Mwoah, ik vind het niet chique.quote:
Mij zijn ook weleens woorden in de mond gelegd door jequote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het niet chique.
Laat maar zien.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij zijn ook weleens woorden in de mond gelegd door je
Zegt genoegquote:Het stapelen van varkens op mensonterende manier
Sowieso. Regering zal de moties aan- of afraden.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef superworm het volgende:
Hierna nog reactie van de regering of niet?
Denk je dat nu echt ?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de actualiteitenprogramma's de beledigingen van Wilders @ de andere parlementariërs en kabinet integraal uit zouden zenden, denk ik dat hij wel eens een hoop stemmen zou kunnen verliezen.
Zeker stemmers die hoger dan vmbo zijn opgeleid.
Ik vond 'm leuk.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een eind te maken aan het stapelen van dieren
Jazeker. Dan komt onze premier met vele interrupties.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef superworm het volgende:
Hierna nog reactie van de regering of niet?
Ik bedoel eigenlijk, is er nog ruimte voor debat.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso. Regering zal de moties aan- of afraden.
Joechei!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker. Dan komt onze premier met vele interrupties.
Wat is dat toch met die obsessie met Pechtold? Hij had met beide "incidenten" niets te maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt ?
Dit geeft hem meer zetels winst dan dat hij er verliest. Bijna alle PVV stemmers vinden het gewoon geweldig dat hij hun taal spreekt en hun problemen aankaart (wat dan ook mogen zijn).
Provocaties negeren en hem niet de ruimte geven om de show te stelen.
Maar ja, met droeftoeters als Pechtold gaat dat waarschijnlijk toch niet lukken.
Ik heb haar wel eens op 1 uur nog zien zittenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef superworm het volgende:
Al kan ik me herinneren dat Verbeet vaak rond een uur of 11 het wel genoeg vindt.
En wel later ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens op 1 uur nog zien zitten
Freudiaanse haat omdat ze heimelijk weten dat Pechtold Wilders' kont schopt wat betreft kennis van zaken en debatkunst.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die obsessie met Pechtold? Hij had met beide "incidenten" niets te maken.
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt wordenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef superworm het volgende:
Al kan ik me herinneren dat Verbeet vaak rond een uur of 11 het wel genoeg vindt.
Alleen met echte crises, toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens op 1 uur nog zien zitten
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt worden.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij, GSbrder, beweert dus dat je een baas bent?
twitter:politiek24 twitterde op donderdag 22-09-2011 om 20:51:43DONDERDAG LIVE: Algemene Politieke Beschouwingen #apb geschorst tot 21.15 uur. Daarna reageert premier Rutte op moties op politiek24.nl reageer retweet
Van mij mag ie hoor, graag zelfs.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Freudiaanse haat omdat ze heimelijk weten dat Pechtold Wilders' kont schopt wat betreft kennis van zaken en debatkunst.
Ik klikte en raakte de draad kwijtquote:
Dat mag. Ik kom er toch wel mee wegquote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik klikte en raakte de draad kwijt
Desalniettemin vind ik het nog steeds not done van je.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
En dan stemmingen en dan klaar over tot de orde van de dag.
Ja ik ben wel eens benieuwd hoe het gaat als er geen cameras bij zijn...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat een of ander debat tot in de avond duurde, totdat de NOS ophield met uitzenden en Verbeet dat aan de kamer mededeelde. Toen kon de rest van dat debat opeens in 5 minuten afgemaakt worden.
Er zijn toch altijd camera's bij?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ik ben wel eens benieuwd hoe het gaat als er geen cameras bij zijn...
Is dat wel normaal, die camera's overal?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd camera's bij?
Na Prinsjesdag verliest regeringspartij VVD twee zetels en gedoogpartner PVV raakt één zetel kwijt in de politieke barometer ten opzichte van de peiling twee weken eerder.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als de actualiteitenprogramma's de beledigingen van Wilders @ de andere parlementariërs en kabinet integraal uit zouden zenden, denk ik dat hij wel eens een hoop stemmen zou kunnen verliezen.
Zeker stemmers die hoger dan vmbo zijn opgeleid.
Tsja, er zijn toch op zijn minst altijd stenografen aanwezigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat wel normaal, die camera's overal?
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is dat wel normaal, die camera's overal?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?
Dat is toch niet normaal meer! Dat is abnormaal!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ze hebben toch niets te verbergen?
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd camera's bij?
En de grotere vergaderzalen van het Binnenhofcomplex, op Tweedekamer.nl.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.
Da's hun probleem, het is wel beschikbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Politiek 24 wel, maar daar kijkt relatief geen poedel naar.
Ben benieuwd welk percentage Nederlanders geen politek24 kan kijken. Hetzij via internet, dan wel via tvquote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's hun probleem, het is wel beschikbaar
Klopt, maar dat beïnvloedt de vergadering niet op een manier zoals een live NOS-uitzending doet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's hun probleem, het is wel beschikbaar
Ik gok 80 tot 90.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk percentage Nederlanders geen politek24 kan kijken. Hetzij via internet, dan wel via tv
Het is dan ook onmogelijk om alles uit te zenden bij de NOS. Het vragenuurtje wordt overigens al uitgezonden.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat beïnvloedt de vergadering niet op een manier zoals een live NOS-uitzending doet.
Vroeger had je nog de Staatscourantquote:
Da's wat andersquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef superworm het volgende:
[..]
die er uberhaupt nooit naar kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ghostnet99: "Die lucky tv toch, je ziet bijna niet dat dit nagesynchroniseerd is. Chapeau !!"
Die blik van Fleur Agema.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ghostnet99: "Die lucky tv toch, je ziet bijna niet dat dit nagesynchroniseerd is. Chapeau !!"
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die blik van Fleur Agema.
Hoe kun je zo boos kijken op een aanval die je onterecht vindt, terwijl de leider van je eigen boevenbende nog veel vaker en erger dat soort aanvallen doet.
Nee, maar da's normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarom heb ik geen geluid? jullie ook geen geluid?
Vergadering is nog niet begonnenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Lindstrøm. het volgende:
waarom heb ik geen geluid? jullie ook geen geluid?
Fleur Agema vind ik ook wel een eng wijf.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Die blik van Fleur Agema.
Hoe kun je zo boos kijken op een aanval die je onterecht vindt, terwijl de leider van je eigen boevenbende nog veel vaker en erger dat soort aanvallen doet.
Most def. Iets voor als je van SM houdt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fleur Agema vind ik ook wel een eng wijf.
met "fluggaenkdechioebolsen" als safety word zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Iets voor als je van SM houdt.
En dan de stoute bontkraag spelen.
Jan Marijnissen heeft later toegegeven het anders te kunnen doen, dat betekent in de politiek dat het niet handig was en een beetje sorry daarvoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Van zowel flapdrol als ff dimmen is toentertijd dezelfde "ophef" ontstaan als nu.
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toequote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef RvLaak het volgende:
Goh, Rutte voor de zoveelste keer door de knieën voor een leugen van hem
Balkenende deed dat idd per definitie niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fraai is het niet, maar hij geeft het iig nog toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |