quote:Op zondag 25 september 2011 15:17 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vandaag iets gebrek aan daadkracht geloof ik. DUFFFFFF
Ondergetekende.quote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh? Daar wist ik anders niks van hoor!
Bron?
Zullen we elkaar dan via Facebook motiveren?quote:Op zondag 25 september 2011 04:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik doe de aankomende 12 dagen (beginnende op maandag) een spartaans sport en school ritme! Jij ook ff twee weekjes maximaal er tegen aan gaan hea lotusss? Dan houden we elkaar lekker gemotiveerd !
Niks is gratis. Kleine lettertjes leest vrijwel niemand.quote:Op zondag 25 september 2011 16:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Een gratis zonnebril t.w.v. 200 euro? Serieus? Dat kan ik bijna niet geloven.
Bij sommige verzekeringen heb je elke zoveel jaar recht op een bril/lenzen van een bepaald bedrag. Dus kan best kloppen hoor. Maar dan moet je het jaar daarop niet opnieuw een bril (op sterkte) willen want dan is dat potje al op en moet je dus wel het volle pond betalen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks is gratis. Kleine lettertjes leest vrijwel niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet je wat gewoon fucking goed bier is?Dat is niet bepaald een slobber bier nee. Toch eens weer kopen, al té lang geleden dat ik dat gedronken heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Pas maar op, straks waan je je nog in een apache heliquote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Seriously. 1 Zo'n flesje en je voelt 'm al zitten. Gewoon bij de AH voor 1,38 geloof ik.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet je wat gewoon fucking goed bier is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Seriously. 1 Zo'n flesje en je voelt 'm al zitten. Gewoon bij de AH voor 1,38 geloof ik.quote:
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Doe eens normaal man!!! Sjonge jonge!!quote:Op zondag 25 september 2011 16:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Apaches zuigen. Chinooks gaan veel harder JONGUH!
Volgende keer dat ik weer een Chinook zie vliegen, zal ik even zwaaienquote:Op zondag 25 september 2011 16:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Apaches zuigen. Chinooks gaan veel harder JONGUH!
Stalin of Leena?quote:Op zondag 25 september 2011 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ik ga de saté aan stokjes rijgen
Als ik dan niet op werk of in de sportschool zit natuurlijk....quote:Op zondag 25 september 2011 16:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik weer een Chinook zie vliegen, zal ik even zwaaien
quote:
Heb het gelezen ja, LMB gaat brigade gewijs weer eens oefenen sinds lange tijd.quote:Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet niet waar je woont, maar de komende tijd gaan er héél veel heli's vliegen in het oosten/noordoosten van het land. Oefening met de AirMobile Brigade Fucking Awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |