Nee, het is geen pils! Dat gaf ik net ook al aan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor soort bier?
Pils/Dortmunder/Bokbier/Rookbier?
Ok, tof. Een keertje proeven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het is geen pils! Dat gaf ik net ook al aan.
Het is een abdij speciaal bier.
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, tof. Een keertje proeven.
Maar ik ga maar eens m'n nest in, trustah.
Ik lig er nog inquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Middag.. kom net 10 minuten geleden m'n bed uit
Nu ik gewend ben aan het "werk"ritme ga ik er vanaf volgende week weer flink bij sporten. Gaat dus helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar jij.. jij...
* samthegreat5 haalt Lightning's sneer naar jou weer naar boven
Goedzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu ik gewend ben aan het "werk"ritme ga ik er vanaf volgende week weer flink bij sporten. Gaat dus helemaal goedkomen
Ik heb net m'n pakketje binnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje lambalen, ik kom net terug van m'n werk
Van twee walletjes eten he....quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:46 schreef Thaboel het volgende:
En nu weer lekker werken. Vanavond verjaardag van een dame die ik wel erg leuk vind(Sorry Braamyo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |