quote:
quote:
Zaterdag, ziek in bed.quote:
Heel goed, ik hou er niet van zo'n bierbuik tegen me aan te hebben liggen s'avonds !quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:45 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh nu eventjes naar de sportschool en wat aan m'n anti lichaam doen
Heel goed!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:09 schreef Lotusss het volgende:
Nu ik gewend ben aan het "werk"ritme ga ik er vanaf volgende week weer flink bij sporten. Gaat dus helemaal goedkomen
Heeft ze een leuke zus? Introduce me to her, en alles is vergeven.... Overigens, als je vreemd gaat met iemand anders, minimaal een 9 !quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:46 schreef Thaboel het volgende:
En nu weer lekker werken. Vanavond verjaardag van een dame die ik wel erg leuk vind(Sorry Braamyo)
Ik heb nog tien minuutjes meegepakt, scheve kut smoel van stalone ook altijd, vet tof !quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef Lotusss het volgende:
En volgens mij zitten alle DEF-ers gewoon Rambo te kijken op tv
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:39 schreef cw2cu het volgende:
Tip:
Voor iedereen die bij defensie werkt en dus de Unive verzekering heeft, kan in Rotterdam bij de Turnhout Optiek gratis een (zonne)bril uitkiezen ter waarde van 200 euro. Zal vast wel bij meerdere winkels kunnen maar ik hoorde dit voor het eerst.
Oh? Daar wist ik anders niks van hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 09:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Dat kan bij elke opticien..
Alweer bbq jaquote:Op zondag 25 september 2011 11:51 schreef Braamyo het volgende:
Alweer een bbq
Nja, boordje smos halen op de boulevard in vlissingen !
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodje_smosquote:Op zondag 25 september 2011 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alweer bbq ja
Boordje smos???? Que
Gewoon een broodje ei dusquote:Op zondag 25 september 2011 13:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodje_smos
Hij houd niet meer van mequote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef Thaboel het volgende:
Oooo goeie avond gehad beetje gezoent met die meid![]()
2uurtjes geslapen en alweer sinds 10 aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |