Jaaaaaaquote:
Geweldig nr, nog een geweldigere clipquote:
Ja he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef indaha het volgende:
O heerlijk allemaal songs die ik nog ken, jeugdsentiment
quote:
Ooh geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder had vroeger een cd met oldies en ik weet nog dat ik dit liedje als kind over en over draaide
Ja man, geweldigquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je van deze muziek hield Q.
O ja dat was zo treurig voor Laura en dan ook nog tell Laura not to cry, my love for her will never diequote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder had vroeger een cd met oldies en ik weet nog dat ik dit liedje als kind over en over draaide
Nee het verbaasd mij ook dat zo'n jong iemand als Qwea zo'n goede muzieksmaak heeftquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je van deze muziek hield Q.
Elvisquote:
Ik hou echt enorm van die oude nummers. Ik heb echt 100x liever Ray Charles, Everly brothers, ect dan lady gagaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee het verbaasd mij ook dat zo'n jong iemand als Qwea zo'n goede muzieksmaak heeft(zei de oude doos
)
Ik heb ervan genoten.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Oe, jullie zouden genieten van mijn muziek-pc
Wat leuk zeg, wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou echt enorm van die oude nummers. Ik heb echt 100x liever Ray Charles, Everly brothers, ect dan lady gaga
Ik voel me ook serieus al heel lang vet oud qua muzieksmaak.
Jullie Q zit vol verrassingenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, wist ik helemaal niet!
Volgens mij kan ik niet meer van jouw verrassingen aan.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik niet meer van jouw verrassingen aan.
Dat is waarquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is waar, bij jou kun je nooit voorspellen waar je vandaag weer mee komt elke dag iets nieuws
Ik ga ook eens kijken waar het kleine spul zich nu weer verstopt heeft en dan ook naar bed, welterustenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijzelf en katten richting bed dirigeren. Trust!
Ik moet wel zeggen dat ik echt zit te genieten hierquote:
Ja lekker toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik echt zit te genieten hier
Oh dat is vervelend inderdaad. Ben je al lang aan het hoesten? En de hele dag?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:53 schreef Qwea het volgende:
Morgen maar eens weer lange ome huisarts. Dat kut hoestje is nog steeds niet weg en de AB hielp dus niet
Al 1,5e week straks. Had weer eens bronchitis ofzo. Tis weer winter hequote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja lekker toch?
[..]
Oh dat is vervelend inderdaad. Ben je al lang aan het hoesten? En de hele dag?
Ik heb het heel vaak gehad, tot ik stopte met roken en daarna nooit meer. Jij rookt niet toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al 1,5e week straks. Had weer eens bronchitis ofzo. Tis weer winter heAB helpt normaal wel, maar nu dus niet. En het is vet kut want ik hoest idd de hele dag. Alsof er iets in mijn strot vastzit
Godzijdank nietquote:Op woensdag 21 september 2011 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb het heel vaak gehad, tot ik stopte met roken en daarna nooit meer. Jij rookt niet toch?
Noooooooh, Lady in redquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |