SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Uitstekend welquote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep prima.. koppijn trekt lekker wegverder gaat alles lekker
en daar?
Hee !quote:
Ja ik ga met je mee, werken en zoquote:Op woensdag 21 september 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens lunch maken. Tot later.
het hing er goed tegen aanquote:Op woensdag 21 september 2011 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitstekend welHad je migraine?
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik moet toch echt eens de dokter bellen over de mirena, daar hoor ik goede verhalen over.
mijn mening telt nietquote:Op woensdag 21 september 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar volgens mij had ik mijn ervaring hierover al gedeeld
Countryquote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben aan het muziek ' verzamelen' noem eens een genre die je te weinig hier op de radio hoort
Punkquote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben aan het muziek ' verzamelen' noem eens een genre die je te weinig hier op de radio hoort
Oeh kleinkunst !!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb al 3 in de 'wacht'staan van countryquote:
Ooo kleine vismanquote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en mijn zoon:
Mam, kan je even op buitenradar kijken of het gaat regenen, dan weet ik of ik kan gaan vissen of niet
FOLK !!!!!! Laïs enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
euhm.....quote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jup al gehoord. Vind het wel leuk.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hebben jullie dat duet van amy en tony bennett al gehoord?
kvin de stemmen prachtig bij mkaar.. het nummer vink daarintegen een beetje lift muziek
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crackers makeni'm gonna do it
En met yoghurt dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Mijn lunch bestaat uit loops... Droge loopsWant met melk vind ik het smerig
Collega's vonden me al raar; nu al helemaal![]()
Ewquote:
die ontbijtdingen zijn lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Mijn lunch bestaat uit loops... Droge loopsWant met melk vind ik het smerig
Collega's vonden me al raar; nu al helemaal![]()
al maak ik een uitzondering voor muesli en vers fruit.. dat vink wel lekker in yoghurt.. maar maak ik zelf niet snel want veel werkquote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
Zonder is het aller- allerlekkerstMmmm droge ontbijttroep
Kaas met honing-dillesaus!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Crackers met kaas en pesto op. Wat een combi is het ook
.
Nee, ik heb pesto met kaas op. Niet honing-dille. Wat alleen lekker is met geitenkaas. Want geitenkaasquote:
Hij is er niet, dus who caresquote:Op woensdag 21 september 2011 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen doe je er VH geen plezier mee als hij het hoort!
Mjin brunch is witte bolletjes met ham & salami!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sesamcrackers met jong belegen kaas![]()
my brunch
ham en salami? hmzz. kaas en ham.. of kaas en salami.. maar ham en salami.. ongebruikelijke combiquote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mjin brunch is witte bolletjes met ham & salami!
aah no more herrie dus? * doet vlc opstarten*quote:
Klopt!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ham en salami? hmzz. kaas en ham.. of kaas en salami.. maar ham en salami.. ongebruikelijke combi
Nou, het liedje dat er nu op is is kut imoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah no more herrie dus? * doet vlc opstarten*
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef Zokunen het volgende:
Hihi gelukt
Wel gestoken door een wesp vanochtend, dat was minder....
nja.. beter dan toen ik voor het eerst intunede vdaag.. ik was niet voorbereidt op metal of meuk of wat het ook was.. dan is dit een verbeteringquote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het liedje dat er nu op is is kut imo.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:08 schreef Zokunen het volgende:
Heb nu een T-shirt met stukjes wesp erin
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:08 schreef Zokunen het volgende:
Heb nu een T-shirt met stukjes wesp erin
Oh, dat heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja.. beter dan toen ik voor het eerst intunede vdaag.. ik was niet voorbereidt op metal of meuk of wat het ook was.. dan is dit een verbetering
Mic knopje indrukken en lullen maar!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef Insomnium het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk testen of mijn mic goed werkt en niet te hard staat of iets dergelijks?
Of is dat gewoon domweg pas duidelijk als ik draai ?
Juh zover was ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mic knopje indrukken en lullen maar!
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh zover was ik al![]()
Maar hoe weet ik hoe hard het bij jullie overkomt ?
Of is dat gewoon try&die
In het algemeen moet je de mic gewoon zo extreem mogelijk boosten. Alles op max, dus ook bij de EQ van de mic en uiteraard in Windows.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh zover was ik al![]()
Maar hoe weet ik hoe hard het bij jullie overkomt ?
Of is dat gewoon try&die
nou klopt de tt nietquote:
Jawel hoor, die kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou klopt de tt niet
ik had het heul nog niet door
We HEBBEN hier een modje rondlopen he!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou klopt de tt niet
ik had het heul nog niet door
Tenk joequote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef Insomnium het volgende:
Oke!
Dan moet ik er maar eens aan gaan geloven vandaag ofzo
ga je beestachtige seksnrs draaien?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef Insomnium het volgende:
Oke!
Dan moet ik er maar eens aan gaan geloven vandaag ofzo
Neen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je beestachtige seksnrs draaien?
Hahaha sorry!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Dude, kan je op een dag nog meerpoppetjes gebruiken?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ow je mag nu ook wel uitproberen als je wil?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef Insomnium het volgende:
Oke oke oke.
Hoe laat zal ik een uurtje gaan draaien?
Heb geen idee wat een goede tijd is nu
Oh god.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je mag nu ook wel uitproberen als je wil?
Moet je eerst inloggegevens hebben van Viroquote:Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh god.
Och waarom ook niet![]()
Hoe connect ik dan met SAM ?
Dat is het enige wat ik nog niet weet
Heb ik allemaalquote:Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet je eerst inloggegevens hebben van Viro
Zover was ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet Gup eerst z'n kom uit geskupt worden!
quote:
Window > encoders > + > en dan de info invoeren.quote:
Wheheeh succes!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Als het goed is moet dat wel lukken allemaal
Vergeet niet eerste show.
Gaat vast van alles fout
Daar heeft iedereen volgens mij wel last van gehad bij de 1e keerquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Gaat vast van alles fout
Dat had ik ook johquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Gaat vast van alles fout
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:31 schreef SiIk het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Dat had ik ook joh
Tof dat je gaat draaien
Omg en je waarschuwt mij niet dat ik moet luisterenquote:
Omdat Gup de stream bezet houdtquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gup is uit heur.. als het goed is
purrrrrrrquote:
Spanning en sensatiequote:
Dat was dacht ik de muziekbot van Viro zelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef STING het volgende:
Was Gup voorheen niet automatisch?
Dus dat als een DJ inlogt, Gup automatisch stopt en als een DJ uitlogt, Gup automatisch weer aangaat? Of was dat een andere 'bot'?
Voor alles een eerste keerquote:
dat is de muziekbot.. die altijd nog weer achter gup en achter de dj's draaitquote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef STING het volgende:
Was Gup voorheen niet automatisch?
Dus dat als een DJ inlogt, Gup automatisch stopt en als een DJ uitlogt, Gup automatisch weer aangaat?
Of was dat een andere 'bot', van Viro?
Het werkt alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Viro het volgende:
error 11004 betekent dat de gegevens in je encoder niet kloppen. Je hebt toch niet alles uit de mail gekopieerd? Je moet alles handmatig invoeren.
hihi je bent beetje te laat heurquote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Viro het volgende:
error 11004 betekent dat de gegevens in je encoder niet kloppen. Je hebt toch niet alles uit de mail gekopieerd? Je moet alles handmatig invoeren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het werkt al![]()
Had inderdaad een foutje gemaakt
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is de muziekbot.. die altijd nog weer achter gup en achter de dj's draait
Doenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef SiIk het volgende:
Hmm, misschien draai ik vandaag of morgen ook nog een beetje, als ik leuke muziek heb..
quote:
Insomniumquote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef _Fanta het volgende:
Ook maar ff meeluisteren dan, denk dat dit wel show gaat worden met muziek die ik wel leuk vind
Wie is onze nieuwe aanwinst eigenlijk?
Joaquote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest ook maar weer eens draaien zeker?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest ook maar weer eens draaien zeker?
Pluizebolletjequote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Erik, suikertje allo allo snoepjens van me![]()
middagquote:
Komt wel goed schatje , *Roosvicee doorschuiftquote:
kan je mij op het rooster zetten? donderdagavond van 21:00 tot 22:30?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef Viro het volgende:
ik zie dat het probleem is verholpen. snel posten vanaf een telefoon gaat niet.
holy cow yes you arequote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
Holy crap, mis ik nou gewoon Insomnium op de radio?![]()
![]()
![]()
prima te horenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef Insomnium het volgende:
Staat de microfoon nog een beetje goed ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Als je intunet niet!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Mag een KRUIMELTJE harder, maar op zich is het okay.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef Insomnium het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef Insomnium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oproepje...Ik zal wel wat proberen te bedenken binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Precies toen ik dit las, moest ik Nysha!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
tijd om weer verder te gaan met mijn activiteiten.
Vanaaf word ik voorgesteld aan de ouders van Nysha. Ben nu al zenuwachtig.
Komt goed! je bent een kanjerquote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
HELD.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies toen ik dit las, moest ik Nysha!
Ff zakdoek er bij gepakt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies toen ik dit las, moest ik Nysha!
Ff zakdoek er bij gepakt.
Maar succes, kerel!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
Gaat goed komenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef Viro het volgende:
Pofferdoriequote:Op woensdag 21 september 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
holy cow yes you are
[..]
prima te horen
ik werk echt bijna nooit, doe ik dat een keer wel en dan ben JIJ op de radioquote:
Ik ben bang dat het geen beheerste muzak is, hm?quote:
quote:
Valt heel erg mee!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben bang dat het geen beheerste muzak is, hm?
uit bedquote:Op woensdag 21 september 2011 13:50 schreef JJH het volgende:
Inso, ik ben speciaal voor jou mijn bed uitgekomen, so it better be good!
sodemieter, dan pers je het kind zo tegen de muurquote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Adem in, adem uit.. bevallingsliedje?
wordt tie hard vanquote:Op woensdag 21 september 2011 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sodemieter, dan pers je het kind zo tegen de muur
Nee voor domme blondjes zodat ze niet stikken!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Adem in, adem uit.. bevallingsliedje?
roep ontmaagding en jij staat vooraan.. vies ventjequote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, ik wilde inso's radioontmaagding niet missen.
Ik dacht dat Heloef dan vooraan stond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
roep ontmaagding en jij staat vooraan.. vies ventje
Dan nog heb ik geen boxjesquote:
dat dacht ik ook.. ik weet nu beter..quote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat Heloef dan vooraan stond.
daarom zit dat snoertje er ook aanquote:Op woensdag 21 september 2011 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sodemieter, dan pers je het kind zo tegen de muur
Uh, ik, ergens vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet er nog meer op t rooster btw.. heb m nu openstaan dus kom maar op mensen
Bungeejumpen!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom zit dat snoertje er ook aan
tot 8 uur is er nog leegtequote:
MI.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bungeejumpen!Dan slingert-ie er net zo hard weer terug in!
*Plop!*
Whehehehehequote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom zit dat snoertje er ook aan
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
*Plop!*
Dan ga ik ff douchen denk ik. Dit kan ik nog precies hebben zo vroeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef Insomnium het volgende:
Na dit nummer een paar hardere nummers
HAHAHAquote:Op woensdag 21 september 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
*Plop!*
Ditquote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis niet echt mijn muziek.. maar ik luister omdat insom
Schoolwerk.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mooi dat je er plezier in hebt.
Wat voor werk deed je ook alweer?
Douche !quote:Op woensdag 21 september 2011 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuulk.
Maar ik ga nu wel even douchen.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuulk.
Maar ik ga nu wel even douchen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Van luisteraars, voor luisteraars toch.
Moet ik straks ook nog mee aan de gangquote:
Stuk belangrijker dan werken voor mij nu.quote:
Pics, hoever ben je nu?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, ik ga m'n tekening nooit voor zaterdag afkrijgen.
Helaas, sorry!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef SiIk het volgende:
Maar niemand een idee hoe ik muziek vanuit iTunes/cd op de pc kan zetten?
Ontwenningsverschijnselen dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik hoop niet dat ik ziek aan t worden ben, voel me al de hele dag beetje misselijk. En nee niet door de drank want gister geen drup gezopen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik hoop niet dat ik ziek aan t worden ben, voel me al de hele dag beetje misselijk. En nee niet door de drank want gister geen drup gezopen.
Ik heb het ene oog van de kat klaar, ook deels de vacht eromheen getekend, het neushe is deels ingekleurd en dat was hetquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuk belangrijker dan werken voor mij nu.
Nu een of andere kutbaan doen. Of nu studeren en over 4 jaar doen wat ik tof vind. Ik weet het wel.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ene oog van de kat klaar, ook deels de vacht eromheen getekend, het neushe is deels ingekleurd en dat was het.
Ik heb nog geen foto's, zal zo even de camera pakken.
CD kan je via iTunes rippen en dan wordt de muziek in de iTunes map opgeslagen en van daaruit kan je 't overal heen kopiërenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef SiIk het volgende:
Maar niemand een idee hoe ik muziek vanuit iTunes/cd op de pc kan zetten?
Ik sluit me hier graag bij aanquote:Op woensdag 21 september 2011 14:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
Je bent trouwens lekker aan het draaien Insom![]()
Het heerst echt, iedereen om me heen begint al, ik ben bang dat ik ook over een paar dagen ziek ben. Nu krijg ik het alleen maar niet warm.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[me=suikertaartje]kruipt pruilend in een hoekje
[/me]
of zal ik vragen of mijn collega de radio even wil aanzetten?
Denk ook dat het in de lucht hangt ofzo. Maar 2 truien en een sjaal? Zo koud is het nou ook weer niet toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heerst echt, iedereen om me heen begint al, ik ben bang dat ik ook over een paar dagen ziek ben. Nu krijg ik het alleen maar niet warm.Zit in 2 trui'en en een sjaal en heb het nogsteeds koud.
Dit klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heerst echt, iedereen om me heen begint al, ik ben bang dat ik ook over een paar dagen ziek ben. Nu krijg ik het alleen maar niet warm.Zit in 2 trui'en en een sjaal en heb het nogsteeds koud.
dat dusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis niet echt mijn muziek.. maar ik luister omdat insom
Ik zit binnen, de rest zit in een shirtje, maar ik blijf het gewoon koud houden.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat het in de lucht hangt ofzo. Maar 2 truien en een sjaal? Zo koud is het nou ook weer niet toch?
Ah, ik vond het net. Tnxquote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
CD kan je via iTunes rippen en dan wordt de muziek in de iTunes map opgeslagen en van daaruit kan je 't overal heen kopiëren.
Dat is een slimme! ik dacht eerst aan wijn, sowieso omdat dat minder snel drinkt. Maar cola light mixjes is misschien wel beter.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mager in de zin van weinig calorieën? Uhm wodka mixen met cola light ofzo
Dat lust ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
champagne heb ik me laten vertellen
Cola light is echter niet zo heel mager he... Boordevol zoetstoffen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een slimme! ik dacht eerst aan wijn, sowieso omdat dat minder snel drinkt. Maar cola light mixjes is misschien wel beter.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso omdat Insom....Maar ook muziek
Oomph!
Ik ben een kcal-teller en kcal zit er niet in.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cola light is echter niet zo heel mager he... Boordevol zoetstoffen.
Rode wijn kan ook, als je beetje droge pakt en niet zo'n hele zoetequote:Op woensdag 21 september 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een slimme! ik dacht eerst aan wijn, sowieso omdat dat minder snel drinkt. Maar cola light mixjes is misschien wel beter.
quote:
Maar dus wel heel veel zoetstoffen die zwaarder aanzetten dan een ckal meer of minderquote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een kcal-teller en kcal zit er niet in.
Ik drink juist vooral zoete wijn meestal, droge krijg ik amper weg.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Rode wijn kan ook, als je beetje droge pakt en niet zo'n hele zoete
Dan kan je beter voor mix drankje met rum, wodka of whiskey ofzo gaan. Smaakt toch zoet zonder dat je suiker binnen krijgtquote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik drink juist vooral zoete wijn meestal, droge krijg ik amper weg.
consider it donequote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
knettertjemag ik weer van het rooster af?
Ik kan morgenavond helemaal niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Te veel vrije tijd die jeugd tegenwoordigquote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!Ff kort stukje nog van gekeken, maar da's echt indrukwekkend!
Spijbelen enzo!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Te veel vrije tijd die jeugd tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |