quote:
Het eerste nummer wat ik van haar hoorde en ik was meteen verkocht. Ik vond het unplugged album ook fantastischquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik zo'n goed nummer van haar.![]()
Wel veel goede muziek hier ineens.
Oh ja, savage gardenquote:
Jaaaaquote:
Dat was mijn eerst eigengekochte cd singlequote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaof two beds and a coffee machine
Hij is wel baasquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was mijn eerst eigengekochte cd single
A capella is ze ook erg goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Het eerste nummer wat ik van haar hoorde en ik was meteen verkocht. Ik vond het unplugged album ook fantastisch
Daar gaat ons logeerpartijtje.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
And the best you can hope for is to die in your sleep!
Die kunnen we in gaan plannen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar gaat ons logeerpartijtje.![]()
Hoe zit het trouwens met die housewarming van jou Q?
Rauw he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
A capella is ze ook erg goed.
Al zijn de gevoelens die ze oproept niet altijd even happy.![]()
Zijn zowel je huis als MM er klaar voor?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kunnen we in gaan plannen hoor
Mijn huis wel, MM niet. Maar dat boeit nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn zowel je huis als MM er klaar voor?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
Gweldige reactie :
My grandparents got Kenny Rogers and The Beatles, my parents got Michael Jackson and Bon Jovi. But we got Justin Bieber. Shame on us a thousand times
truste@quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Helaas, hoog tijd om te gaan slapen.![]()
Welterusten allen!
Jaaaaaaquote:
Geweldig nr, nog een geweldigere clipquote:
Ja he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef indaha het volgende:
O heerlijk allemaal songs die ik nog ken, jeugdsentiment
quote:
Ooh geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder had vroeger een cd met oldies en ik weet nog dat ik dit liedje als kind over en over draaide
Ja man, geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je van deze muziek hield Q.
O ja dat was zo treurig voor Laura en dan ook nog tell Laura not to cry, my love for her will never diequote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder had vroeger een cd met oldies en ik weet nog dat ik dit liedje als kind over en over draaide
Nee het verbaasd mij ook dat zo'n jong iemand als Qwea zo'n goede muzieksmaak heeftquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je van deze muziek hield Q.
Elvisquote:
Ik hou echt enorm van die oude nummers. Ik heb echt 100x liever Ray Charles, Everly brothers, ect dan lady gagaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee het verbaasd mij ook dat zo'n jong iemand als Qwea zo'n goede muzieksmaak heeft(zei de oude doos
)
Ik heb ervan genoten.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Oe, jullie zouden genieten van mijn muziek-pc
Wat leuk zeg, wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou echt enorm van die oude nummers. Ik heb echt 100x liever Ray Charles, Everly brothers, ect dan lady gaga
Ik voel me ook serieus al heel lang vet oud qua muzieksmaak.
Jullie Q zit vol verrassingenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, wist ik helemaal niet!
Volgens mij kan ik niet meer van jouw verrassingen aan.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik niet meer van jouw verrassingen aan.
Dat is waarquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is waar, bij jou kun je nooit voorspellen waar je vandaag weer mee komt elke dag iets nieuws
Ik ga ook eens kijken waar het kleine spul zich nu weer verstopt heeft en dan ook naar bed, welterustenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijzelf en katten richting bed dirigeren. Trust!
Ik moet wel zeggen dat ik echt zit te genieten hierquote:
Ja lekker toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik echt zit te genieten hier
Oh dat is vervelend inderdaad. Ben je al lang aan het hoesten? En de hele dag?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Qwea het volgende:
Morgen maar eens weer lange ome huisarts. Dat kut hoestje is nog steeds niet weg en de AB hielp dus niet
Al 1,5e week straks. Had weer eens bronchitis ofzo. Tis weer winter hequote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja lekker toch?
[..]
Oh dat is vervelend inderdaad. Ben je al lang aan het hoesten? En de hele dag?
Ik heb het heel vaak gehad, tot ik stopte met roken en daarna nooit meer. Jij rookt niet toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al 1,5e week straks. Had weer eens bronchitis ofzo. Tis weer winter heAB helpt normaal wel, maar nu dus niet. En het is vet kut want ik hoest idd de hele dag. Alsof er iets in mijn strot vastzit
Godzijdank nietquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb het heel vaak gehad, tot ik stopte met roken en daarna nooit meer. Jij rookt niet toch?
Noooooooh, Lady in redquote:
oooh jaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
And the cats in the cradle and the silver spoon!
Ja! Of Hard To Say I'm Sorry van hunquote:
Ja, maarquote:
ooh wacht, zelfmoord dacht je van nietquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh wacht, zelfmoord dacht je van niet
Je wordt trouwens bedankt. want nu heb ik nothing compares aan en die zit de hele nacht in mijn hoofd dan![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Sjon
Die heeft ongetwijfeld de avond van z'n leven gehad.
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:42 schreef Maes het volgende:
![]()
oh-oh!
Ik heb Bob wel eens bij de achterdeur laten staan, die ging alleen niet blaffen maar heel zielig piepenwel pas na een kwartier ofzo
![]()
Oh gelukkig! Ik dacht misschien dat Kees en Karel de boel op stelten zetten thuis en dat ze daarom mee moestenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
We gaan strakjes vanuit hier eten met een vriend en dan wandelen op de Sint Pietersberg.
Als ik naar huis wandel neem ik ze ook allemaal mee.
Karel vindt het eindelijk leuk hier dus why not
Wordt ze er mooier op dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Kees is gewoon echt een dikke luie draak die denkt dat het leven 1 groot schoonheidsslaapje is
Oooooh wat een gaaf gezichtquote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen hier bij de deur
Dat mocht ze willen , tis een chihuahua hoor, daarom heeft ze ze zo hard nodigquote:
Thnx!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooooh wat een gaaf gezicht
quote:
OMG, echt Gaylord Fokkerquote:
Yupsquote:
Bwahaha wat?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Frits zn topper was die drol boven op Chico zn kuif een keer
Tja, best knap hequote:
Kweenie hoor oh-oh, jii bent er niet, dat is dan toch anders. Althans, ik zag je niet staan tussen de travestieten die zichzelf voor een snuifje aanbieden. Heb ik verkeerd gekeken? Sta je er wel?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Zet die bak aan de kant, stop met je volvreten, ga ff naar de wallen, beetje beunen meid
das een flink eind tippelen hoor van sloterdijk naar CS !quote:Op donderdag 22 september 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Zet die bak aan de kant, stop met je volvreten, ga ff naar de wallen, beetje beunen meid
I know, dat weet zij toch nietquote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
das een flink eind tippelen hoor van sloterdijk naar CS !
5min aangezien ik ook gewoon in de trein kan tippelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
das een flink eind tippelen hoor van sloterdijk naar CS !
Man in 5 minuten kun je drie man zuigen voor tien euro pp met dat tandenloze bekkie van jequote:Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
5min aangezien ik ook gewoon in de trein kan tippelen.
ja ! super zeg !quote:Op donderdag 22 september 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Meh![]()
Ow, had je gelezen van alle spullies die we gisteren voor de boys en hun mama gescoord hebben bij een vriend van me?
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
5min aangezien ik ook gewoon in de trein kan tippelen.
10??? Godverdomme dan heeft die kut neger me afgezet met zijn 7.50quote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man in 5 minuten kun je drie man zuigen voor tien euro pp met dat tandenloze bekkie van je
Jezus, en had ie zo een hele dikke lange ook nog?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
10??? Godverdomme dan heeft die kut neger me afgezet met zijn 7.50
Oh my, past dat echt niet meer? Das ook zonde.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ! super zeg !
ik zal zo de doos hier dichtplakken en jouw kant op gooien !
Jouw dingetjes stuur ik na, die passen niet meer
[..]
extra zakcentje is nooit weg natuurlijk
nee joh, ik hoop dat ik de laatste dingetjes er nog netjes bij in krijg anders kan niet eens de deksel goed dichtquote:Op donderdag 22 september 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh my, past dat echt niet meer? Das ook zonde.
Ik heb al tegen dr gezegd dat ik jouw speelgoed verstop, zodat de jongens dat niet zien als ze t ophaalt of als ik het breng, want dan is echt ideaal sint en kerst spul voor ze, en ze hebben nu ook al veel gehad, dus das ook leuker, niet alles tegelijk.
Maar echt, die glimmende bekkies gisteren al![]()
Die stoere vriend van me had stiekem natte oogjes![]()
En ik heb ook al een gasfornuis geroggeld inmiddels, we zijn nu op zoek naar kasten
Je hebt al aardig wat bij elkaar toch ?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ze is dr nog lang niet, maar ze vindt nu ook de hulp echt leuk, in het begin vond ze het een beetje gek.
En die vriend van me die kent weer iemand die getrouwd is met iemand uit het land waar zij vandaan komt, en zij kent helemaal niemand van daar hier, dus dat is helemaal geweldig voor haar
Heel goed,quote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ze hoort elke keer maar niks, echt stom.
Ze moet dan ook natuurlijk aan de slag met vloeren leggen en de muren doen en zo.
Ow en die vriend van me had nog hele coole race auto gordijnen liggen, nieuw in de verpakking, voor de kinderkamer![]()
Lagen bij hem al 6 jaar in de kast zijn zoon is er ondertussen al te groot voor![]()
Hoest met je babies Indaha?
Nee , daar ga ik niet aan beginnen , ze keken me hier in de winkel al raar aan want de blauwe muisjes stonden hoog en ik kwam er niet aan dus moest vragen of iemand die wilde pakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Whaha geniaal, dat heb ik zelfs nog nooit gedaan voor een pup.
Billy had wel een geboortekaartje though
Toen mijn cavia bevallen was heb ik ook mini-ronde crackertjes met muisjes uitgedeeld hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee , daar ga ik niet aan beginnen , ze keken me hier in de winkel al raar aan want de blauwe muisjes stonden hoog en ik kwam er niet aan dus moest vragen of iemand die wilde pakken
Al de mensen uit mn studentenpaviljoen op bezoekquote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef indaha het volgende:
O gelukkig dat ik niet de enige ben die dat doet
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Leuk?
Meestal noem je dat gunstig of ongunstig
Loop toch niet te bitchen, de vraag werd toch niet aan jou gesteldquote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar je kan dat niet raden aan de hand van de smilies?
Heb je de inhoud ook ontvangen?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Die kaart
Oognip, adem in adem uit
En dankje voor de vlop
Ik vind hem wel heel leuk en Billy zo schattigquote:
Aber naturlich!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je de inhoud ook ontvangen?
Hajje!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo , uit eten en wandelen, later
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
Ben ik bij de kapper... zie ik al een heel bekend meisje staan (zag alleen de achterkant maar toch) maar goed, zoals ik altijd ben zit ik te diep in mijn computerblad te bladeren wat op tafel ligt. Dus dat meisje en haar mama gaan afrekenen... en ik kijk zo richting hun beide naar de kassa. Zo langs hun heen.
Zit die moeder me echt aan te kijken... zegt ze ineens "Ja jij ziet ook echt nooit wat he?" Ooh hoi Senesta en Samara
Ze is gewoon arrogantquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
Je keek echt gewoon naar me maar je zag me gewoon niet. Ik stond te wachten op het moment van herkenning of dat je me uberhaubt zag Haha
Ja of ze wilde me gewoon niet zienquote:
Gewoon stommerdje spelen inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of ze wilde me gewoon niet zien
Zo van ik doe alsof ik niets en hoop dat het weggaat
Iets wat bijna niet bestond door een werk crisis.quote:
Ja, het werkte nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of ze wilde me gewoon niet zien
Zo van ik doe alsof ik niets Zie en hoop dat het weggaat
Ik zag je idd ook echt nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
Je keek echt gewoon naar me maar je zag me gewoon niet. Ik stond te wachten op het moment van herkenning of dat je me uberhaubt zag Haha
Er ging veel af!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag je idd ook echt nietIk was veelste druk met de mediaplayers
Samara heeft een knap kapsel![]()
Jaaa, tofquote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Er ging veel af!
Door veel zwemmen had ze hele droge beschadigde punten. Daarom hebben we er nu een flink stuk afgehaald. Staat haar goed gelukkig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
F_r bedankt voor je babykaartje, ik moest lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
grr vriend gooit net mijn schaal kapot
En toen ik lichtelijk vermoeid thuis kwam na een studiemiddag leek het net of de oorlog hier was los gebarsten overal plukken wit haar.
Nog 1 dagje en dan heb ik weekend
Das best langquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaa, tof
Er ging bij mij ook behoorlijk wat af. Heb maar eens lagen gedaan voor de verandering. Zal mij benieuwen of het nog een beetje normaal wil zitten of dat een staart zoals zij zei handiger is. Ik zit nog zeker 5 weken op een kut lengte
Hoe bevalt het met hem thuis?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
F_r bedankt voor je babykaartje, ik moest lachen
Dat is hopelijk een kort kapsel danquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaa, tof
Er ging bij mij ook behoorlijk wat af. Heb maar eens lagen gedaan voor de verandering. Zal mij benieuwen of het nog een beetje normaal wil zitten of dat een staart zoals zij zei handiger is. Ik zit nog zeker 5 weken op een kut lengte
Zo voelt het wel héquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik je nou al niet gezien?
Drie en een half jaar?
Heel goed ,maar je loopt er eentje achter want we hebben Ollie en Tommie (Kappa) geadopteerdquote:Op donderdag 22 september 2011 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe bevalt het met hem thuis?
En bevalt het?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer aan het werk enzo
Ik heb bros in 2 smaken.quote:
Heuj, ik begon met klagen vandaagquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik je nou al niet gezien?
Drie en een half jaar?
quote:
Wat is de lichtjesroute? Ga je samen met iemand fietsen of gezellig in je eentje?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maar ik ben wel
![]()
Gisteren eerst werken toen met Ean naar de KA waar we 40min hebben zitten wachten. Daarna snel eten. Daarna bijles gegeven en vervolgens door naar de na zwangerschapsgym ik was om 22:00 thuis en vervolgens werd ik om 02:00 wakker met waar is Rossi??? die gaan zoeken en gevonden. Om daarna om 05:50 wakker te worden en te denken dat het 05:00 was en ik dus nog een uur kon slapen nou mooi niet dus.
En morgen de lichtjesroute fietsen dus ik ben sportief bezig.
Samen met iemandquote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is de lichtjesroute? Ga je samen met iemand fietsen of gezellig in je eentje?
quote:
eh, iets LEKKERSquote:
Awwww, sorry jochiequote:
Snel weer een keer in het eggie dan graagquote:
True!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heuj, ik begon met klagen vandaag![]()
rrrrillie troe
Ja hallo, als ik juichend ja zou roepen zou jij "MINE!quote:
noes, sorry!quote:
En het dan raar vinden dat je nog niet zwanger bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
ow gawd, ik jaag echt mannen weg
En dan wel tot ziens zeggen tegen Tombo en ons negeren.quote:
Ah joh hij doet gewoon een LK.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noes, sorry!
ow gawd, ik jaag echt mannen weg
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat je nog niet zwanger bent.
Da's waarquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik juichend ja zou roepen zou jij "MINE!" schreeuwen
Leukquote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Samen met iemand
http://www.eindhoven-actu(...)route_eindhoven.html
Het is nog best een stukje fietsen
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel weer een keer in het eggie dan graag
[..]
True!![]()
Had je het filmpje gezien dat ik eerder vanavond postte?quote:
Ik ook en ook hoe haar vriend heetquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet lekker hoe Oognip heet nanananana
Ik moet zeggen, een zeer leuke naam
* Rewimo sluit zich aan bij deze exclusieve clubquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet lekker hoe Oognip heet nanananana
Ik moet zeggen, een zeer leuke naam
Naturellement.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]ik maak daar echt een heel groot geheim van dus mondje dicht he
ik weet het ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]ik maak daar echt een heel groot geheim van dus mondje dicht he
bahquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef senesta het volgende:
Ik lees net dat een meisje dat ik ken van school, ze zat bij de kids op school vermist is sinds 16 september vermist is. Eng Brrr, hoop dat ze snel gevonden zal worden.
Dat zijn dingen die je niet wilt horenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef senesta het volgende:
Ik lees net dat een meisje dat ik ken van school, ze zat bij de kids op school vermist is sinds 16 september vermist is. Eng Brrr, hoop dat ze snel gevonden zal worden.
Jakkes wat engquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef senesta het volgende:
Ik zat net te denken, volgens mij ook rond de 14 jaar.quote:
Ik weet Elies dr 2de naamquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh en ik ben Greys haar 2e naam vergeten. Echt mijn geheugen is nog af en toe een zeef.
Hele commotie was er toen over en deze druif vergeet het gewoon weer.
Ik weet zelfs hoe jij heet!quote:
Trots op je!quote:
Je weet niet hoe mijn mr heet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet van maar weinig mensen NIET hoe ze heten
Ja maar jij bent Wikitomboquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet van maar weinig mensen NIET hoe ze heten
Dat zou ik moeten weten he?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe mijn mr heet.
Meneer Muis natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, Qutquote:
Fuck, dat heb ik wel gewetenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |