Jij hebt alle bouwplaatsen in die tijd geinspecteerd? Of denk je dat als Pietje het niet gebruikt, Jantje dat ook niet doet?!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:57 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ik heb die tijd nog meegemaakt en asbest werd toen echt al niet meer gebruikt.
In 1895 (!) was al bekend dat asbest schadelijk is. Het was echter ook zo'n verdomd handig goedje dat men het toch maar bleef gebruiken. En alleen al dankzij de brandwerendheid heeft het ongetwijfeld heel veel levens gered.quote:Toen was het ook al bekend dat gevaarlijk was.
Het is nogal dom om een hele generatie over een kam te scheren, vooral als met bronvermelding aangetoond is dat jij (in dit geval "een oudje", niet "de oudjes") het bij het verkeerde eind hebt.quote:Jeugd van tegenwoordig die denkt dat ze alles beter weten , pffff.
... waarbij opgemerkt dient te worden dat ergens in 2007 funda andere websites ging spideren. Dus de rit vanaf 140k naar 250k is "echt", voor de sprong in 2007 zou je moeten corrigeren eigenlijk door alles ervoor met een factortje 1.x of zo naar boven te trekken (Phil Jones zou trots zijn). :-)quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:45 schreef Hanoying het volgende:
Even ter volledigheid een grafiekje 2003-nu:
[ afbeelding ]
Eind volgende maand 500k! Dan moeten we het logaritmisch gaan weergevenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef meth77 het volgende:
[..]
zo nu gaat het gelijk snel verder ook
Er staat wel meer op wikipedia wat niet klopt, de praktijk is dus dat asbest in 1978 niet meer gebruikt werd in de bouw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[offtopic asbest discussie]
Het is nogal dom om een hele generatie over een kam te scheren, vooral als met bronvermelding aangetoond is dat jij (in dit geval "een oudje", niet "de oudjes") het bij het verkeerde eind hebt.
[/offtopic asbest discussie]
Toon dat eens aan! Geef mij maar 3 Wiki-pagina's met daarna het bewijs dat het fout is. Ik kan je garanderen dat je daar een hele zware kluif aan hebt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef machtpen het volgende:
[..]
Er staat wel meer op wikipedia wat niet klopt
quote:de praktijk is dus dat asbest in 1978 niet meer gebruikt werd in de bouw.
Je spreekt jezelf zelfs tegenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef machtpen het volgende:
In 1974 werd er allang geen asbest meer gebruikt.
nee maar 300.000 eind december is mogelijk, tenzij de brutolonen fors gaan stijgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eind volgende maand 500k! Dan moeten we het logaritmisch gaan weergeven
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
tenzij de brutolonen fors gaan stijgen
Nederlandse wiki's zijn regelmatig niet goed, in de Engelse pagina's ben ik niet vaak fouten tegengekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toon dat eens aan! Geef mij maar 3 Wiki-pagina's met daarna het bewijs dat het fout is. Ik kan je garanderen dat je daar een hele zware kluif aan hebt...
Ik verwacht ongeveer hetzelfde verloop als eerdere jaren (zie grafiek in de OP): vanaf nu in ruim 2 maanden een stijging van 6-7000, dan tot december weer een paar duizend daling, in januari nog wat daling, en vervolgens een veel verdere stijging. Misschien 20% meer dan vorig jaar, omdat de absolute aantallen nu ook 20% hoger liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
nee maar 300.000 eind december is mogelijk, tenzij de brutolonen fors gaan stijgen
Dat klopt, de economie gaat ook onderuit en banken worden extra voorzichtigquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Een stijging van 50.000 de rest van dit jaar zou een serieuze trendbreuk inhouden.
ik heb al mijn best gedaan, zit aan het max voor mijn functie als Minister Presidentquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:29 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn best doen... Kom er begin volgend jaar op terug
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toon dat eens aan! Geef mij maar 3 Wiki-pagina's met daarna het bewijs dat het fout is. Ik kan je garanderen dat je daar een hele zware kluif aan hebt...
[..]
[..]
Je spreekt jezelf zelfs tegen
waarom gaat het nu weer zo enorm hard,quote:
Je kan je afvragen of die daling dit jaar ook weer inzet.quote:Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef SeLang het volgende:
Niemand in dit topic heeft kennelijk in de gaten dat er een sterke seizoenscomponent zit in die Fundateller. De scherpe stijging in September had ik vorige maand al aangekondigd, net als een afvlakking in de tweede helft van oktober en een daling in december.
Het lijkt op de voorgaande jaren. Maar ik kan niet na 3x al zeggen wat een 'normaal' patroon is.quote:Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef SeLang het volgende:
Niemand in dit topic heeft kennelijk in de gaten dat er een sterke seizoenscomponent zit in die Fundateller. De scherpe stijging in September had ik vorige maand al aangekondigd, net als een afvlakking in de tweede helft van oktober en een daling in december.
makelaars propageren dat enorm , zodat als je drie keer hebt meegedaan dan heb je zo een 1200 euro renteloze schuld bij die makelaar en ga je niet meer weg, of trek je de verkoopopdracht niet meer inquote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Er doen volgens mij wel heel veel mensen mee met de open dag, zo'n 20% als ik het goed zie. Of is dat een normaal percentage? Het viel me ineens op...
race to the bottomquote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
3 huizen hiernaast staat al een paar weken te koop (hoekhuis). Nu hebben mijn buren aan die kant ook een TE KOOP opgeplakt, en 14500 euro lager ingezet. Daartussenin zit een huis met een hond die ik hier hoor blaffen...
Ja dat hou je niet tegen, als je echt verkopen wil dan moet je dat laten zien met de prijsquote:
Lekker nietszeggend statement weer. Om te beginnen is de ene een hoekwoning en de andere een tussenwoning (de hoekwoning heeft vaak meer grond en uitbreidingsmogelijkheden)quote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
3 huizen hiernaast staat al een paar weken te koop (hoekhuis). Nu hebben mijn buren aan die kant ook een TE KOOP opgeplakt, en 14500 euro lager ingezet.
Ok er zijn best verschillen maar meestal is er wel een soort gemiddelde in de straat.quote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lekker nietszeggend statement weer. Om te beginnen is de ene een hoekwoning en de andere een tussenwoning (de hoekwoning heeft vaak meer grond en uitbreidingsmogelijkheden)
En zelfs als zou het allebei hetzelfde type woning zijn, dan zegt het nog werkelijk niets. De ene woning kan best nog in de 'originele' () staat zijn terwijl de ander grondig verbeterd is.
Zonder de betreffende linkjes naar Funda is zo'n statement op zijn best populistisch geneuzel.
Bij een hoekhuis hoort heel vaak een groter perceel. (Door de extra grond aan de zijkant van het huis). Dus dat een tussenwoning onder de prijs van een hoekwoning zit is vaak niet meer dan logisch.quote:Op zondag 25 september 2011 23:20 schreef fedsingularity het volgende:
Daarnaast zijn hoekhuizen vaak wat duurder dus als een tussenwoning daar 14,5K onder gaat zitten zegt wel wat.
Die komen niet.quote:Evengoed zijn de links welkom![]()
Zo klopt ie weer.quote:Op zondag 25 september 2011 21:46 schreef michaelmoore het volgende:
Ja dat hou je niet tegen, als je echt verkopen wil moet dan moet je dat laten zien met de prijs
Het doet je echt pijn hequote:Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lekker nietszeggend statement weer.
Uitbreidingsmogelijkheden zijn bij beide nul komma nul. Ik ging er vanuit dat ze exact dezelfde afmetingen zouden hebben. Volgens Funda klopt dat niet (dat kan ook aan de typekunsten van de makelaar liggen).quote:Om te beginnen is de ene een hoekwoning en de andere een tussenwoning (de hoekwoning heeft vaak meer grond en uitbreidingsmogelijkheden)
Beide zijn zo op het eerste gezicht in dezelfde staat, 13 jaar oud.quote:En zelfs als zou het allebei hetzelfde type woning zijn, dan zegt het nog werkelijk niets. De ene woning kan best nog in de 'originele' () staat zijn terwijl de ander grondig verbeterd is.
Ik wil om begrijpelijke redenen niet mijn prive-adres hier in het topic hebben. Verder zijn het feiten, dat jij dat populistisch noemt zegt meer over jou dan iets anders.quote:Zonder de betreffende linkjes naar Funda is zo'n statement op zijn best populistisch geneuzel.
De buren naast me hebben hun ex-huur flat te koop gezet voor 172.500 terwijl ze deze een jaar geleden gekocht hebben voor 135.000. (ik kon ook kopen)quote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef RemcoDelft het volgende:
3 huizen hiernaast staat al een paar weken te koop (hoekhuis). Nu hebben mijn buren aan die kant ook een TE KOOP opgeplakt, en 14500 euro lager ingezet. Daartussenin zit een huis met een hond die ik hier hoor blaffen...
Ik denk dat ze spijt hebben van hun koopquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef SeLang het volgende:
Misschien kunnen ze nog best winst maken op hun flat hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef BertV het volgende:
[..]
De buren naast me hebben hun ex-huur flat te koop gezet voor 172.500 terwijl ze deze een jaar geleden gekocht hebben voor 135.000. (ik kon ook kopen)
Nu hebben ze wel de gaskachel eruit en een cv-installatie erin, maar wat denken ze wel niet?
Het blijven enkelglas 1950 portiekflats zonder isolatie.quote:Op maandag 26 september 2011 10:42 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Een woning in verhuurde staat is vrijwel onverkoopbaar, ook de vastgoedfondsen en cooperaties weten dat en dus accepteren ze over het algemeen een verkoopprijs die onder de marktwaarde ligt van dezelfde woning in overhuurde staat.
Ze mogen het proberen, maar verkopen zal niet lukken, ofwel, je weet het niet.quote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef BertV het volgende:
[..]
De buren naast me hebben hun ex-huur flat te koop gezet voor 172.500 terwijl ze deze een jaar geleden gekocht hebben voor 135.000. (ik kon ook kopen)
Nu hebben ze wel de gaskachel eruit en een cv-installatie erin, maar wat denken ze wel niet?
ah, nu status in funda: "Verkocht onder voorbehoud". Ik heb niks gezegd.quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ze mogen het proberen, maar verkopen zal niet lukken, ofwel, je weet het niet.
Kennelijk hoeven ze niet persee
Ik vind het linke soep dit soort koopwoningen.Ze zijn snel gebouwd en niet ontworpen om lang te bestaan. Dit soort woningen worden te snel te oud en afgebroken. Je zal maar zo'n woning gekocht hebben die aan de einde van de levensduur zit. Raak je aan de straatstenen niet meer kwijt of ver onder de prijs.quote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef BertV het volgende:
[..]
Het blijven enkelglas 1950 portiekflats zonder isolatie.
Als ik nu 172.500 te besteden zou hebben zou ik gaan bieden op een eengezinswoning van net onder de 200.000 die lang te koop stond. Oh, wacht, dat zijn ze allemaal.
De meesten hebben betonrot en geen cent in de VVE beschikbaar, beter een strop zoeken en jezelf gelijk ophangenquote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vind het linke soep dit soort koopwoningen.Ze zijn snel gebouwd en niet ontworpen om lang te bestaan. Dit soort woningen worden te snel te oud en afgebroken. Je zal maar zo'n woning gekocht hebben die aan de einde van de levensduur zit. Raak je aan de straatstenen niet meer kwijt of ver onder de prijs.
Op een vreemde manier zijn deze (tocht)flats nooit verhuurd aan "de lagere klasse".quote:Op maandag 26 september 2011 15:07 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Plus wijken met veel van dat soort jaren 50 flats, waar vroeger de middenklasse woonde, vervalt steeds meer naar de lagere klasse. Ook niet goed voor de woningprijs.
Dan mag je jezelf gelukkig prijzenquote:Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Op een vreemde manier zijn deze (tocht)flats nooit verhuurd aan "de lagere klasse".
Of dat helemaal legaal is geweest in de tijd dat het van een woningstichting is geweest?![]()
Het is ook een vreemde eend in de bijt, in de beste wijk van Amersfoort.
Na 60 jaar verhuurd te zijn geweest moet er nogal wat aan vertimmerd / geïsoleerd worden, maar de bouwkwaliteit is in orde. Ik zou het overigens nooit kopen. Na ruim tien jaar huurverhogingen betaal ik nog een schijntje.
Jawel hoor, juist die seizoenscomponent uit voorgaande jaren is in de grafiek zeer duidelijk zichtbaar. Als die Open Huizen Dag jaarlijks in oktober gehouden wordt (ik heb me er nooit zo in verdiept maar Google zegt 9 oktober 2010 en 10 oktober 2009) lijkt me dat een mooie verklaring voor de enorme toename van het huizenaanbod in september en de snelle afvlakking daarna. Het lijkt mij dat dit mensen die toch hun huis willen verkopen doet besluiten het huis sneller te koop te zetten, waardoor dit de verkoopaanbiedingen in de tijd "naar voren haalt".quote:Op zondag 25 september 2011 10:38 schreef SeLang het volgende:
Hoezo? Ik ben niet degene die met ononderbouwde verhaaltjes aan komt zetten toch? Ik breng slechts wat nuance aan in de door jou als feiten gepresenteerde voorbeelden.quote:
Feiten zonder bron.quote:Verder zijn het feiten, dat jij dat populistisch noemt zegt meer over jou dan iets anders.
Ik woon nu ook in het Gooi, dus Laren zou op zich wel een optie zijn, maar ik moet eerlijk toegeven dat deze prijzen ook boven mijn budget gaan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wil er nog iemand wonen op de Breeweg in Laren NH
nr 6,7,9 en 11 staan te koop![]()
En nr 11 begon op 1225.000.,- en is via 1095.000 via 999.000 naar nu 895.000![]()
En nog steeds niet verkocht![]()
http://www.funda.nl/koop/laren-nh/straat-breeweg/
Juist, "prijzen moeten omlaag, meer smaken zijn er niet"quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
Sell.... sell... sell it all![]()
252.125 huizen te koop
Om koning Kees maar even te citeren: "Hoge rente is geen probleem, hoge prijzen wel"
Yep... ik heb het al vaker geroepen, de lage rente heeft het hoge prijzen dogma enkel wat extra tijd kunnen geven. De betaalbaarheid is bereikt en nu gaat het hele kaartenhuis keihard onderuit, meer mogelijkheden zijn er namelijk niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:58 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Juist, "prijzen moeten omlaag, meer smaken zijn er niet"
Volgens mij zit er heel veel lucht in de markt. De mensen die hun huis überhaupt 10 jaar geleden of eerder hebben gekocht kunnen hun huizenprijs gerust met 30% laten zakken en om deze alsnog met winst te verkopen. En dat is de babyboom. Diegenen die hun huis afgelopen 5 jaar hebben gekocht, die hebben een probleem als de prijzen zakken en zij 'em willen verkopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef Sloggi het volgende:
Maar... mensen moeten wel de mogelijkheid hebben lager te gaan zitten i.v.m. hun hypotheek. Zit daar niet gewoon het probleem?
truequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Volgens mij zit er heel veel lucht in de markt. De mensen die hun huis überhaupt 10 jaar geleden of eerder hebben gekocht kunnen hun huizenprijs gerust met 30% laten zakken en om deze alsnog met winst te verkopen. En dat is de babyboom. Diegenen die hun huis afgelopen 5 jaar hebben gekocht, die hebben een probleem als de prijzen zakken en zij 'em willen verkopen.
Niet alleen als ze 'm willen verkkopen. Ook als ze hem moeten verkopen. Of als zij hun hypotheek moeten vernieuwen. Of als zij nadenken waar ze hadden kunnen zitten als ze later waren ingestapt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Volgens mij zit er heel veel lucht in de markt. De mensen die hun huis überhaupt 10 jaar geleden of eerder hebben gekocht kunnen hun huizenprijs gerust met 30% laten zakken en om deze alsnog met winst te verkopen. En dat is de babyboom. Diegenen die hun huis afgelopen 5 jaar hebben gekocht, die hebben een probleem als de prijzen zakken en zij 'em willen verkopen.
In Almere moet je geen huis kopen, dat is het afvoerputje van Flevoland. Er staat daar zo onwijs veel te koop dat ik me niet voor kan stellen dat mensen daar met plezier wonen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Een maat van mij denkt nog altijd dat hij zijn flat in Almere over een jaar of drie met winst kan verkopen, gekocht drie a vier jaar geleden voor zo'n 170k, daarnaast staat er al meer dan een jaar eentje in de verkoop voor circa 152k, precies dezelfde woning![]()
![]()
En dan mag je ook nog gaan concurreren met al die nieuwe woningen die ze op de markt brengen.
Hij moest en zou iets nieuws kopen met een zeker aantal m2 net voor het instorten van de markt, het was Almere ofquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:48 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
In Almere moet je geen huis kopen, dat is het afvoerputje van Flevoland. Er staat daar zo onwijs veel te koop dat ik me niet voor kan stellen dat mensen daar met plezier wonen.
Even voor de gein gezocht op minimaal 4 kamers en minimaal 100m2 in Almere maar duur is het niet daar: http://www.funda.nl/koop/(...)pp/sorteer-prijs-op/quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij moest en zou iets nieuws kopen met een zeker aantal m2 net voor het instorten van de markt,
Die prijzen zijn enorm gedaald, een jaar geleden kwam ik niks met 100m2 tegen onder de 155k.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Even voor de gein gezocht op minimaal 4 kamers en minimaal 100m2 in Almere maar duur is het niet daar: http://www.funda.nl/koop/(...)pp/sorteer-prijs-op/
Ja, dat zag ik ook later pas. Die ik wel in eerste instantie aanklikte hadden dat dus niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Edit: soms met erfpacht en geen eigen grond zie ik nu, dat is een nadeel, dat ze dat malle systeem buiten Amsterdam hebben.
ach als je een hoekhuisje met tuin zoektquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook later pas. Die ik wel in eerste instantie aanklikte hadden dat dus niet.
Maar toch, volle eigendom: http://www.funda.nl/koop/almere/huis-47266504-bosgouw-206/ (Oerlelijk dak, maar voor die prijs kun je niet tobben he)
Dat moet toch haast wel een achterbuurt zijn, als die woning voor zo weinig weg mag?
Dit zijn voormalig woningbouwwoningen in Almere Haven. Die troep is gebouwd met de maatstaven van die tijd. Ik vind het zelfs nog behoorlijk overpricedquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat moet toch haast wel een achterbuurt zijn, als die woning voor zo weinig weg mag?
Vanuit jouw perspectief is alles overpriced.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dit zijn voormalig woningbouwwoningen in Almere Haven. Die troep is gebouwd met de maatstaven van die tijd. Ik vind het zelfs nog behoorlijk overpriced
Jij bent nog nooit in Almere haven geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief is alles overpriced.
Precies. Dan zit je voor minder dan 400,- per maand. Moet toch wel animo voor zijn lijkt me. (Tenzij het het getto van Almere is, ik ben daar niet bekend.)quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef meth77 het volgende:
ach als je een hoekhuisje met tuin zoekt
dan is het wel wat,voor starters
Nee, ik kom niet in sjieke buurten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jij bent nog nooit in Almere haven geweest
Ik denk eerder dat dat komt omdat er de laatste tijd erg veel mensen op zoek zijn naar een vrije sector huurhuis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
De Funda website doet nu meer dan een minuut over een klik... Lijkt me een enorme zoektocht aan de gang met het oog op de open dag?
Dan zou ik eerder denken aan serverproblemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
De Funda website doet nu meer dan een minuut over een klik... Lijkt me een enorme zoektocht aan de gang met het oog op de open dag?
Nee joh, iedereen weet toch wel dat dat komt doordat de fundateller weer even moest worden aangepast?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef antfukker het volgende:
Dan zou ik eerder denken aan serverproblemen
Door nieuwe beperkingen in Januari in regelgeving in 2011quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Misschien is het al verteld, maar hoe komt het dat er in december relatief veel huizen worden verkocht?
jonge wat hebben sommige mensen toch een vreselijke smaakquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:26 schreef sorcees het volgende:
Nr. 11 is niet mooi, maar ook niet spuuglelijk, gewoon een beetje gewoontjes voor dat geld.
Mooie lamp hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 02:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jonge wat hebben sommige mensen toch een vreselijke smaak
http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-9/fotos/#foto-3
Dat is de stand die ik voor eind december had opgegevenquote:Op woensdag 28 september 2011 07:39 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ondertussen op funda.nl
252.500 huizen te koop
Maak daar dan maar een getal tussen de 260k en 275k van, volgend jaar zomer staan we minstens op 300k.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:53 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat is de stand die ik voor eind december had opgegeven
Vergelijk vorig jaar: eind december ongeveer gelijk aan eind september:quote:Op woensdag 28 september 2011 08:53 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat is de stand die ik voor eind december had opgegeven
Het woordje Homerun krijgt anno 2011 een hele andere betekenis.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
Iedereen wil nu nog even snel van zijn shit af, want de sheeple beginnen door te krijgen dat huizen vanaf nu alleen maar in waarde blijven dalen. Het 'wachten of herstel' verhaal is nu echt niet meer geloofwaardig. Het grappige is dat dit de meeste mensen dus geld gaat kosten, hun eigen inhaligheid word met harde cash betaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het woordje Homerun krijgt anno 2011 een hele andere betekenis.Homerun, the race to the bottomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
toen hadden we een aantrekkende economie.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vergelijk vorig jaar: eind december ongeveer gelijk aan eind september:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we net de "Denial" voorbij zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
[ afbeelding ]
Welke fase zouden we ingaan?
Ik denk dat bij de overheid de paniek ook met de dag groeit, alles lijkt erop gericht te zijn de status quo te behouden, kennelijk mag er geen stap achteruit gezet worden. Eerst had men nog de luxe om de huizenmarkt de hand boven het hoofd te houden maar 'onze' redding komt uit het warme zuiden, door de leenmoraal daar is de overheid niet langer in staat om de scheefleners hier allerlei privileges te blijven geven. Ik denk dat alle scenario's er nu op gericht zijn om de schade zo veel mogelijk te spreiden over de gehele EU.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat we net de "Denial" voorbij zijn.
Maar dit plaatje gaat niet geheel op, door de enorme invloed van de overheid op de huizenmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |