Ah, ik vond het net. Tnxquote:Op woensdag 21 september 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
CD kan je via iTunes rippen en dan wordt de muziek in de iTunes map opgeslagen en van daaruit kan je 't overal heen kopiëren.
Dat is een slimme! ik dacht eerst aan wijn, sowieso omdat dat minder snel drinkt. Maar cola light mixjes is misschien wel beter.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mager in de zin van weinig calorieën? Uhm wodka mixen met cola light ofzo
Dat lust ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
champagne heb ik me laten vertellen
Cola light is echter niet zo heel mager he... Boordevol zoetstoffen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een slimme! ik dacht eerst aan wijn, sowieso omdat dat minder snel drinkt. Maar cola light mixjes is misschien wel beter.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso omdat Insom....Maar ook muziek
Oomph!
Ik ben een kcal-teller en kcal zit er niet in.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cola light is echter niet zo heel mager he... Boordevol zoetstoffen.
Rode wijn kan ook, als je beetje droge pakt en niet zo'n hele zoetequote:Op woensdag 21 september 2011 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een slimme! ik dacht eerst aan wijn, sowieso omdat dat minder snel drinkt. Maar cola light mixjes is misschien wel beter.
quote:
Maar dus wel heel veel zoetstoffen die zwaarder aanzetten dan een ckal meer of minderquote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een kcal-teller en kcal zit er niet in.
Ik drink juist vooral zoete wijn meestal, droge krijg ik amper weg.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Rode wijn kan ook, als je beetje droge pakt en niet zo'n hele zoete
Dan kan je beter voor mix drankje met rum, wodka of whiskey ofzo gaan. Smaakt toch zoet zonder dat je suiker binnen krijgtquote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik drink juist vooral zoete wijn meestal, droge krijg ik amper weg.
consider it donequote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
knettertjemag ik weer van het rooster af?
Ik kan morgenavond helemaal niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Te veel vrije tijd die jeugd tegenwoordigquote:Op woensdag 21 september 2011 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!Ff kort stukje nog van gekeken, maar da's echt indrukwekkend!
Spijbelen enzo!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Te veel vrije tijd die jeugd tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |