Wanneer deze mogelijkheid serieus overwogen wordt, moeten we kijken naar de diepere implicaties. In die fase dienen we aandacht te schenken aan alle mogelijkheden en scenario's.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Al hangen daar een hoop ifs, ands, ors en buts aan, niet te spreken over de mitsen en maren.
Dion Graus als cameraman.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef Friek_ het volgende:
Gluurbuur Wilders, dat is me toch een concept.
Wat bijna niet voorkomt vanwege het generatieverschil tussen die twee namen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef superworm het volgende:
Ik heb vaak medelijden met al die stelletjes die daadwerkelijk Henk en Ingrid heten.
Ah, mooi zo dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat bijna niet voorkomt vanwege het generatieverschil tussen die twee namen.
oh straks even terug kijken dank je welquote:
natuurlijk had hij gelijk, maar dit gaan we nog jaren van hem horen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Overigens had Wilders ook wel gelijk over die selectieve verontwaardiging.
Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
Overigens had Wilders ook wel gelijk over die selectieve verontwaardiging.
hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd wasquote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker niet. Wilders debatteerde vaak op het randje, net als anderen. Gisteren en vandaag is hij daar ver overheen gegaan. Anderen heb ik dit nooit zien/horen doen.
CDA aanspreken op hun verantwoordelijkheid; zeggen dat ze zichzelf in deze kwelling hebben gewerkt. Wat ook klopt, want het CDA had werkelijk alles over om te regeren.quote:
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij noemde het toch op vanmiddag van flapdrol tot ff dimmen dat daar niks over gezegd was
Maar wel minder Milfy dan Halsema.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef Friek_ het volgende:
En Sap heeft echt zo'n fijne moederlijke voorleesstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |