Wanneer deze mogelijkheid serieus overwogen wordt, moeten we kijken naar de diepere implicaties. In die fase dienen we aandacht te schenken aan alle mogelijkheden en scenario's.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Al hangen daar een hoop ifs, ands, ors en buts aan, niet te spreken over de mitsen en maren.
Dion Graus als cameraman.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef Friek_ het volgende:
Gluurbuur Wilders, dat is me toch een concept.
Wat bijna niet voorkomt vanwege het generatieverschil tussen die twee namen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef superworm het volgende:
Ik heb vaak medelijden met al die stelletjes die daadwerkelijk Henk en Ingrid heten.
Ah, mooi zo dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat bijna niet voorkomt vanwege het generatieverschil tussen die twee namen.
oh straks even terug kijken dank je welquote:
natuurlijk had hij gelijk, maar dit gaan we nog jaren van hem horen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Overigens had Wilders ook wel gelijk over die selectieve verontwaardiging.
Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd wasquote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.
CDA aanspreken op hun verantwoordelijkheid; zeggen dat ze zichzelf in deze kwelling hebben gewerkt. Wat ook klopt, want het CDA had werkelijk alles over om te regeren.quote:
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd was
Maar wel minder Milfy dan Halsema.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef Friek_ het volgende:
En Sap heeft echt zo'n fijne moederlijke voorleesstem.
Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."quote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd was
Een heeeeel klein beetje.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
en het schoothondje van Bush ( JP) maar hij noemde vanmiddag dingen opquote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Eh, nee, "flapdrol" werd een keer vanuit het SP-vak geschreeuwd naar Koenders.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."
oh oke, ja ik volg jullie hier op FOK leer zo wat meer van Politiekquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso heeft Marijnissen wel degelijk kritiek gehad. Wilders noemt echter nergens de context. De context van de "ff dimmen" uitspraak weet ik zo niet meer, maar de "flapdrol" was in een context van "als de minister dit echt vindt, dan...."
Net ff nagekekenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Eh, nee, "flapdrol" werd een keer vanuit het SP-vak geschreeuwd naar Koenders.
Ach, het ging over dat gedoe over iemand een bedrijfspoedel noemen. Dat de PVV in Friesland daar zelfs afstand van nam was helemaal vreemd. Iemand wegzetten in de Kamer als racist, fascist, xenofoob, proleet of weet ik veel wat is allemaal geen haar beter. Dat is niet discussieren of debatteren, maar iemand gewoon in een hokje stoppen en de gewilde discussie saboteren.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.
Werd door Kok gezegd, volgens mij in een interview buiten de Kamer toen Kok volgens mij niet eens meer Kamerlid was. En het was dan een analyse, en niet schofferend. Hoe lang is Kok nog politiek actief geweest na zijn premierschap?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en het schoothondje van Bush ( JP) maar hij noemde vanmiddag dingen op
Ik kan me ook herinneren dat mensen daar over vielen idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Ach, Marijnissen wilde graag inhoudelijk zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Friek_ het volgende:
Maar goed, in mijn ogen verschilt Marijnissen ook behoorlijk weinig met Wilders qua persoon.
Typisch dat iedereen het maar continu heeft over 1 uitspraak van Wilders, terwijl hij er vele heeft gedaan gisteren. Zal wel iets te maken hebben met selectiviteit.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, het ging over dat gedoe over iemand een bedrijfspoedel noemen. Dat de PVV in Friesland daar zelfs afstand van nam was helemaal vreemd.
Kom eens met quotes/filmpjes waarin iemand Wilders in de TK een racist of fascist noemt. Ik kan zo geen voorbeelden bedenken.quote:Iemand wegzetten in de Kamer als racist, fascist, xenofoob, proleet of weet ik veel wat is allemaal geen haar beter. Dat is niet discussieren of debatteren, maar iemand gewoon in een hokje stoppen en de gewilde discussie saboteren.
En daar werd het dan ook voor gebruikt. Nooit rechtstreeks @ Wilders. Itt hij zelf altijd wel doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Xenofoob is toch gewoon een accurate beschrijving van Wilders gedachtengoed?
Van de Tweede Kamer heb ik ze inderdaad niet. Dat is inderdaad nog wel een verschil, of men in de media zulke uitspraken doet of ook echt in de Tweede Kamer zelf. Maar je kan toch vaststellen dat niemand vrij van zonden is in de Tweede Kamer en dat ook niet moet pretenderen te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kom eens met quotes/filmpjes waarin iemand Wilders in de TK een racist of fascist noemt. Ik kan zo geen voorbeelden bedenken.
Nu kan men dat soort opmerkingen maken zonder dat er een paar RMS idioten treinen begint te kapen.quote:
SGP weet altijd wel een mooie morele draai aan dit soort debatten te gevenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef superworm het volgende:
[..]
ino, ik geniet, leuke speech, maar zat borrelnoten te eten.
Ligt eraan. Als de actualiteitenprogramma's de beledigingen van Wilders @ de andere parlementariërs en kabinet integraal uit zouden zenden, denk ik dat hij wel eens een hoop stemmen zou kunnen verliezen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zijn wel hoogtij dagen voor Wilders. Alle actualiteiten programma's e.d spreken er schande van, ook die schijnheilen als Rottenberg, Mulder e.d.
Denk dat ie nu over de 30 zetels gaat. Er zal geen enkele PVV stemmer wakker liggen van opmerkingen als 'doe even normaal joh'
Gewoon negeren en je niet laten provoceren is het devies maar dat is moeilijk voor droeftoeters als Pechtold en cs.
Stream ff opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik loop gewoon een paar minuten achter.. weird.
iddquote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
SGP weet altijd wel een mooie morele draai aan dit soort debatten te geven
Rawr idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Thieme, daar zou ik mijn paardenlul wel eens in willen stoppen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Ik liever mijn zondagse pielepluisquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Denk niet dat zij zo voor bestialiteit is...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Dit is zo'n quote die later opduikt mocht je een politieke carriere ambieren.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Doe normaal man.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind de Engelse uitspraak van 's lands politici(In van der Staaij's woorden) trouwens bedroevend
Welnee.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is zo'n quote die later opduikt mocht je een politieke carriere ambieren.
Afdoen als een jeugdzondequote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Digitale TV is niet old skoolquote:
Wel.quote:
bijna wel inmiddels toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Digitale TV is niet old skool
Heb ik nu je politieke carriere vernaggeld?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Thieme, wat een leuke meid is dat toch.
I knew it. Wat ben je ook een slecht mens.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik nu je politieke carriere vernaggeld?
Nietquote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
I knew it. Wat ben je ook een slecht mens.
Gelukkig word ik geen politicus.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet chique.quote:
Mij zijn ook weleens woorden in de mond gelegd door jequote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet chique.
Laat maar zien.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij zijn ook weleens woorden in de mond gelegd door je
Zegt genoegquote:Het stapelen van varkens op mensonterende manier
Sowieso. Regering zal de moties aan- of afraden.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef superworm het volgende:
Hierna nog reactie van de regering of niet?
Denk je dat nu echt ?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de actualiteitenprogramma's de beledigingen van Wilders @ de andere parlementariërs en kabinet integraal uit zouden zenden, denk ik dat hij wel eens een hoop stemmen zou kunnen verliezen.
Zeker stemmers die hoger dan vmbo zijn opgeleid.
Ik vond 'm leuk.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een eind te maken aan het stapelen van dieren
Jazeker. Dan komt onze premier met vele interrupties.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef superworm het volgende:
Hierna nog reactie van de regering of niet?
Ik bedoel eigenlijk, is er nog ruimte voor debat.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso. Regering zal de moties aan- of afraden.
Joechei!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Dan komt onze premier met vele interrupties.
Wat is dat toch met die obsessie met Pechtold? Hij had met beide "incidenten" niets te maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt ?
Dit geeft hem meer zetels winst dan dat hij er verliest. Bijna alle PVV stemmers vinden het gewoon geweldig dat hij hun taal spreekt en hun problemen aankaart (wat dan ook mogen zijn).
Provocaties negeren en hem niet de ruimte geven om de show te stelen.
Maar ja, met droeftoeters als Pechtold gaat dat waarschijnlijk toch niet lukken.
Ik heb haar wel eens op 1 uur nog zien zittenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef superworm het volgende:
Al kan ik me herinneren dat Verbeet vaak rond een uur of 11 het wel genoeg vindt.
En wel later ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens op 1 uur nog zien zitten
Freudiaanse haat omdat ze heimelijk weten dat Pechtold Wilders' kont schopt wat betreft kennis van zaken en debatkunst.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die obsessie met Pechtold? Hij had met beide "incidenten" niets te maken.
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt wordenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef superworm het volgende:
Al kan ik me herinneren dat Verbeet vaak rond een uur of 11 het wel genoeg vindt.
Alleen met echte crises, toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens op 1 uur nog zien zitten
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt worden.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij, GSbrder, beweert dus dat je een baas bent?
twitter:politiek24 twitterde op donderdag 22-09-2011 om 20:51:43DONDERDAG LIVE: Algemene Politieke Beschouwingen #apb geschorst tot 21.15 uur. Daarna reageert premier Rutte op moties op politiek24.nl reageer retweet
Van mij mag ie hoor, graag zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Freudiaanse haat omdat ze heimelijk weten dat Pechtold Wilders' kont schopt wat betreft kennis van zaken en debatkunst.
Ik klikte en raakte de draad kwijtquote:
Dat mag. Ik kom er toch wel mee wegquote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik klikte en raakte de draad kwijt
Desalniettemin vind ik het nog steeds not done van je.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
En dan stemmingen en dan klaar over tot de orde van de dag.
Ja ik ben wel eens benieuwd hoe het gaat als er geen cameras bij zijn...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt worden.
Er zijn toch altijd camera's bij?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens benieuwd hoe het gaat als er geen cameras bij zijn...
Is dat wel normaal, die camera's overal?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd camera's bij?
Na Prinsjesdag verliest regeringspartij VVD twee zetels en gedoogpartner PVV raakt één zetel kwijt in de politieke barometer ten opzichte van de peiling twee weken eerder.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de actualiteitenprogramma's de beledigingen van Wilders @ de andere parlementariërs en kabinet integraal uit zouden zenden, denk ik dat hij wel eens een hoop stemmen zou kunnen verliezen.
Zeker stemmers die hoger dan vmbo zijn opgeleid.
Tsja, er zijn toch op zijn minst altijd stenografen aanwezigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat wel normaal, die camera's overal?
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat wel normaal, die camera's overal?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?
Dat is toch niet normaal meer! Dat is abnormaal!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd camera's bij?
En de grotere vergaderzalen van het Binnenhofcomplex, op Tweedekamer.nl.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.
Da's hun probleem, het is wel beschikbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.
Ben benieuwd welk percentage Nederlanders geen politek24 kan kijken. Hetzij via internet, dan wel via tvquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's hun probleem, het is wel beschikbaar
Klopt, maar dat beïnvloedt de vergadering niet op een manier zoals een live NOS-uitzending doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's hun probleem, het is wel beschikbaar
Ik gok 80 tot 90.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk percentage Nederlanders geen politek24 kan kijken. Hetzij via internet, dan wel via tv
Het is dan ook onmogelijk om alles uit te zenden bij de NOS. Het vragenuurtje wordt overigens al uitgezonden.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat beïnvloedt de vergadering niet op een manier zoals een live NOS-uitzending doet.
Vroeger had je nog de Staatscourantquote:
Da's wat andersquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef superworm het volgende:
[..]
die er uberhaupt nooit naar kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ghostnet99: "Die lucky tv toch, je ziet bijna niet dat dit nagesynchroniseerd is. Chapeau !!"
Die blik van Fleur Agema.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ghostnet99: "Die lucky tv toch, je ziet bijna niet dat dit nagesynchroniseerd is. Chapeau !!"
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die blik van Fleur Agema.
Hoe kun je zo boos kijken op een aanval die je onterecht vindt, terwijl de leider van je eigen boevenbende nog veel vaker en erger dat soort aanvallen doet.
Nee, maar da's normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarom heb ik geen geluid? jullie ook geen geluid?
Vergadering is nog niet begonnenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarom heb ik geen geluid? jullie ook geen geluid?
Fleur Agema vind ik ook wel een eng wijf.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die blik van Fleur Agema.
Hoe kun je zo boos kijken op een aanval die je onterecht vindt, terwijl de leider van je eigen boevenbende nog veel vaker en erger dat soort aanvallen doet.
Most def. Iets voor als je van SM houdt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fleur Agema vind ik ook wel een eng wijf.
met "fluggaenkdechioebolsen" als safety word zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Iets voor als je van SM houdt.
En dan de stoute bontkraag spelen.
Jan Marijnissen heeft later toegegeven het anders te kunnen doen, dat betekent in de politiek dat het niet handig was en een beetje sorry daarvoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toequote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Goh, Rutte voor de zoveelste keer door de knieën voor een leugen van hem
Balkenende deed dat idd per definitie niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toe
Precies, alle drie de netten zitten vol met belangrijkere dingenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is dan ook onmogelijk om alles uit te zenden bij de NOS. Het vragenuurtje wordt overigens al uitgezonden.
Dat mag hem dan wel sieren, maar het is de zoveelste keer al... Iets waarbij hij Balkenende begint te evenaren (met liegen dan). En die had er bijna 8 jaar voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toe
Daarom ok "fraai is het niet"quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat mag hem dan wel sieren, maar het is de zoveelste keer al... Iets waarbij hij Balkenende begint te evenaren.
Niet als Balkenende elke keer z´n excuses had aangeboden.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat mag hem dan wel sieren, maar het is de zoveelste keer al... Iets waarbij hij Balkenende begint te evenaren.
Zie m'n (niet zo ninja) editquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet als Balkenende elke keer z´n excuses had aangeboden.
Nou ja gezien het niveau van het debat vind ik die dingen inderdaad belangrijker.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Precies, alle drie de netten zitten vol met belangrijkere dingen
[ afbeelding ]
Waarom, gratis K1 op Nederland 1. Normaal is dat betaal-tv.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja gezien het niveau van het debat vind ik die dingen inderdaad belangrijker.
Ik wil de NOS geld aanbieden om het debat volgend jaar niet meer uit te zenden.
Laat Comedy Central het maar uitzenden inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja gezien het niveau van het debat vind ik die dingen inderdaad belangrijker.
Ik wil de NOS geld aanbieden om het debat volgend jaar niet meer uit te zenden.
Dat was Verbeet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Dutchnative het volgende:
Christenunie en SGP zijn gewoon stijlvolle partijen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verband niet ziequote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef superworm het volgende:
"Ik blijf daar (e-mail) toch moeite mee hebben. We zijn leden van het kabinet, en dienaren van de kroon."
quote:
Een brief gaat de Kamerarchieven in, een e-mail die van Gmail.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het verband niet zie
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Friek_ het volgende:
"Hebben we alle scenes vandaag al grrrrrehad, maar deze nogrrrrr niet!" *hinnik!*
Wat is Van Haersma Buma toch een nerdje.
Gezien alle ICT falen bij de overheid, is dat misschien wel zo verstandigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Een brief gaat de Kamerarchieven in, een e-mail die van Gmail.
Bedoel je Sterk?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
mooie vrouw bij die buma, wie is dat?
ja, hmmmquote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Bedoel je Sterk?
[ afbeelding ]
Die zag ik net nog bij DWDD.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Bedoel je Sterk?
[ afbeelding ]
Typisch dat die PVV'ers er niet om konden lachen, die bleven strak voor zich uit kijken.quote:
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Rutte weet niet wat er op het dak van de TK ligt
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
YES! Er komen zonnepanelen op het gebouw van de Tweede Kamer!
EINDELIJK, HIERVOOR DEED IK HET.
Die liggen er alquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Friek_ het volgende:
YES! Er komen zonnepanelen op het gebouw van de Tweede Kamer!
EINDELIJK, HIERVOOR DEED IK HET.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Friek_ het volgende:
"Motie-Sap-Slob, tiiihihiiii, motie-Sap-Slob, motie-Sa-hahaha!"
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
Hebben we geen Appel in de tweede kamer?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
Er is iets aan Rutte waardoor ik gewoon alles aanneem wat hij zegt. Hebben meer mensen dat?
Neuh ik kan het wel waarderen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word echt een beetje moe van onze lollige mp, maar ik zal wel de enige zijn
Wel een christendemocratische.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
Hebben we geen Appel in de tweede kamer?
Idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef RvLaak het volgende:
Oh? Doet het DUO aandacht geven aan het lenen door studenten? Ik leen volledig en heb nooit wat van het DUO gehoord
Zal wel een foutje geweest zijn dan...
Ja dat is zijn allergrootste kwaliteit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
Er is iets aan Rutte waardoor ik gewoon alles aanneem wat hij zegt. Hebben meer mensen dat?
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
Haha, dat wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Wel een christendemocratische.
Ik kan het wel waarderen eigenlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik word echt een beetje moe van onze lollige mp, maar ik zal wel de enige zijn
Ja, in mindere matequote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
Je kan net zoveel lenen als je leuk vindt, het is veel te makkelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef RvLaak het volgende:
Oh? Doet het DUO aandacht geven aan het lenen door studenten? Ik leen volledig en heb nooit wat van het DUO gehoord
Zal wel een foutje geweest zijn dan...
Ja, maar dat kan nou net niet... Dat eigen geld is niet aanwezig, vandaar de leningquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef superworm het volgende:
Ja rot op met kerst bij je vriend willen zijn doe je maar met je EIGEN geld, kutstudent!
Ik ben het zeker niet altijd eens met het kabinet maar Rutte's manier van praten doet me gewoon denken aan een middelbare-school mentor of iets dergelijks. Een enorm sympathieke manier van uitleggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja dat is zijn allergrootste kwaliteit.
ja dat ís haar eigen geldquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef superworm het volgende:
Ja rot op met kerst bij je vriend willen zijn doe je maar met je EIGEN geld, kutstudent!
Eens. Ben wel blij met een vrouw met een HBO+ baanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan net zoveel lenen als je leuk vindt, het is veel te makkelijk.
Precies. Maar dat kan het Kamerlid met chauffeur geen donder schelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan nou net niet... Dat eigen geld is niet aanwezig, vandaar de lening
Alsof die beter kan koken dan eentje zonder opleidingquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens. Ben wel blij met een vrouw met een HBO+ baan
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is er ook een motie van wantrouwen?
Mijn studiefinanciering wordt direct doorgesluisd naar de kas van de Protestantse Kerk Nederland.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof die beter kan koken dan eentje zonder opleiding
Maar er vervolgens wel een boek over schrijven met die titel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Jan Marijnissen heeft later toegegeven het anders te kunnen doen, dat betekent in de politiek dat het niet handig was en een beetje sorry daarvoor.
Wel een motie van beterschap voor de zieke voorzitster Gerda Verbeet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is er ook een motie van wantrouwen?
Marketing heet datquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Maar er vervolgens wel een boek over schrijven met die titel.
So?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Maar er vervolgens wel een boek over schrijven met die titel.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef GoodOldDays het volgende:
Ik voel een carnavals hit aan komen
Ik vind haar niet bijzonder lekker, maar ik ben dan ook een vrouwquote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Friek_ het volgende:
Thieme.![]()
Jammer dat ze zo eng christelijk is.
Ze komt wel leuk over.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder lekker, maar ik ben dan ook een vrouw
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Straks hoeven ze niks te stemmen, Rutte wimpelt ze allemaal af tot later.
Welke vrouw vind je wel bijzonder lekker dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder lekker, maar ik ben dan ook een vrouw
Niets mis mee, maar dan vermarket je die uitspraak en sta je daar niet alleen achter, maar voer je het op als onderscheidend punt.quote:
Afraden != niet aannemen door de Kamer.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Straks hoeven ze niks te stemmen, Rutte wimpelt al die moties af tot later.
Goede vraagquote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke vrouw vind je wel bijzonder lekker dan?
Ik heb het over het aanhouden van al die moties door Rutte, niet over het afraden ervan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afraden != niet aannemen door de Kamer.
Volgens mij is Balkenende 1 van de zeer weinige premiers die moties van de TK heeft genegeerd.
Tandartsen hebben zoiets, die zeggen ook altijd dat het even pijn doet en dat is nog voordat je een rekening krijgt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Strani het volgende:
Nice savequote:Op donderdag 22 september 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede vraagGeen één denk ik, maar ik bedoelde dat ik van sommige vrouwen béter kan begrijpen dat mánnen hen lekker vinden
Rutte kan niet aanhouden, moet de indiener doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb het over het aanhouden van al die moties door Rutte, niet over het afraden ervan.
Klopt. Ze liep heel wulps heupwiegend weg met d'r fladderende rokje.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Thieme gooit even haar charmes in de strijd.
quote:De Algemene Politieke Beschouwingen zijn tot 22.20 uur geschorst om fracties tijd te geven zich op de ingediende moties te beraden. Daarna volgen de stemmingen over de moties.
quote:
quote:
Yep, hier ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..], dank
Klopt het dat er nu reclame is?
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..], dank
Klopt het dat er nu reclame is?
Als er iemand is die ik niet uit kan staan, is het Ferry Mengele welquote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
"Ferry Mingelen, hoe normaal is dit?"
Ik moet nog zien in hoeverre dit gedrag Wilders niet zal raken. Zoals Mingele al zei, heeft de Friese PVV al afstand genomen van dit achterlijke gedragquote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, arme zielige Wilders, koetsjiekoetsjie
Yep, beetje anti-climax imoquote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Na de stemmingen is het klaar?
Eenvandaag niet gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet nog zien in hoeverre dit gedrag Wilders niet zal raken. Zoals Mingele al zei, heeft de Friese PVV al afstand genomen van dit achterlijke gedrag
Niet helemaal, alleen het eerste minuut. Maar die enquête ging over het "schoothondje" noemen van Wilders @ Cohen.quote:
Ja, maar jouw argument was dat dit door Verbeet zou komenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat het hooguit 11 uur zou worden.
Die zat al uren als een uitgekakte oma onderuitgezakt zich te vervelen en monotonie te vereenzelvigen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar jouw argument was dat dit door Verbeet zou komen
Truequote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar jouw argument was dat dit door Verbeet zou komen
So? Zoveel hoeft ze niet te doen...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Die zat al uren als een uitgekakte oma onderuitgezakt zich te vervelen en monotonie te vereenzelvigen.
Ze helpt iig mee aan het sentiment naar huis te willen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Zoveel hoeft ze niet te doen...
De Bugs Bunny/Porky Pig van Den Haag.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Zoveel hoeft ze niet te doen...
Ah, Mingele mag weer spreken
Tja, misschien staat dat ook in de taakomschrijving?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze helpt iig mee aan het sentiment naar huis te willen.
Ik blijf het een eikel vinden...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef superworm het volgende:
[..]
De Bugs Bunny/Porky Pig van Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |