Vanuit jouw perspectief is alles overpriced.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dit zijn voormalig woningbouwwoningen in Almere Haven. Die troep is gebouwd met de maatstaven van die tijd. Ik vind het zelfs nog behoorlijk overpriced
Jij bent nog nooit in Almere haven geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief is alles overpriced.
Precies. Dan zit je voor minder dan 400,- per maand. Moet toch wel animo voor zijn lijkt me. (Tenzij het het getto van Almere is, ik ben daar niet bekend.)quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef meth77 het volgende:
ach als je een hoekhuisje met tuin zoekt
dan is het wel wat,voor starters
Nee, ik kom niet in sjieke buurten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jij bent nog nooit in Almere haven geweest
Ik denk eerder dat dat komt omdat er de laatste tijd erg veel mensen op zoek zijn naar een vrije sector huurhuis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
De Funda website doet nu meer dan een minuut over een klik... Lijkt me een enorme zoektocht aan de gang met het oog op de open dag?
Dan zou ik eerder denken aan serverproblemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
De Funda website doet nu meer dan een minuut over een klik... Lijkt me een enorme zoektocht aan de gang met het oog op de open dag?
Nee joh, iedereen weet toch wel dat dat komt doordat de fundateller weer even moest worden aangepast?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef antfukker het volgende:
Dan zou ik eerder denken aan serverproblemen
Door nieuwe beperkingen in Januari in regelgeving in 2011quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef monkyyy het volgende:
Misschien is het al verteld, maar hoe komt het dat er in december relatief veel huizen worden verkocht?
jonge wat hebben sommige mensen toch een vreselijke smaakquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:26 schreef sorcees het volgende:
Nr. 11 is niet mooi, maar ook niet spuuglelijk, gewoon een beetje gewoontjes voor dat geld.
Mooie lamp hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 02:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jonge wat hebben sommige mensen toch een vreselijke smaak
http://www.funda.nl/koop/(...)eweg-9/fotos/#foto-3
Dat is de stand die ik voor eind december had opgegevenquote:Op woensdag 28 september 2011 07:39 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ondertussen op funda.nl
252.500 huizen te koop
Maak daar dan maar een getal tussen de 260k en 275k van, volgend jaar zomer staan we minstens op 300k.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:53 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat is de stand die ik voor eind december had opgegeven
Vergelijk vorig jaar: eind december ongeveer gelijk aan eind september:quote:Op woensdag 28 september 2011 08:53 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat is de stand die ik voor eind december had opgegeven
Het woordje Homerun krijgt anno 2011 een hele andere betekenis.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
Iedereen wil nu nog even snel van zijn shit af, want de sheeple beginnen door te krijgen dat huizen vanaf nu alleen maar in waarde blijven dalen. Het 'wachten of herstel' verhaal is nu echt niet meer geloofwaardig. Het grappige is dat dit de meeste mensen dus geld gaat kosten, hun eigen inhaligheid word met harde cash betaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het woordje Homerun krijgt anno 2011 een hele andere betekenis.Homerun, the race to the bottomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
toen hadden we een aantrekkende economie.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vergelijk vorig jaar: eind december ongeveer gelijk aan eind september:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we net de "Denial" voorbij zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
[ afbeelding ]
Welke fase zouden we ingaan?
Ik denk dat bij de overheid de paniek ook met de dag groeit, alles lijkt erop gericht te zijn de status quo te behouden, kennelijk mag er geen stap achteruit gezet worden. Eerst had men nog de luxe om de huizenmarkt de hand boven het hoofd te houden maar 'onze' redding komt uit het warme zuiden, door de leenmoraal daar is de overheid niet langer in staat om de scheefleners hier allerlei privileges te blijven geven. Ik denk dat alle scenario's er nu op gericht zijn om de schade zo veel mogelijk te spreiden over de gehele EU.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik denk dat we net de "Denial" voorbij zijn.
Maar dit plaatje gaat niet geheel op, door de enorme invloed van de overheid op de huizenmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |