quote:Op zondag 25 september 2011 15:17 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb vandaag iets gebrek aan daadkracht geloof ik. DUFFFFFF
Ondergetekende.quote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh? Daar wist ik anders niks van hoor!
Bron?
Zullen we elkaar dan via Facebook motiveren?quote:Op zondag 25 september 2011 04:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik doe de aankomende 12 dagen (beginnende op maandag) een spartaans sport en school ritme! Jij ook ff twee weekjes maximaal er tegen aan gaan hea lotusss? Dan houden we elkaar lekker gemotiveerd !
Niks is gratis. Kleine lettertjes leest vrijwel niemand.quote:Op zondag 25 september 2011 16:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Een gratis zonnebril t.w.v. 200 euro? Serieus? Dat kan ik bijna niet geloven.
Bij sommige verzekeringen heb je elke zoveel jaar recht op een bril/lenzen van een bepaald bedrag. Dus kan best kloppen hoor. Maar dan moet je het jaar daarop niet opnieuw een bril (op sterkte) willen want dan is dat potje al op en moet je dus wel het volle pond betalen.quote:Op zondag 25 september 2011 16:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks is gratis. Kleine lettertjes leest vrijwel niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet je wat gewoon fucking goed bier is?Dat is niet bepaald een slobber bier nee. Toch eens weer kopen, al té lang geleden dat ik dat gedronken heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Pas maar op, straks waan je je nog in een apache heliquote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Seriously. 1 Zo'n flesje en je voelt 'm al zitten. Gewoon bij de AH voor 1,38 geloof ik.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet je wat gewoon fucking goed bier is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 25 september 2011 16:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Seriously. 1 Zo'n flesje en je voelt 'm al zitten. Gewoon bij de AH voor 1,38 geloof ik.quote:
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Doe eens normaal man!!! Sjonge jonge!!quote:Op zondag 25 september 2011 16:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Apaches zuigen. Chinooks gaan veel harder JONGUH!
Volgende keer dat ik weer een Chinook zie vliegen, zal ik even zwaaienquote:Op zondag 25 september 2011 16:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Apaches zuigen. Chinooks gaan veel harder JONGUH!
Stalin of Leena?quote:Op zondag 25 september 2011 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ik ga de saté aan stokjes rijgen
Als ik dan niet op werk of in de sportschool zit natuurlijk....quote:Op zondag 25 september 2011 16:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik weer een Chinook zie vliegen, zal ik even zwaaien
quote:
Heb het gelezen ja, LMB gaat brigade gewijs weer eens oefenen sinds lange tijd.quote:Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet niet waar je woont, maar de komende tijd gaan er héél veel heli's vliegen in het oosten/noordoosten van het land. Oefening met de AirMobile Brigade Fucking Awesome.
Woon in Gorinchem. Laatste tijd veel bezoek gehad van helicopters boven onsquote:Op zondag 25 september 2011 16:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Weet niet waar je woont, maar de komende tijd gaan er héél veel heli's vliegen in het oosten/noordoosten van het land. Oefening met de AirMobile Brigade Fucking Awesome.
Dan word jij ook een stekelvarken. Niet met satéstokjes, maar met mijn (keuken)messenverzameling...quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Allebei als ze me voor de voeten lopen
quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woon in Gorinchem. Laatste tijd veel bezoek gehad van helicopters boven ons
Braamyo gaat mij aanmoedigen. Als jij ook je ongezouten mening geeft, dan ben ik je daar zeer erkentelijk voor!
Oeh nice.... denk dat Leo er zeker wel een artikel van gaat maken. Helaas vermoed ik dat er in de reguliere media weinig over te zien zal zijn... as always.quote:Op zondag 25 september 2011 16:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoop dat er veel van in de media komt. 2500 militairen doen mee aan de oefening. Grondverplaatsing van 400 voertuigen naar het TT circuit, waar voorafaangaand een ontzettende air assault plaats gaat vinden.
Ja sorry, die woordkeuze was dubbelopquote:Op zondag 25 september 2011 16:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn mening is altijd ongezouten.
Que?quote:
Fixedquote:
Never exceed speed is toch duidelijk? Niet harder gaan anders kan ie kapot gaan. Kruissnelhedenquote:Op zondag 25 september 2011 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Volgens Wikipedia is de maximumsnelheid van de CH-47 iets hoger (315 tegen 293 km p/u), maar heeft de AH-64 een hogere kruissnelheid (220 tegen 265). En de AH-64 heeft een 'never exceed speed' van 365 kilometer per uur, wat dat ook moge betekenen.
Dat had ik wel bedacht, maar ik vind het vreemd dat die hoger is dan de maximumsnelheid.quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Never exceed speed is toch duidelijk? Niet harder gaan anders kan ie kapot gaan. KruissnelhedenGeloof mij, in de praktijk komt het erop neer dat Chinooks, zelfs Cougars zich moeten inhouden omdat anders de Apaches het niet kunnen bijbenen.
Ben jij even bruin geworden! En je haar even een ander kleurtje gedaan!quote:
Vne (velocity never exceed) is de maximum snelheid. Wikipedia heeft niet altijd gelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat had ik wel bedacht, maar ik vind het vreemd dat die hoger is dan de maximumsnelheid.
Gozert, jij moet echt meer aan dat kasteelbier!quote:Op zondag 25 september 2011 17:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Apaches hebben ook maar een klein piemeltje omdat ze niet eens 4000pk hebben. Chinooks hebben 10.000pk.
BAM.
Da's camouflage!quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben jij even bruin geworden! En je haar even een ander kleurtje gedaan!
Hoezo? Vind je me dan pas aardig?quote:Op zondag 25 september 2011 17:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gozert, jij moet echt meer aan dat kasteelbier!
Wat is de Vne van de Chinook dan?quote:Op zondag 25 september 2011 17:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vne (velocity never exceed) is de maximum snelheid. Wikipedia heeft niet altijd gelijk.
Ik vind je stiekem altijd aardigquote:Op zondag 25 september 2011 17:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je me dan pas aardig?
Alleen is de Osprey een ontzettend faalapparaat die nu al afgeschreven is, omdat het concept simpelweg gewoon niet werkt.quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Matig, een Osprey is veel zwaarder en sneller en heeft meer PK en heeft Rolls Royce-motoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |