Zover was ik alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet Gup eerst z'n kom uit geskupt worden!
quote:
Window > encoders > + > en dan de info invoeren.quote:
Wheheeh succes!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Als het goed is moet dat wel lukken allemaal
Vergeet niet eerste show.
Gaat vast van alles fout
Daar heeft iedereen volgens mij wel last van gehad bij de 1e keerquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Gaat vast van alles fout
Dat had ik ook johquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
Oke.
Gaat vast van alles fout
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:31 schreef SiIk het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Dat had ik ook joh
Tof dat je gaat draaien
Omg en je waarschuwt mij niet dat ik moet luisterenquote:
Omdat Gup de stream bezet houdtquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gup is uit heur.. als het goed is
purrrrrrrquote:
Spanning en sensatiequote:
Dat was dacht ik de muziekbot van Viro zelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef STING het volgende:
Was Gup voorheen niet automatisch?
Dus dat als een DJ inlogt, Gup automatisch stopt en als een DJ uitlogt, Gup automatisch weer aangaat? Of was dat een andere 'bot'?
Voor alles een eerste keerquote:
dat is de muziekbot.. die altijd nog weer achter gup en achter de dj's draaitquote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef STING het volgende:
Was Gup voorheen niet automatisch?
Dus dat als een DJ inlogt, Gup automatisch stopt en als een DJ uitlogt, Gup automatisch weer aangaat?
Of was dat een andere 'bot', van Viro?
Het werkt alquote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Viro het volgende:
error 11004 betekent dat de gegevens in je encoder niet kloppen. Je hebt toch niet alles uit de mail gekopieerd? Je moet alles handmatig invoeren.
hihi je bent beetje te laat heurquote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Viro het volgende:
error 11004 betekent dat de gegevens in je encoder niet kloppen. Je hebt toch niet alles uit de mail gekopieerd? Je moet alles handmatig invoeren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het werkt al![]()
Had inderdaad een foutje gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |