Heel goed,quote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ze hoort elke keer maar niks, echt stom.
Ze moet dan ook natuurlijk aan de slag met vloeren leggen en de muren doen en zo.
Ow en die vriend van me had nog hele coole race auto gordijnen liggen, nieuw in de verpakking, voor de kinderkamer![]()
Lagen bij hem al 6 jaar in de kast zijn zoon is er ondertussen al te groot voor![]()
Hoest met je babies Indaha?
Nee , daar ga ik niet aan beginnen , ze keken me hier in de winkel al raar aan want de blauwe muisjes stonden hoog en ik kwam er niet aan dus moest vragen of iemand die wilde pakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Whaha geniaal, dat heb ik zelfs nog nooit gedaan voor een pup.
Billy had wel een geboortekaartje though
Toen mijn cavia bevallen was heb ik ook mini-ronde crackertjes met muisjes uitgedeeld hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee , daar ga ik niet aan beginnen , ze keken me hier in de winkel al raar aan want de blauwe muisjes stonden hoog en ik kwam er niet aan dus moest vragen of iemand die wilde pakken
Al de mensen uit mn studentenpaviljoen op bezoekquote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef indaha het volgende:
O gelukkig dat ik niet de enige ben die dat doet
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Leuk?
Meestal noem je dat gunstig of ongunstig
Loop toch niet te bitchen, de vraag werd toch niet aan jou gesteldquote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar je kan dat niet raden aan de hand van de smilies?
Heb je de inhoud ook ontvangen?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Die kaart
Oognip, adem in adem uit
En dankje voor de vlop
Ik vind hem wel heel leuk en Billy zo schattigquote:
Aber naturlich!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je de inhoud ook ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |