chicks in dit topic en ik ken alleen chicks die deze serie kijken
yhea
bitches love comments
pi_115028754
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef cool15 het volgende:

[..]

Er posten vooral chicks in dit topic en ik ken alleen chicks die deze serie kijken
Kijk je misschien ook New Girl? Jongens/mannen die die serie kijken stellen die vraag ook de hele tijd :P De meerderheid van het vrouwelijk geslacht in dit topic en in jouw omgeving hoeven er echt niet voor te zorgen dat jij je minder man moet voelen hoor. Kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en wat kan de rest je boeien. Trouwens, het is maar een serie :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:05:51 #88
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_115028976
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Kijk je misschien ook New Girl? Jongens/mannen die die serie kijken stellen die vraag ook de hele tijd :P De meerderheid van het vrouwelijk geslacht in dit topic en in jouw omgeving hoeven er echt niet voor te zorgen dat jij je minder man moet voelen hoor. Kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en wat kan de rest je boeien.
Ik maakte vooral ook een grap. En nee ik kijk new girl niet, is dat nog leuk of wat?
yhea
bitches love comments
pi_115029770
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef cool15 het volgende:

[..]

Ik maakte vooral ook een grap. En nee ik kijk new girl niet, is dat nog leuk of wat?
Ja, weetikveel. Genoeg mensen die zich onzeker voelen door hun eigen interesses :') New Girl moet je zelf maar even kijken. Dat kan ik niet voor je beslissen. Zelf vind ik het wel leuk.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:30:43 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115032768
Is S2 helemaal geaired?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_115032852
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Quotidien het volgende:
Is S2 helemaal geaired?
Nee, ze zijn nu bij ep 6.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:41:33 #92
159761 Arn0
Abbey Road
pi_115033147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef cool15 het volgende:
Ik ben al blij dat ik niet de enige man ben die dit leuk vind :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:13:57 #93
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_115034196
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:16 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Hahah wilde net op je reageren :P Ik dacht dat Jacob in Twilight misschien wel Jake werd genoemd (geen idee of dit zo is, ben er niet zo in thuis) en dan heb je dus Jake en Jake. Je bent geen wijsneus hoor :P Of begrijp ik jou nu verkeerd...ik raak in de war nu hahaa.

Trouwens, wat ik nog even wil zeggen is dat ik het leuk vind aan Awkward, dat Sadie als bitch-chearleader niet zo'n cliché blonde bitch is :P (Oké, je hebt Lissa maar die heeft niet echt zo'n rol) Realistisch dat niet iedereen in die serie zo slank is :)

En het geheim van de gifjes:
SPOILER
Haha je bent niet de enige :P Ik begreep jou verkeerd volgens mij. Ik dacht dat je van de Jake uit Akward. een Jacob maakte. En toen dacht ik... heey maar de naam Jake zal wel van de naam Jacob 'afstammen' net als bij een Abe/Abraham dat is: dus dan kunnen beide namen gebruikt worden oid. :P Snapt ge?

Ja dat vind ik ook leuk aan Akward. Sadie vind ik trouwens echt lollig als ze na een beledeging weer es 'you're welcome' roept met haar uberbitch blik. O+ O en is ze dit seizoen afgevallen?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:23:00 #94
374533 purebliss
pi_115037296
oeehhh og even en ik kan weer Awkward kijkennn! :D :D :D :D

nou vind het niet raaa hoor dat mannen hier ook naar kijken, mijn vriend vind het stiekem ook leuk! Hahahha vooral de 'behindment scene' met Lissa en Jake:P

(offtopic ja in twilight heet die jongen Jacob, maar Bella noemt hem steeds Jake. Heb tot nu toe alle films gezien, zijn de boeken de moeite waard?)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:23:32 #95
374533 purebliss
pi_115037300
Vind het trouwens echt heeel niet leuk dan de afleveringen maar 20 minuten ofzo duren:(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:24:23 #96
374533 purebliss
pi_115037309
quote:
6s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Goofoyou het volgende:
Jaa ik volg het op sites die meerdere links geven en het fijnst is inderdaad putlocker/sockshare :)

Even het topic opfleuren met een paar gifjes O+ Even in spoilers gedaan, voor de ruimte. Dansende Jake:
SPOILER
Ik kan wel de hele dag naar deze gif kijken :') Dat 'dansje' en dat gezicht :') _O- (Oh en die man erachter :') )

Dansende Jake, Tamara en Ming:
SPOILER
En Matty die door Sadie wordt ontmaskerd >:) :
SPOILER
O-) O-) Heb ook wel Team Jake/ Team Matty gifs voor geïnteresseerden. :+ :@ / fangirlmode
ohhhh die laatste is zooooo grappig! echt zo'n gemeen lachje! Wel sexy! hahahah
pi_115037538
Ik vind de serie ook helemaal geweldig! Ik denk dat sommige mensen hem zo goed vinden omdat er soms best wel herkenbare dingen in zitten, niet die grote grappen en drama maar wel de kleine details, en dat maakt die serie zo goed. Denk ik... :@
pi_115037792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind de serie ook helemaal geweldig! Ik denk dat sommige mensen hem zo goed vinden omdat er soms best wel herkenbare dingen in zitten, niet die grote grappen en drama maar wel de kleine details, en dat maakt die serie zo goed. Denk ik... :@
Pff daar zeg je me wat! Daar ligt het inderdaad ook aan...het herkenbare :) .
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:18:09 #99
374533 purebliss
pi_115037995
jeeeeej! was eindelijk een leuke aflevering! volgende week word nog leuker:D:D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:30:29 #100
374533 purebliss
pi_115045013
voor wie de afleveringen van seizoen 1 en 2 wil kijken:

http://watchseries.eu/serie/awkward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo