quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik hoop niet dat ik ziek aan t worden ben, voel me al de hele dag beetje misselijk. En nee niet door de drank want gister geen drup gezopen.
Ik heb het ene oog van de kat klaar, ook deels de vacht eromheen getekend, het neushe is deels ingekleurd en dat was hetquote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuk belangrijker dan werken voor mij nu.
Nu een of andere kutbaan doen. Of nu studeren en over 4 jaar doen wat ik tof vind. Ik weet het wel.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ene oog van de kat klaar, ook deels de vacht eromheen getekend, het neushe is deels ingekleurd en dat was het.
Ik heb nog geen foto's, zal zo even de camera pakken.
CD kan je via iTunes rippen en dan wordt de muziek in de iTunes map opgeslagen en van daaruit kan je 't overal heen kopiërenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:05 schreef SiIk het volgende:
Maar niemand een idee hoe ik muziek vanuit iTunes/cd op de pc kan zetten?
Ik sluit me hier graag bij aanquote:Op woensdag 21 september 2011 14:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
Je bent trouwens lekker aan het draaien Insom![]()
Het heerst echt, iedereen om me heen begint al, ik ben bang dat ik ook over een paar dagen ziek ben. Nu krijg ik het alleen maar niet warm.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik hoop niet dat ik ziek aan t worden ben, voel me al de hele dag beetje misselijk. En nee niet door de drank want gister geen drup gezopen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[me=suikertaartje]kruipt pruilend in een hoekje
[/me]
of zal ik vragen of mijn collega de radio even wil aanzetten?
Denk ook dat het in de lucht hangt ofzo. Maar 2 truien en een sjaal? Zo koud is het nou ook weer niet toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heerst echt, iedereen om me heen begint al, ik ben bang dat ik ook over een paar dagen ziek ben. Nu krijg ik het alleen maar niet warm.Zit in 2 trui'en en een sjaal en heb het nogsteeds koud.
Dit klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heerst echt, iedereen om me heen begint al, ik ben bang dat ik ook over een paar dagen ziek ben. Nu krijg ik het alleen maar niet warm.Zit in 2 trui'en en een sjaal en heb het nogsteeds koud.
dat dusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis niet echt mijn muziek.. maar ik luister omdat insom
Ik zit binnen, de rest zit in een shirtje, maar ik blijf het gewoon koud houden.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Denk ook dat het in de lucht hangt ofzo. Maar 2 truien en een sjaal? Zo koud is het nou ook weer niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |