Niet zonder hoesje in je poesjequote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Doodloper het volgende:
Die spotjes zijn toch zo gigantisch irritant...
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Niet zonder hoesje in je poesje
Ja om te huilen tochquote:Op donderdag 22 september 2011 15:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Niet zonder hoesje in je poesje
wtfquote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ondertussen op het Binnenhof:
[ afbeelding ]
14:58
'Protest' van poedeleigenaren naar aanleiding van de uitspraken van Wilders over Cohen als "bedrijfspoedel" van kabinet-Rutte. De Poedelclub Nederland vind dat daarmee de naam van deze hondensoort 'bezoedeld' wordt. Foto NRC / Roel Rozenburg
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)emene-beschouwingen/
Ludieke actie van Man Bijt Hond trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ondertussen op het Binnenhof:
[ afbeelding ]
14:58
'Protest' van poedeleigenaren naar aanleiding van de uitspraken van Wilders over Cohen als "bedrijfspoedel" van kabinet-Rutte. De Poedelclub Nederland vind dat daarmee de naam van deze hondensoort 'bezoedeld' wordt. Foto NRC / Roel Rozenburg
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)emene-beschouwingen/
Je hoeft je kinderen niet 24/7 voor de tv te laten zitten, en overigens ZULKE kinderzenders zenden dat niet uit, tienerzenders wel...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef Coelho het volgende:
Ben voor de campagne, maar tegelijkertijd hoeven mijn kinderen van 3 en 5 er niet mee geconfronteerd te worden.
Dat gebeurt ook niet, dank voor je zorg.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Je hoeft je kinderen niet 24/7 voor de tv te laten zitten, en overigens ZULKE kinderzenders zenden dat niet uit, tienerzenders wel...
Misschien niet, maar het gaat toch om de doelgroep 12+ 10+, waarom dan al 's middags op TV?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alsof je kinderen van 3 en 5 snappen wat ermee bedoeld wordt.
Die spotjes zijn juist gericht op jongeren, dus niet zo handig om ze 's avonds laat alleen uit te zenden.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef Coelho het volgende:
Ben voor de campagne, maar tegelijkertijd hoeven mijn kinderen van 3 en 5 er niet mee geconfronteerd te worden.
Maar je gereformeerde gevolg dat je omdat je zelf tot 9 uur op de visafslag werkt en ze niet in de gaten kunt houden, heeft genoeg tijd om aan die vunzigheid blootgesteld te wordenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alsof je kinderen van 3 en 5 snappen wat ermee bedoeld wordt.
De boodschap is 100% raak. Er zijn veeeeeeel irritantere spotjes op de tv.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Doodloper het volgende:
Dat maakt ze niet minder irritant.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
De boodschap is 100% raak. Er zijn veeeeeeel irritantere spotjes op de tv.
V.
En daardoor wordt erover gesproken en onthouden mensen ze.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet minder irritant.
op politiek24¿ Had je normaal nooitquote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Doodloper het volgende:
Geen werk in het onderwijs lijkt me sterk, stel je niet te veel eisen?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:51 schreef Verbal het volgende:
Nou, onderwijs... ben benieuwd. Schreeeuwende tekorten in onderwijs, wordt nog veel erger.
Maar ik probeer al bijna 10 jaar in het onderwijs aan de slag te komen... enorm gemotiveerd. Maar nee...
Zij-instromers wil geen school, en voor mij is de opleiding naast mijn werk doen ondoenlijk.
Benieuwd of ze op dat gebied nog visie hebben...![]()
V.
aan de andere kant heb je ook geen condooms nodig als je de algemene beschouwingen bekijkt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:52 schreef wise het volgende:
[..]
op politiek24¿ Had je normaal nooit
Trust me, er zijn gebieden (ook in de Randstad) waar een overschot is aan leraren. Leegloop op basisscholen..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef waht het volgende:
[..]
Geen werk in het onderwijs lijkt me sterk, stel je niet te veel eisen?
Ik weet in ieder geval dat dit het geval is in Brabant, maar waarschijnlijk ook in veel andere provincies. Misschien dat afschaffing van de vut hierin ook nog wel een rol speelt.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Trust me, er zijn gebieden (ook in de Randstad) waar een overschot is aan leraren. Leegloop op basisscholen..
Mwaahhh, vooral een ontwijkend patroon door terug te verwijzen naar eerdere debatten.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Rutte is wel goed bezig vandaag, komt heel rustig en sympathiek over.
In Aziatische landen waren ze nu op de vuist gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef betyar het volgende:
hahahaha,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je nagaan dat andere landen dit zien.
De 'jonge' generatie.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef marcodej het volgende:
Wat een kleine kinderen.
"Doe normaal man!"
"Doe zelf normaal!"
Zie je Rutte al slaan?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
In Aziatische landen waren ze nu op de vuist gegaan.
Oerlemans ziet er vast een film in.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ey! Doe es nmaal man!
New Kids is er niks bij
Je zou maar rekening moeten houden met zo'n debiele gedoger...quote:Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte zal op deze manier natuurlijk nooit een staatsman kunnen worden.
Rutte schrok duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte zal op deze manier natuurlijk nooit een staatsman kunnen worden.
Dat vind ik persoonlijk niet zo gek. Wilders klonk als een straatmarokkaan.quote:
Met dat paarsje jurkje? Viel mij ook al op ja, flink achterwerkquote:Op donderdag 22 september 2011 16:30 schreef travelman het volgende:
Haha, heerlijk!! Wilders-Rutte
lekker kontje heeft die dames achter Wilders trouwens -;)
Precies, ik ook. Net te laatquote:Op donderdag 22 september 2011 16:32 schreef JimboSlice het volgende:
Ik kwam er net in toen Verbeet de heren op hun gedrag aansprak, wat was er nou precies aan het handje?
Wilders tegen Rutte. En Rutte zei het dus terug.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:31 schreef Poppenkastpop het volgende:
ik kijk niet, wie zei tegen wie "doe es normaal" en wie zei "doe zelf normaal" terug
Oh daar is het nog steeds talloze malen lager. Makkelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En wij lachen over de politiek in landen als Italië
Wij zijn goed op weg in ieder geval.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:34 schreef waht het volgende:
[..]
Oh daar is het nog steeds talloze malen lager. Makkelijk.
Wat is daar nou faal aan, alleen de PVV-schreeuwers vinden dat faal. Hij werd onderbroken door Rutte.quote:
Eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wow. Toch wel wat aardige punten van Cohen. Komt uit zijn hart.
Nee, hij had wel degelijk een goed punt. Maar met zoiets krijg je de kinderachtige PVV weer over je heen. Dat moet je voor zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar nou faal aan, alleen de PVV-schreeuwers vinden dat faal.
Net een soap.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Eigenlijk best triest dat ik gewoon Politiek24 zit te kijken voor de entertainmentwaarde
Het doel ervan is om het 8-uur-journaal te halen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:39 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat men pas wakker wordt als het gaat om de vorm, niet als het om de inhoud gaat. En let maar op, alleen dit komt in het journaal.
en gelijk hebben zequote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef De_Nuance het volgende:
Waar zijn we echt in beland, kijk hoe boos ze allemaal gewoon kijken, net kinderen die ruzie hebben
Het is in ieder geval een spiegel van een deel van de samenlevingquote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef YazooW het volgende:
Tweede kamer zou een spiegelbeeld van onze samenleving moeten zijn, niet zeiken als er een beetje hard gepraat wordt. In het echte leven gaat het er vaak een stuk harder aan toe.
Ik zelf stem liever op degene die ik de beste bestuurder acht, niet op degene die net als ik de hele dag zit te rukken.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef YazooW het volgende:
Tweede kamer zou een spiegelbeeld van onze samenleving moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |