Nee, dat zijn nu de Grieken. En die komen niet hierheen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:20 schreef RvLaak het volgende:
Valt me op dat Wilders stil is tijden het hele immigratie/integratie debat... Was toch zijn stokpaardje?
Wat zou hij dan moeten zeggen? Hij beseft volgens mij zelf ook al dat hij nu over begint te komen als een langspeelplaat.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:20 schreef RvLaak het volgende:
Valt me op dat Wilders stil is tijden het hele immigratie/integratie debat... Was toch zijn stokpaardje?
Helemaal na die afservering van Rutte daarnetquote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat zou hij dan moeten zeggen? Hij beseft volgens mij zelf ook al dat hij nu over begint te komen als een langspeelplaat.
"ja laat ik dan toch een poging doen..."quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Apostrof het volgende:
"Als u me niet laat uitpraten heb ik geen zin in discussie met u te voeren!"
Ja, zo ken ik er ook een.
Hij draait binnen 30 seconden! Het is een nieuw record!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
"ja laat ik dan toch een poging doen..."
Ja wat is dit voor zwak gedoe johquote:Op donderdag 22 september 2011 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij draait binnen 30 seconden! Het is een nieuw record!
Wat gebeurt er?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij draait binnen 30 seconden! Het is een nieuw record!
Roemer probeert een stokpaardje te berijden en Rutte geeft hem de deksel op de neus, allebei alleen voor de tv-buhne.quote:
Roemer verweet Rutte hem woorden in de mond te leggen en praatte door Rutte heen.quote:
Punt was gemaakt van beide kanten en Roemer zag kans voor een grapje..quote:
Ah okee, thanksquote:Op donderdag 22 september 2011 15:33 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Roemer verweet Rutte hem woorden in de mond te leggen en praatte door Rutte heen.
Rutte weigerde verder met Roemer te praten als hij niet wilde luisteren, en 10 sec later zei hij "ja laat ik dan toch een poging doen.."
En toen ging Rutte door Roemer heen praten en zei Roemer dat hij weigerder verder te praten. Toen liep ie terug naar zijn plek.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:33 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Roemer verweet Rutte hem woorden in de mond te leggen en praatte door Rutte heen.
Rutte weigerde verder met Roemer te praten als hij niet wilde luisteren, en 10 sec later zei hij "ja laat ik dan toch een poging doen.."
en toen iedereen van hahaha en was het klaarquote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En toen ging Rutte door Roemer heen praten en zei Roemer dat hij weigerder verder te praten. Toen liep ie terug naar zijn plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |