klein, wel gezelligquote:
Ik welquote:Op woensdag 21 september 2011 22:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik mag geen TR maken van lapo-hunters
it is, it isquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat zeggen heel veel mannen.
Ik geloof ook echt serieus dat er heel veel van die domme hihih ahah meisjes zijn die zo niks van de wereld weten enzo. Dit is een serieus probleem
Soldaat knatsemelutsquote:
Nog nieuwe attracties? En zijn de oliebollen een beetje te vreten dit jaar?quote:
Mss is er een leuk fokkerinnetje voor jequote:
Hij is gewoon een baggeruser punt uitquote:
Mensen die niet fappen op de post van Intronic.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
PZ fapt op mijn posts.
[ afbeelding ]
Geef hem dan niet zoveel aandacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is gewoon een baggeruser punt uit
Sorry, ik had één lapo nodig.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef hem dan niet zoveel aandacht.
niet echt, ben alleen in botsauto's en booster geweest ;pquote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nieuwe attracties? En zijn de oliebollen een beetje te vreten dit jaar?
Ik zou als ik jou was, huilen gaan en dan zelf er op gaan fappen, gelukkig ben ik jou niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
PZ fapt op mijn posts.
[ afbeelding ]
BB ?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wie weet een leuk meisje voor BB
Net zo als een hond je territorium afbakenen en over andere fapsels heen fappenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, huilen gaan en dan zelf er op gaan fappen, gelukkig ben ik jou niet.
Misschien kan ik niet fappen. Misschien ben ik wel een meisje.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, huilen gaan en dan zelf er op gaan fappen, gelukkig ben ik jou niet.
Ja maar dan moet ik nog meer gaan typenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar er kan wel een TL;DR versie gemaakt worden. In die van Patjen gewoon niet
Ben je omgebouwdquote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Misschien kan ik niet fappen. Misschien ben ik wel een meisje.
Botsauto's.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
niet echt, ben alleen in botsauto's en booster geweest ;p
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 21 september 2011 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
Meisjes van tegenwoordig zijn van hihihaha en hebben niets van de wereld gezien
Het is een serieus probleem en soms hebben ze belachelijke namen als Lambertien
De jeugd van tegenwoordig is nog erger dan wij waren
Dit is mijn rijmende pleidooi over de kinderjaren
BAMI
Botsauto'squote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Botsauto's.![]()
![]()
Nou ja, ik ga morgenavond wel of zo.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je omgebouwdje was mijn neefje, waarom weet ik dat niet
Sommige bans hebben een onbekende reden, daar kan ik het moeilijk eens of oneens mee zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat vraag ik me toch af.
Wat ik me ook afvraag, kun je met Javascript kijken of iemand op de pagina zit? En dan als hij op de pagina zit of op een knopje heeft gedrukt een functie doen? Want kijk ik heb nu dit:
[ code verwijderd ]
en nu wil ik er voor zorgen dat als je niet op die pagina zit (ander tab ofzo), of dat je op een toggle-pauze knop heb gedrukt, hij stopt met de setTimeout... en als je dan weer op de pagina zit of weer op de knop drukt hij weer verder gaat?
Finnen die met je willen vechten omdat je tegen ze aan botstquote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Botsauto's
Bij iedereen op z'n hoofd slaan of aan sturen draaien
Kwaliteit bestaat nog wel.quote:
Doen! Heb ik ook gedaan met mijn verhaal over roken, maar die heb ik laten sluitenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik nog meer gaan typen_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |