abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102267885
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt though.
Ik zie vooral een klaagzang om maar vooral op de xenofobe en kleinzielige toer door te mogen gaan. Heel handig, want als ik dan schrijf dat wij boven een dergelijke kleingeestige houding staan en niet onze islamitische ingezeten dwars moeten zitten, dan kan hij het bovenstaande riedeltje weer van stal halen.

Ik begrijp heel goed dat jij het helemaal geweldig vindt wat hij schrijft. Natuurlijk vind jij dat, aangezien jij die minaretten liever vandaag dan morgen ziet verdwijnen. En dan is het niet prettig als ene Koos langskomt en roept dat je eigenlijk maar een kleinzielig figuur bent. Dus omarm je zo'n lulverhaaltje van DDDDaaf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102268253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Achja, de ander roept weer op om Moslims "te laten remigreren", he? ;) Zo heeft iedereen wel wat.
He ik ben gewoon duidelijk dat ik Europa Europees wil houden. Mutant gilt hier om het hardst dat het zo erg is dat Wilders een beetje schreeuwt terwijl hij toejuicht dat zijn eigen land niet-Moslims eruit trapt en een muur bouwt die de Israëlische laat verbleken.
Hypocriet tot op het bot.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102268363
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zie vooral een klaagzang om maar vooral op de xenofobe en kleinzielige toer door te mogen gaan. Heel handig, want als ik dan schrijf dat wij boven een dergelijke kleingeestige houding staan en niet onze islamitische ingezeten dwars moeten zitten, dan kan hij het bovenstaande riedeltje weer van stal halen.

Ik begrijp heel goed dat jij het helemaal geweldig vindt wat hij schrijft. Natuurlijk vind jij dat, aangezien jij die minaretten liever vandaag dan morgen ziet verdwijnen. En dan is het niet prettig als ene Koos langskomt en roept dat je eigenlijk maar een kleinzielig figuur bent. Dus omarm je zo'n lulverhaaltje van DDDDaaf.
Toch beter lezen voor je je grote ongenuanceerde beledigende waffel weer opentrekt Koos, de klaagzang kwam van BansheeBoy.
pi_102268470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch beter lezen voor je je grote ongenuanceerde beledigende waffel weer opentrekt Koos, de klaagzang kwam van BansheeBoy.
Volgens mij sla je de plank weer eens mis. Ik heb geen zin om te kloten met citaatjes, maar jij reageerde op mijn post 'Cry my a river' met de opmerking dat hij (DDDDaaf) wel een punt heeft. BSB heeft hier helemaal niets mee te maken. Dus wellicht moet jij de discussie effe teruglezen.
pi_102268522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:50 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit land is een democratie waar de meeste stemmen gelden en blijkbaar heeft men genoeg van dat gastvrije gedrag richting vreemde (voor NL van origine christen) religies.
Zint dat je niet, tja :') begin een politieke partij, dit is een democratie dus als je iets wilt veranderen zal je het via de politiek moeten doen. Krijg je genoeg stemmen dan kan je iets veranderen, wat opvallend is is dat er geen enkele moslimpartij ooit genoeg stemmen krijgt om iets te veranderen, dus blijkbaar zal het de meerderheid wel niets uitmaken.
Zal ik je eens zeggen wat mij nou echt dwarszit?
Mensen die hier heen komen en dat dan hun kinderen niet de aangeboden kansen hier grijpen maar tot op het naatje gaan zitten irriteren. Van die mongolen die opeens gaan eisen dat een hoofddoek op mag omdat dat iets totaal anders zou zijn dan een andere hoofdbedekking (want het moet van hun verzonnen godje echt waar hoor!). Die opeens in complete tenten op straat gaan lopen (want dan moet van hun verzonnen godje hoor!) terwijl een ieder die 1 hersencel heeft begrijpt dat dat totaal mongolide is. Van die mongolen die opeens gaan zeiken dat zij vanwege hun verzonnen godje niet op hoeven te staan voor rechters. Mongolen die in eigen land eruit getrapt worden wegens extremisme en hier een uitkering krijgen en hun haat mogen prediken (bv Fawaz Jneiz). Mongolen die jaren jonger dan ik zijn met ongetrimde baarden, slippers en een jurk en die het dan raar vinden dat ik ze de zaak uit trap (oprotten met je haatbaard-outfit). DAT irriteert me. Als moslims gewoon normaal doen (ja dit in NL, dit is de cultuur van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg) dan zou het mij (en vrijwel niemand) geen FUCK interesseren dat ze thuis Halal-eten maken, een keertje bidden etc
Maar nee, keer op keer op keer op keer moet er tot het uiterste gezogen en geëist worden. DAT gedrag wekt nu haat op aan autochtone zijde.
Etc etc etc
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:02:31 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_102269084
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

apart ::D

ik vind het heel mooi maar in de binnenstad vind ik het nix maar dat geldt voor meer van dit soort 'moderne' gebouwen

anyways, is Wilders niet wat laat?
ik dacht dat de inmiddels weer met de grieken overhoop lagen
Ja want wat dat betreft past het gebouw op het plaatje best goed tussen de andere gebouwen tussen cs Den Haag en het centrum.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:04:12 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102269173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mensen die hier heen komen en dat dan hun kinderen niet de aangeboden kansen hier grijpen maar tot op het naatje gaan zitten irriteren. Van die mongolen die opeens gaan eisen dat een hoofddoek op mag omdat dat iets totaal anders zou zijn dan een andere hoofdbedekking (want het moet van hun verzonnen godje echt waar hoor!). Die opeens in complete tenten op straat gaan lopen (want dan moet van hun verzonnen godje hoor!) terwijl een ieder die 1 hersencel heeft begrijpt dat dat totaal mongolide is. Van die mongolen die opeens gaan zeiken dat zij vanwege hun verzonnen godje niet op hoeven te staan voor rechters. Mongolen die in eigen land eruit getrapt worden wegens extremisme en hier een uitkering krijgen en hun haat mogen prediken (bv Fawaz Jneiz). Mongolen die jaren jonger dan ik zijn met ongetrimde baarden, slippers en een jurk en die het dan raar vinden dat ik ze de zaak uit trap (oprotten met je haatbaard-outfit). DAT irriteert me. Als moslims gewoon normaal doen (ja dit in NL, dit is de cultuur van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg) dan zou het mij (en vrijwel niemand) geen FUCK interesseren dat ze thuis Halal-eten maken, een keertje bidden etc
Maar nee, keer op keer op keer op keer moet er tot het uiterste gezogen en geëist worden. DAT gedrag wekt nu haat op aan autochtone zijde.
Etc etc etc
dat klinkt toch voornamelijk als irritatie over het uiterlijk vertoon van die mensen, en natuurlijk het feit dat het overgrote deel van de moslims wel gewoon normaal doet. Het lijkt misschien dat de meerderheid regeert maar het zijn natuurlijk voornamelijk de gasten die hun bek opentrekken.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_102269802
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Referenda zijn ideaal als je onderbuikgevoelens bevestigd wilt krijgen. Als je een beslissing wilt forceren die met verstand tot stand is gekomen is het overgrote gedeelte van het volk eigenlijk te onbekwaam om hiervoor gebruikt te worden. :{
Politici vinden dat ook.
Behalve tijdens in verkiezingstijd, dan is de stemmer heel slim hoor..

Tevens zeg je feitelijk niet veel anders dan menig dictatoriaal bewind zegt: zij zijn dom en ik is slim, so do as i say and not as i do.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 22 september 2011 @ 19:21:18 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102269965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef fokthesystem het volgende:
Tevens zeg je feitelijk niet veel anders dan menig dictatoriaal bewind zegt: zij zijn dom en ik is slim, so do as i say and not as i do.
Nee hoor, dat maak jij er van. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_102270163
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er kleinzielig is aan de houding "wat de boer niet kent, vreet 'ie niet", ik zie er eerder een vrij normale menselijke houding in die overal ter wereld gedeeld wordt. Ik kan me overigens ook niet herinneren dat ik in dit topic heb aangegeven voorstander te zijn van een "minarettenverbod", sterker nog: ik heb daar gewoon geen mening over. Ik sta compleet neutraal tegenover minaretten en de daarbij horende moskeeën, religie beleid je naar mijn mening maar in je eigen tijd, maar zonder een gebedshuis in welke vorm dan ook kom je ook in je eigen tijd niet ver. Ondanks dat ik zelf volstrekt a-religieus ben, accepteer ik wel dat anderen daar steun in vinden of zich er prettig bij voelen.

Wat me echter wél mateloos irriteert is het vrijwel constant eisen van een uitzonderingspositie en het bijna troll-achtige provoceren door constant de grenzen van onze wet- en regelgeving op te zoeken en deze millimetergewijs proberen op te rekken onder het mom van "vrijheid van religie". Een moskee bouwen? Geen probleem. Op je achterste poten gaan staan wanneer je als moslima op een katholieke school geen hoofddoek mag dragen? Dan hoef je niet op mijn begrip te rekenen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_102270820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die hier heen komen [zuur gelul van een verbitterd mannetje]
Etc etc etc
Voor de rest ben je wel gelukkig getrouwd enzo? Je hebt een vriendin? Gaat afentoe weg met vrienden? Voetbalt weleens wat samen, erna lekker wat drinken? Komt gewoon regelmatig onder de mensen? Staat open voor sociaal contact? etc?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_102270977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Voor de rest ben je wel gelukkig getrouwd enzo? Je hebt een vriendin? Gaat afentoe weg met vrienden? Voetbalt weleens wat samen, erna lekker wat drinken? Komt gewoon regelmatig onder de mensen? Staat open voor sociaal contact? etc?
Inderdaad, dit komt allemaal wat wereldvreemd en verbitterd over.

quote:
Wilders wil ook dat asielzoekerscentra voortaan worden gevestigd in gemeenten waar het percentage linkse stemmers het hoogst is.
Dit is Wilders' eerste goede idee! Het is geen stijl om asielzoekers te droppen in gemeenten vol functioneel analfabete, chronisch dronken rednecks.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_102273300
quote:
5s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:24 schreef Vandaag... het volgende:
Wat kost dat? Het organiseren van een referendum over een non-issue?

Lijkt me dat belastinggeld beter besteed kan worden in deze tijden...
Ook in betere tijden kan het wel beter besteed worden; verspilling is en blijft verspilling. Referenda zijn niet goedkoop. Nou mag democratie best wat kosten, maar er zijn grenzen.
pi_102275407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Getrouwd, kids en zo. Ja. Uitstekend.

Ook nog inhoudelijk wat op te merken of is dat te lastig voor je en gooi je het maar op de persoonlijke toer? Moet ik je ermee helpen? Misschien moet je iets zeggen met bang. Of over laagopgeleid. Of misschien iets over inteelt. Of over tokkie.
pi_102275556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

Wat me echter wél mateloos irriteert is het vrijwel constant eisen van een uitzonderingspositie en het bijna troll-achtige provoceren door constant de grenzen van onze wet- en regelgeving op te zoeken en deze millimetergewijs proberen op te rekken onder het mom van "vrijheid van religie". Een moskee bouwen? Geen probleem. Op je achterste poten gaan staan wanneer je als moslima op een katholieke school geen hoofddoek mag dragen? Dan hoef je niet op mijn begrip te rekenen...
Exact.

Maar misschien kan die moslim van een Aloulou nu even over je prive-leven gaan bitchen. Pas op dus 8-)
pi_102275714
Mag ik zelf ook een suggestie doen? Potentieel breivikje ? Mag dat ook ?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_102275874
quote:
12s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Aloulou het volgende:
Ah de nieuwe Godwin. Tof. Ik zat er al een tijdje op te wachten. Zo blij dat jullie zijn met je nieuwe standaardantwoord.

Mag ik ook een suggestie doen, potentiële Bouyeri? Pas op voor die djinn achter je. Ze bestaan immers echt he?
pi_102276017
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah de nieuwe Godwin. Tof. Ik zat er al een tijdje op te wachten.
Oh? Ik meen me te herinneren dat beide Godwins (ja, ook de oude) al de revue gepasseerd waren in dit topic, maar dat heb je dan gemist. Maar daarin is dus niet verzaakt. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 22 september 2011 @ 21:21:45 #244
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_102276126
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah de nieuwe Godwin. Tof. Ik zat er al een tijdje op te wachten. Zo blij dat jullie zijn met je nieuwe standaardantwoord.

Mag ik ook een suggestie doen, potentiële Bouyeri? Pas op voor die djinn achter je. Ze bestaan immers echt he?
This is getting really old really fast. heb je nou echt geen inhoudelijk weerwoord, behalve een of ander vaag feit, dat je ook een keer toevallig ergens hebt opgepikt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_102277411
quote:

[..]

Ik pest je maar een beetje :* Je bent ook zo'n leuke prooi daarvoor, lekker happen hele tijd. :9~
pi_102278712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

This is getting really old really fast. heb je nou echt geen inhoudelijk weerwoord, behalve een of ander vaag feit, dat je ook een keer toevallig ergens hebt opgepikt?
Oh sorry. Ik had inhoudelijk moeten reageren op of ik een vriendin had en zo?
pi_102279721
quote:
12s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Aloulou het volgende:
Ik dacht dat ik mijn rijkelijk met onderscheidingen uitgedoste uniform, mijn PC met 'world of warcraft' en al die zakken kunstmest goed genoeg verborgen had, beetje jammer van mezelf... :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_102280861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik mijn rijkelijk met onderscheidingen uitgedoste uniform, mijn PC met 'world of warcraft' en al die zakken kunstmest goed genoeg verborgen had, beetje jammer van mezelf... :+
Ach knul, die dingen heb je allemaal niet nodig.
Het enige wat je nodig hebt om een potentieel Breivikje te zijn is een wereldbeeld bestaande uit "wij" en "zij die ons bedreigen" ;)
pi_102282586
quote:
3s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:38 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ach knul, die dingen heb je allemaal niet nodig.
Het enige wat je nodig hebt om een potentieel Breivikje te zijn is een wereldbeeld bestaande uit "wij" en "zij die ons bedreigen" ;)

Yep
pi_102282775
Hofstad, maak je je nou echt zo druk om moslims?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')