In de gedachte van de politiek, Neerland is Paraatquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Clan het volgende:
Ik had een hele mooie titel bedacht; In duel met de degens van de Dragonder
Mooie titelquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Clan het volgende:
Ik had een hele mooie titel bedacht; In duel met de degens van de Dragonder
Succes in de vlindertuin.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo, tas ingepakt. Morgen blijf ik bij wat maten slapen in Nijmegen.
Trusten
Twee vrienden vroegen of ik meeging naar een of ander bandje, kende het niet maar was wel leukquote:
quote:
Hoi Sinequote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Is het niet een beetje vroeg voor een winterjas?
Het weer is hier al een jaar niet meer goed geweestquote:Op donderdag 22 september 2011 16:57 schreef Sine_Pari het volgende:
Okay vroeg me al af of het weer in NLD zo slecht was. Kon het me niet voorstellen, aangezien ik hier nog steeds in een t-shirtje naar buiten kan.
Wij zijn weer thuis! ER was zoquote:
Pics!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef Braamyo het volgende:
Yeuy !!! Morgen nieuwe stagiare in de shop...![]()
En ze is leuk
Ben je zo'n slecht gezelschap danquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij zijn weer thuis! ER was zoom een half uur met mij te gaan shoppen
Hij houdt er gewoon totaal niet van om te gaan winkelen. Maar ik had gewoon echt een nieuwe winterjas nodig omdat ik flink aangekomen ben.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ben je zo'n slecht gezelschap dan?
Mocht er iets uitkomen, dan laat ik echt nog wel een keer zien waarmee ik vreemd gaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu, keep dreaming. En dat is voornamelijk voor mezelf bedoeld ^^
Misschien moet ik gewoon eens wat minder lekker gaan kokenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij houdt er gewoon totaal niet van om te gaan winkelen. Maar ik had gewoon echt een nieuwe winterjas nodig omdat ik flink aangekomen ben.
ER kookt heel gezond hoor. En ik heb nu een baan + ritme en ik ben niet heel erg bekaf als ik thuiskom. Dus ik wil volgende week ook weer gaan sporten erbij.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef Braamyo het volgende:
Of of of... vaker samen met lotusss, wandellen, fietsen, sporten in het algemeen... En niet minder lekker koken, juist lekkerder ! En let daarbij op de voedingswaardes
En als dat niet helpt... Kip het meest veelzijdige stukje vlees KIP.... HMMM kip met rijst.... 3x daags, iedere dag ! + sport
Rambo kijken terwijl Full Metal Jacket te zien is!? Voel eens aan je voorhoofd!!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef Lotusss het volgende:
En volgens mij zitten alle DEF-ers gewoon Rambo te kijken op tv
Waar dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rambo kijken terwijl Full Metal Jacket te zien is!? Voel eens aan je voorhoofd!!
DVD.quote:
Owwwww....quote:
Die moet ik ook nog een keertje zien jaquote:
John is een mietje. Alleen Bear is nog erger.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keertje zien ja
Nu weer "John" kijken
Ach, bij gebrek aan iets anders op TV is dit wel vermakelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
John is een mietje. Alleen Bear is nog erger.
Die moet ik ook nog eens kijken ja!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
Wij zitten Oeroeg te kjken, we hadden de film nog nooit gezien, wel het boek gelezen, tot nu toe erg trouw aan het boek, en zie je de mooie beelden erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |