Hajje!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo , uit eten en wandelen, later
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef Qwea het volgende:
Ben ik bij de kapper... zie ik al een heel bekend meisje staan (zag alleen de achterkant maar toch) maar goed, zoals ik altijd ben zit ik te diep in mijn computerblad te bladeren wat op tafel ligt. Dus dat meisje en haar mama gaan afrekenen... en ik kijk zo richting hun beide naar de kassa. Zo langs hun heen.
Zit die moeder me echt aan te kijken... zegt ze ineens "Ja jij ziet ook echt nooit wat he?" Ooh hoi Senesta en Samara
Ze is gewoon arrogantquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
Je keek echt gewoon naar me maar je zag me gewoon niet. Ik stond te wachten op het moment van herkenning of dat je me uberhaubt zag Haha
Ja of ze wilde me gewoon niet zienquote:
Gewoon stommerdje spelen inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of ze wilde me gewoon niet zien
Zo van ik doe alsof ik niets en hoop dat het weggaat
Iets wat bijna niet bestond door een werk crisis.quote:
Ja, het werkte nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of ze wilde me gewoon niet zien
Zo van ik doe alsof ik niets Zie en hoop dat het weggaat
Ik zag je idd ook echt nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef senesta het volgende:
Je keek echt gewoon naar me maar je zag me gewoon niet. Ik stond te wachten op het moment van herkenning of dat je me uberhaubt zag Haha
Er ging veel af!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag je idd ook echt nietIk was veelste druk met de mediaplayers
Samara heeft een knap kapsel![]()
Jaaa, tofquote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Er ging veel af!
Door veel zwemmen had ze hele droge beschadigde punten. Daarom hebben we er nu een flink stuk afgehaald. Staat haar goed gelukkig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
F_r bedankt voor je babykaartje, ik moest lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
grr vriend gooit net mijn schaal kapot
En toen ik lichtelijk vermoeid thuis kwam na een studiemiddag leek het net of de oorlog hier was los gebarsten overal plukken wit haar.
Nog 1 dagje en dan heb ik weekend
Das best langquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaa, tof
Er ging bij mij ook behoorlijk wat af. Heb maar eens lagen gedaan voor de verandering. Zal mij benieuwen of het nog een beetje normaal wil zitten of dat een staart zoals zij zei handiger is. Ik zit nog zeker 5 weken op een kut lengte
Hoe bevalt het met hem thuis?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
F_r bedankt voor je babykaartje, ik moest lachen
Dat is hopelijk een kort kapsel danquote:Op donderdag 22 september 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaa, tof
Er ging bij mij ook behoorlijk wat af. Heb maar eens lagen gedaan voor de verandering. Zal mij benieuwen of het nog een beetje normaal wil zitten of dat een staart zoals zij zei handiger is. Ik zit nog zeker 5 weken op een kut lengte
Zo voelt het wel héquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik je nou al niet gezien?
Drie en een half jaar?
Heel goed ,maar je loopt er eentje achter want we hebben Ollie en Tommie (Kappa) geadopteerdquote:Op donderdag 22 september 2011 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoe bevalt het met hem thuis?
En bevalt het?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben weer aan het werk enzo
Ik heb bros in 2 smaken.quote:
Heuj, ik begon met klagen vandaagquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik je nou al niet gezien?
Drie en een half jaar?
quote:
Wat is de lichtjesroute? Ga je samen met iemand fietsen of gezellig in je eentje?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maar ik ben wel
![]()
Gisteren eerst werken toen met Ean naar de KA waar we 40min hebben zitten wachten. Daarna snel eten. Daarna bijles gegeven en vervolgens door naar de na zwangerschapsgym ik was om 22:00 thuis en vervolgens werd ik om 02:00 wakker met waar is Rossi??? die gaan zoeken en gevonden. Om daarna om 05:50 wakker te worden en te denken dat het 05:00 was en ik dus nog een uur kon slapen nou mooi niet dus.
En morgen de lichtjesroute fietsen dus ik ben sportief bezig.
Samen met iemandquote:Op donderdag 22 september 2011 20:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is de lichtjesroute? Ga je samen met iemand fietsen of gezellig in je eentje?
quote:
eh, iets LEKKERSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |