Awwww, sorry jochiequote:
Snel weer een keer in het eggie dan graagquote:
True!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heuj, ik begon met klagen vandaag![]()
rrrrillie troe
Ja hallo, als ik juichend ja zou roepen zou jij "MINE!quote:
noes, sorry!quote:
En het dan raar vinden dat je nog niet zwanger bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
ow gawd, ik jaag echt mannen weg
En dan wel tot ziens zeggen tegen Tombo en ons negeren.quote:
Ah joh hij doet gewoon een LK.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noes, sorry!
ow gawd, ik jaag echt mannen weg
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat je nog niet zwanger bent.
Da's waarquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik juichend ja zou roepen zou jij "MINE!" schreeuwen
Leukquote:Op donderdag 22 september 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Samen met iemand
http://www.eindhoven-actu(...)route_eindhoven.html
Het is nog best een stukje fietsen
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel weer een keer in het eggie dan graag
[..]
True!![]()
Had je het filmpje gezien dat ik eerder vanavond postte?quote:
Ik ook en ook hoe haar vriend heetquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet lekker hoe Oognip heet nanananana
Ik moet zeggen, een zeer leuke naam
* Rewimo sluit zich aan bij deze exclusieve clubquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet lekker hoe Oognip heet nanananana
Ik moet zeggen, een zeer leuke naam
Naturellement.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]ik maak daar echt een heel groot geheim van dus mondje dicht he
ik weet het ookquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]ik maak daar echt een heel groot geheim van dus mondje dicht he
bahquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef senesta het volgende:
Ik lees net dat een meisje dat ik ken van school, ze zat bij de kids op school vermist is sinds 16 september vermist is. Eng Brrr, hoop dat ze snel gevonden zal worden.
Dat zijn dingen die je niet wilt horenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef senesta het volgende:
Ik lees net dat een meisje dat ik ken van school, ze zat bij de kids op school vermist is sinds 16 september vermist is. Eng Brrr, hoop dat ze snel gevonden zal worden.
Jakkes wat engquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef senesta het volgende:
Ik zat net te denken, volgens mij ook rond de 14 jaar.quote:
Ik weet Elies dr 2de naamquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh en ik ben Greys haar 2e naam vergeten. Echt mijn geheugen is nog af en toe een zeef.
Hele commotie was er toen over en deze druif vergeet het gewoon weer.
Ik weet zelfs hoe jij heet!quote:
Trots op je!quote:
Je weet niet hoe mijn mr heet.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet van maar weinig mensen NIET hoe ze heten
Ja maar jij bent Wikitomboquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet van maar weinig mensen NIET hoe ze heten
Dat zou ik moeten weten he?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe mijn mr heet.
Meneer Muis natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, Qutquote:
Fuck, dat heb ik wel gewetenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |