abonnement Unibet Coolblue
pi_102235692
Sinds gisteren zijn wij de nieuwe baasjes van Ollie en Tommie *; , 2 lieve katertjes uit het Redcat nestje van Cat22.
We hadden al ervaring met katten maar deze zijn allemaal op latere leeftijd bij ons komen wonen en dus is het ergens toch een nieuwe ervaring voor ons.
Ollie en Tommie hebben we gisteren eerst apart op hun slaapkamertje gezet zodat ze konden bijkomen van de reis, want in de auto was het zo’n zielig gemieuw :'( , dat ik ze bijna terug had gebracht naar hun moeder.
Maar eenmaal bij ons thuis na een lekker hapje :9 en een speelkwartiertje met een muis aan een hengel was het leed geleden.
Het ging zelfs zo goed dat ze de hele bovenverdieping hebben verkend.
Ook zijn ze gisteren al Binky tegengekomen, Ollie ging gelijk neuzen en het ging best goed maar Tommie had ineens een diepe grom en een hoge rug. :o
Zelfs Binky schrok er een beetje van en trok zich maar even terug.
Dit verbaasde mij want hij is normaal de baas in huis sinds ik hem in 2004 bij de bushalte opgepikt heb. :P
Vandaag zijn we met Ollie en Tommie naar beneden gegaan waar op dat moment onze 3 andere katten lagen te slapen en Ollie ging gelijk weer op eentje af, onze roodwitte Poes Poes( het is een kater hoor :@ maar zijn vorige baasjes noemden hem zo en hij luistert nergens anders naar ) en die bekeek hem even maar gaf verder geen commentaar.
De andere twee Spooky en Speedy gingen rap naar buiten, die zaten nog niet op een kennismaking te wachten.
Maar ik vond het goed gaan, geen ruzie dus het zal wel goed komen.
Tommie en Ollie vonden het ook wel spannend want ze vertrokken na al die emotie zelf naar boven waar ze hun favoriete spelletje gingen doen, elkaar zo hard mogelijk narennen en daarna in tegen elkaar aan in slaap vallen op ons bed. :z
Maar nu zie je al het verschil tussen de twee ,Ollie is veel sneller met kennismaken en wordt graag geknuffeld en Tommie kijkt de kat uit de boom ,maar komt gelijk als er wat te eten valt.
Ook blijven ze gezellig bij elkaar , de hele dag lopen ze elkaar na en miauwen op de ander als deze niet snel genoeg komt. O+
.




Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102235809
Andere foto's komen morgen pas, want ik heb ze nog niet verder uitgezocht :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102236177
Wat een leuke update, Indaha O+
pi_102236421
Wat doen ze het goed en wat een schetige foto's. O+
Broer en zus razen hier onbekommerd rond. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102236626
Hier zijn ze al baas in huis, het grote spul loopt voorzichtig een blokje om als de racende broertjes eraan komen _O- , wat een watjes zijn het toch ;)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 21 september 2011 @ 21:11:20 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102236971
Wat leuk dat het zo goed gaat ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102237511
Deze gaan we volgen *O* O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 21 september 2011 @ 21:26:02 #8
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_102237763
Happy feelgood topic *O* *O* *O*
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 september 2011 @ 22:00:41 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102239951
Wat een lekker stel is het toch ^O^

Leuke update! Enne, veeeeeeeeel foto's graag O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102253036
Mooie foto's!! ^O^
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_102261514
Nog een paar fotootjes *)




















Verder gaat het best goed, Tommie en Ollie hebben de bovenverdieping ingepikt en spelen vooral met elkaar, Tommie rent wel gelijk naar beneden als hij iets van eten hoort, :9 dat heeft hij toch van zijn moeder Puma O+ .
Verder komen ze af en toe een kat tegen en dan blaast Tommie en Ollie staat een metertje erachter en bekijkt hoe zijn broertje het doet. :P
Soms krijgt hij een blaas terug, maar de grote katten lopen gewoon door en denken het zal wel, dus ik ben blij dat het na 2 dagen al zo goed gaat. ^O^
Het contact zal wel langzaam opgebouwd worden, maar ze lijken heel tevreden hier.
Wat wel grappig is is het mieuwen, ik dacht eerst elke keer dat er wat loos was als ik dat hoorde, maar ik ben er achter dat de ene dat gewoon doet als de andere uit het zicht is, dus om elkaar weer te vinden *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102261622
Wat zijn ze toch leuk! O+ O+ O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102261939
Wat een heerlijk stel en wat fijn dat het zo goed gaat!
pi_102262608
O+ Wat fijn dat ze het zo goed doen! Dappere knullen! O+
pi_102265948
Wat een ontzettend leuk stel zeg. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 september 2011 @ 18:43:58 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102268313
Wat een superstel! Wat moet het toch heerlijk zijn om een kitten te zijn O+ Lekker spelen, kroelen en eten :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102268480
Vooral eten in Tommie's geval _O- zo gauw als hij een blikje hoort komt hij aangerend of het nu voor hem is of niet :9~
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102270187
Wat leuk dat verschil tussen die twee! Ollie is stoer! (maar dat wisten we eigenlijk al). En wat vreselijk goed dat de introductie tot nu toe zo goed gaat! O+

Heb je ook foto's van de grote 4?

Ik vind trouwens jouw rieten kattenhuisje echt geweldig! O+
pi_102270850
Wat zijn jouw grote katten lief en dapper. :D Ze doen het beter dan mijn team. _O-
Binnenkort zal het vast lekker samen in de kamer kunnen liggen en wie weet ook al samen spelen. *O* De broertjes zijn een superteam. B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102270927
Zag ik het nu goed? Wonen ze tijdelijk in de badkamer? :D
Geef effe door als ze daar niet meer bivakkeren en als jullie gebadderd hebben, kom ik dan wel op bezoek. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102271249
Dat bad is een faal van ons, 8)7 dit was een logeerkamer en we hebben een douche, maar een aantal jaren geleden dachten we dat we een bad moesten hebben, maar we badderen eigelijk zelden.
Toen we de aanloper Poespoes net hadden werd hij erg gepest en toen hebben we dat maar zijn kamertje gemaakt door een plank op het bad te leggen en nu is het de slaapkamer van Ollie en Tommie.
Onze katten houden toch nog wel gepaste afstand van Tommie de Blazer, 8-) maar ze rennen nu niet meer naar buiten maar gaan van een afstandje kijken en zojuist hadden de kittens nog voer over op hun bordje terwijl ze samen knus in hun stoeltje zaten en heeft Poespoes het restant opgegeten en toen keken ze rustig toe dus het komt langzaam dichter bij elkaar. ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102271784
Daar zijn ze dan veel geluk met jullie 2 schatjes
pi_102272553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef indaha het volgende:
Dat bad is een faal van ons, 8)7 dit was een logeerkamer en we hebben een douche, maar een aantal jaren geleden dachten we dat we een bad moesten hebben, maar we badderen eigelijk zelden.
Toen we de aanloper Poespoes net hadden werd hij erg gepest en toen hebben we dat maar zijn kamertje gemaakt door een plank op het bad te leggen en nu is het de slaapkamer van Ollie en Tommie.
Onze katten houden toch nog wel gepaste afstand van Tommie de Blazer, 8-) maar ze rennen nu niet meer naar buiten maar gaan van een afstandje kijken en zojuist hadden de kittens nog voer over op hun bordje terwijl ze samen knus in hun stoeltje zaten en heeft Poespoes het restant opgegeten en toen keken ze rustig toe dus het komt langzaam dichter bij elkaar. ^O^
Zoiets? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102272747
Ja precies ^O^ en Ollie staat dan een meter achter hem bewonderend toe te kijken hoe zijn broertje dat durft tegen katten waar hij minstens een keer of 4 in past _O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102272944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Ja precies ^O^ en Ollie staat dan een meter achter hem bewonderend toe te kijken hoe zijn broertje dat durft tegen katten waar hij minstens een keer of 4 in past _O-
Eigenlijk vind ik Ollie een stuk stoerder. :P Die heeft het niet nodig om zich groter voor te doen dan hij is en is cool en relaxed. 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')