Hahaquote:Op donderdag 22 september 2011 14:14 schreef superworm het volgende:
14.08 uur: Het is duidelijk even tijd voor ontspanning. Arie Slob van de ChristenUnie twittert: 'Even lunchen tijdens schorsing #apb Leek wel me passend om Griekse salade te nemen.' Slob stuurt er ook een foto bij.
Als die twee als eerste gaan moeten ze bijkopen en bijsmeren. Duurt langer.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Beter als eerste lijkt me. De rest eet met mes en vork, Jager en Elias schrokken de hele jaarvoorraad in een kwartiertje weg.
Da's ook weer waar. Al denk ik dat De Jager niet moeilijk doet over een heel blok kaas en een paar zakken bolletjes. "Dat mengt in je maag wel joh", zegt-ie dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Als die twee als eerste gaan moeten ze bijkopen en bijsmeren. Duurt langer.
300.000 = 3 tonquote:
Normaal zijn ze veel later dan een minuut of 2. Heb wel eens 10 minuten gezienquote:Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef superworm het volgende:
Al een minuut over tijd. Vooralsnog blijft men binnen de 42-weken-grens.
Nee, die HRA is namelijk rechtstreeks en praktisch volledig in de maandelijkse vaste lasten gaan zitten, via de huizenprijs. Je leent evenredig veel meer en betaalt evenredig veel meer. Aan de bank dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je een huis koopt en zonder HRA niet rond kan komen leef je boven je stand.
Gisteren was het ook 2 minuten. Ze zijn nu meer op tijd, omdat veel mensen aan bod komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Normaal zijn ze veel later dan een minuut of 2. Heb wel eens 10 minuten gezien
Daar wedde ik idd op, het is ook wel eens een half uur geworden. Vooral in de avond loopt eten van diner of borrelhapjes nogal uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Normaal zijn ze veel later dan een minuut of 2. Heb wel eens 10 minuten gezien
En er veel mensen kijken, gok ikquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gisteren was het ook 2 minuten. Ze zijn nu meer op tijd, omdat veel mensen aan bod komen.
Ik snap hem hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
300.000 = 3 ton
300.000 ton = 30.000.000.000
Dat doet hij dan niet al te succesvol.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zijn redenatie was vast dat hij er beter bij kan blijven om nog enige invloed uit te oefenen.
Hij heeft een poldertje cadeau gekregen in Zeeland.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zijn redenatie was vast dat hij er beter bij kan blijven om nog enige invloed uit te oefenen.
Helaas gebruiken mensen de HRA om een auto te kopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, die HRA is namelijk rechtstreeks en praktisch volledig in de maandelijkse vaste lasten gaan zitten, via de huizenprijs. Je leent evenredig veel meer en betaalt evenredig veel meer. Aan de bank dus.
De HRA doet dus niets anders dan geld van de hardwerkende Nederlander verplaatsten naar de banken, waar later dan weer VVD-ers gaan werken die die HRA zo hard verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |