quote:Op woensdag 21 september 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh zover was ik al![]()
Maar hoe weet ik hoe hard het bij jullie overkomt ?
Of is dat gewoon try&die
In het algemeen moet je de mic gewoon zo extreem mogelijk boosten. Alles op max, dus ook bij de EQ van de mic en uiteraard in Windows.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Juh zover was ik al![]()
Maar hoe weet ik hoe hard het bij jullie overkomt ?
Of is dat gewoon try&die
nou klopt de tt nietquote:
Jawel hoor, die kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou klopt de tt niet
ik had het heul nog niet door
We HEBBEN hier een modje rondlopen he!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou klopt de tt niet
ik had het heul nog niet door
Tenk joequote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef Insomnium het volgende:
Oke!
Dan moet ik er maar eens aan gaan geloven vandaag ofzo
ga je beestachtige seksnrs draaien?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef Insomnium het volgende:
Oke!
Dan moet ik er maar eens aan gaan geloven vandaag ofzo
Neen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je beestachtige seksnrs draaien?
Hahaha sorry!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
Dude, kan je op een dag nog meerpoppetjes gebruiken?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ow je mag nu ook wel uitproberen als je wil?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef Insomnium het volgende:
Oke oke oke.
Hoe laat zal ik een uurtje gaan draaien?
Heb geen idee wat een goede tijd is nu
Oh god.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je mag nu ook wel uitproberen als je wil?
Moet je eerst inloggegevens hebben van Viroquote:Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh god.
Och waarom ook niet![]()
Hoe connect ik dan met SAM ?
Dat is het enige wat ik nog niet weet
Heb ik allemaalquote:Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet je eerst inloggegevens hebben van Viro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |