Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen weet heb wat medicatie kost. Vooral omdat ik het zelf, op de pil en een keertje antibiotica na, nog nooit nodig heb gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denk je van de prijzen van medicatie?
Bedrijven als Pfizer kunnen vragen wat ze willen voor hun pilletjes, de staat (de burger dus) betalen toch wel.
Ooit een keer naar een feestje geweest voor het hogere kader van Pfizer, nou dat zijn echt Enron-achtige feestjes waar geld geen enkele rol speelt
Misschien nodig ik er inderdaad wel wat van hier uitquote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor de fokkersLeuk !
![]()
(ow ik was weg woops)
oh haiquote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien nodig ik er inderdaad wel wat van hier uit
En zelfs daar pakken ze bakken met geld op aangezien het geen drol kost om te fabriceren en de formule (onderzoekskosten) nauwelijks gewijzigd is door de jaren.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen weet heb wat medicatie kost. Vooral omdat ik het zelf, op de pil en een keertje antibiotica na, nog nooit nodig heb gehad.
De pil kost geen drol (12 euro voor een heel jaar) en de antibiotica was 21 euro per doosje, dus dat vind ik ook niet heel veel.
Ja, I know... Maar ik heb momenteel geen andere optie dan de pil slikkenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En zelfs daar pakken ze bakken met geld op aangezien het geen drol kost om te fabriceren en de formule (onderzoekskosten) nauwelijks gewijzigd is door de jaren.
De meeste van die pillen worden trouwens vakkundig door kinderhandjes in China in elkaar geflanst. Moet je maar op de doosjes kijken.
Ja het schijnt niet best te zijn he? Was laatst nog een topic hier over een vrouw die dat slikte wiens seksleven er aan onderdoor gingquote:Op woensdag 21 september 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know... Maar ik heb momenteel geen andere optie dan de pil slikken. Ik stop er het liefste mee, want smerige hormoonbom, maar goed. Liever een hormoonbom dan een koter aan de hand.
Mijn ex werd extreem gedeprimeerd van de pil.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know... Maar ik heb momenteel geen andere optie dan de pil slikken. Ik stop er het liefste mee, want smerige hormoonbom, maar goed. Liever een hormoonbom dan een koter aan de hand.
Daar heb ik geen last van, maar het is gewoon grote troepquote:Op woensdag 21 september 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja het schijnt niet best te zijn he? Was laatst nog een topic hier over een vrouw die dat slikte wiens seksleven er aan onderdoor ging
Mja Samzz achter de kinderwagen ..... Wel tof hoor
Had mijn vriendin ook last van, en haar zus schijnt het ookquote:Op woensdag 21 september 2011 12:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn ex werd extreem gedeprimeerd van de pil.
Dat was echt een hel.
Klopt!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had mijn vriendin ook last van, en haar zus schijnt het ook
Mja nu hebben ze een andere en daar geen last mee.
Zal ook net aan de persoon liggen
Wat is er dan ?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin langzaam boos te worden hier
Damn ik ga zo direkt maar eens iemand vertellen dat ik haar gezeur zat ben
Ik ook.. geen hormonen voor mijquote:Op woensdag 21 september 2011 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
<- Extreme moodswings door pil !Vreselijk
![]()
Zo blij dat ik er vanaf ben
Moederinstinct heb jij anders wel degelijk hoor Samzz.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, maar het is gewoon grote troep.
Zeg niet van die enge dingen, jij!
Vechten? Kom danquote:Op woensdag 21 september 2011 12:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin langzaam boos te worden hier
Damn ik ga zo direkt maar eens iemand vertellen dat ik haar gezeur zat ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Iedere vrouw heeft het instinct om te verzorgen. Daarom werk ik in een asiel en heb ik een paard, dat is voor mij genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moederinstinct heb jij anders wel degelijk hoor Samzz.
Of je er iets mee wilt doen is natuurlijk je eigen keuze.
Lolaquote:Op woensdag 21 september 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. geen hormonen voor mij
oh en hai was ik weer even
Heyquote:Op woensdag 21 september 2011 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. geen hormonen voor mij
oh en hai was ik weer even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |