quote:
Het eerste nummer wat ik van haar hoorde en ik was meteen verkocht. Ik vond het unplugged album ook fantastischquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik zo'n goed nummer van haar.![]()
Wel veel goede muziek hier ineens.
Oh ja, savage gardenquote:
Jaaaaquote:
Dat was mijn eerst eigengekochte cd singlequote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaof two beds and a coffee machine
Hij is wel baasquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat was mijn eerst eigengekochte cd single
A capella is ze ook erg goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Het eerste nummer wat ik van haar hoorde en ik was meteen verkocht. Ik vond het unplugged album ook fantastisch
Daar gaat ons logeerpartijtje.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
And the best you can hope for is to die in your sleep!
Die kunnen we in gaan plannen hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar gaat ons logeerpartijtje.![]()
Hoe zit het trouwens met die housewarming van jou Q?
Rauw he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
A capella is ze ook erg goed.
Al zijn de gevoelens die ze oproept niet altijd even happy.![]()
Zijn zowel je huis als MM er klaar voor?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die kunnen we in gaan plannen hoor
Mijn huis wel, MM niet. Maar dat boeit nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn zowel je huis als MM er klaar voor?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
Gweldige reactie :
My grandparents got Kenny Rogers and The Beatles, my parents got Michael Jackson and Bon Jovi. But we got Justin Bieber. Shame on us a thousand times
truste@quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Helaas, hoog tijd om te gaan slapen.![]()
Welterusten allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |