MILFjequote:Op woensdag 21 september 2011 08:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen uitgekotste users![]()
Laat de mensen ff rustig wakker worden johquote:
Ja, ik gun ze wel wat ik zelf niet hebt gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat de mensen ff rustig wakker worden joh
Wat voor cadeautje?quote:
Een leuk cadeautjequote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leuk cadeautje![]()
Ga niet zeggen wat want het is voor een FOK!ker
Lekker geslapen?quote:
Eujquote:
Ja heerlijkquote:
Pamquote:Op woensdag 21 september 2011 09:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
goedemorgenik draai mij nog even een keer om.
dan valt er maar een ding te doen omdraaien en verder slapen. Morgen opnieuw proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 09:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goedemorgen. Ik heb mij verslapen voor college
Jaaquote:Op woensdag 21 september 2011 09:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dan valt er maar een ding te doen omdraaien en verder slapen. Morgen opnieuw proberen
ja oh duh! Maar er staan typfouten dubbel tussen.quote:
Truste.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oké ik ga nu echt nog even lekker omdraaien en slapen. Voel me niet lekker
het is hier nu rustig zelfs mobiel kan het nogquote:Op woensdag 21 september 2011 10:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat zag ik ook.
Ik kan dit topic niet bijhoudengaat veuls te snel
dankje slaap lekker mensen!quote:
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:24 schreef Intronic het volgende:
Niet je eigen werktijden kunnen bepalen.
Whut?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:24 schreef Intronic het volgende:
Niet je eigen werktijden kunnen bepalen.
Ok.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Had het over mezelf. 6 uur opstaan en zulks, hatelijk.
Ik doe een moord voor een keer een nacht van minimaal 8 uur slaapquote:
Eerste dag weer na de vakantie?quote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste dag weer na de vakantie?
Kan je niet in plaats van FOK!ken gaan slapen ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe een moord voor een keer een nacht van minimaal 8 uur slaap
Dit denkenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan je niet in plaats van FOK!ken gaan slapen ?
En door overdags te gaan slapen kan ik 's nachts de 8 uur halen?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan je niet in plaats van FOK!ken gaan slapen ?
Je kan toch overdag slapen ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En door overdags te gaan slapen kan ik 's nachts de 8 uur halen?
Natuurlijk niet sukkelquote:Op woensdag 21 september 2011 11:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kan toch overdag slapen ?
quote:
Vooral moeder!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent toch een huisvrouw ?
Waar gaat het topic over?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een titel voor mijn nieuwe topic nodig.
Ja eigenlijk gaat het nergens overquote:
Alles wat je ooit wilde weten over nietsquote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het nergens over
Te lang.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Kaasknabbels, barkrukken en badslippers.
Waarom is dat te lang? Ik weet dat de huidige FOK! maatschappij liever topics heeft met 1 woord in de OP maar ik heb daar lak aan. Ik steek liever werk in mijn OP.quote:
Helemaal gelezenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom is dat te lang? Ik weet dat de huidige FOK! maatschappij liever topics heeft met 1 woord in de OP maar ik heb daar lak aan. Ik steek liever werk in mijn OP.
Waar is de samenvatting ?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom is dat te lang? Ik weet dat de huidige FOK! maatschappij liever topics heeft met 1 woord in de OP maar ik heb daar lak aan. Ik steek liever werk in mijn OP.
Samenvatting is echt niet mogelijk met dat verhaal.quote:
Toch maar lezen danquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Samenvatting is echt niet mogelijk met dat verhaal.
Er kwam een lach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Kaasknabbels, barkrukken en badslippers.
Nee iddquote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Samenvatting is echt niet mogelijk met dat verhaal.
Dan is mijn topic geslaagd, 1 lach is genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er kwam een lach op mijn gezicht.
Jawel maar dit kwam opeens in me op, toen 5 min later was het erquote:Op woensdag 21 september 2011 11:47 schreef Intronic het volgende:
Wel een kwaliteitstopic hoor. Tevens niets te doen op je werk.
Is hij ookquote:
Je bent getrouwd ?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:05 schreef LompeHork het volgende:
Vanavond op het menu: ijsbergsla met tonijn uit blik, champignons en paprika in een pita-broodje![]()
Morgen maar iets speciaals doen, trouwdag dit dat
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die dat niet weten
Om het serieus te houden: Ja, bijna een jaar.
Moet het wel een speciaal dagje worden he!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die dat niet weten
Om het serieus te houden: Ja, bijna een jaar.
quote:
Nouja, avondje, mijn vrouw werkt overdag! Het weekend gaan we wel wat tofs doen ofzo (als het weer meezit)quote:Op woensdag 21 september 2011 12:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moet het wel een speciaal dagje worden he!
Ja gatverdamme, moet er niet aan denkenquote:
Omdat het een kutuser was. ::Pquote:Op woensdag 21 september 2011 12:20 schreef LompeHork het volgende:
Boeiend. Waarom meld je dat hier als ik vragen mag?
Heeft er verder nog iemand een tof idee voor een goede Hollandse maaltijd? Maar niet zo standaard?
Omdat je toch altijd moraal-ridderig bent zal ik hier dan maar een TR van maken, dit werkt namelijk discussie in de hand.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat het een kutuser was. ::P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat je toch altijd moraal-ridderig bent zal ik hier dan maar een TR van maken, dit werkt namelijk discussie in de hand.
TR gemacht , neppe TR's zijn verboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4.5 uur![]()
hoin zakquote:
Lawl. Het is een complot!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik mijn 10.000ste post ben vergeten
Kracht van god, hij gunt jou dit niet!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik mijn 10.000ste post ben vergeten
Ben bezig jung.quote:
werken?quote:
Jisjisquote:
okeequote:
baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef coban het volgende:
1e les gemist, hoe baas.coban waarom waaroommmm
Ja, waarom?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef coban het volgende:
1e les gemist, hoe baas.coban waarom waaroommmm
Omdat ik altijd verslaap enzoquote:
Wauw gefeliciteerd met deze bron van electromagnetische straling in je huis!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo Lieve Udowers
Ik ben weer wakker hoor
Werd wakker gemaakt door de postbode.
Dus ik snel aankleden enzo naar de deur
Kreeg ik een cadeau!!!!!!!!
Een draadloze dect telefoon![]()
Niet slaanquote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik altijd verslaap enzo
Iemand moet mij keihard slaan zodat ik nooit meer laat kom.
Ja heerlijk! Ik voel me ineens ook heul heul opgeladenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wauw gefeliciteerd met deze bron van electromagnetische straling in je huis!
Licht is ook elektromagnetische straling.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wauw gefeliciteerd met deze bron van electromagnetische straling in je huis!
Slaan??? Neeeequote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik altijd verslaap enzo
Iemand moet mij keihard slaan zodat ik nooit meer laat kom.
Ja over licht gesprokenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef Rezania het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Licht is ook elektromagnetische straling.
Ze tikken als ze niet aan staan?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja over licht gesproken
Al mijn spaarlampen tikken.
Ook als ik van een ander merk erin doe tikken ze toch als ze niet aan zijn.Wat is dat.
ik ben aan het etenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je 4 minuten pauze verspillen aan FOK!.
JAquote:Op woensdag 21 september 2011 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze tikken als ze niet aan staan?
Eetsmakelijk!quote:
Alles goed enzo?quote:
Wat voor merk heb je?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
JAEn als ik ze aan doe....en dan uit hoor je zooo Prrrrrr.....tik.....tik.....tik.....tik
LAMP!quote:
Heb je al een betrouwbaar merk zoals Philips geprobeerd?quote:
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je al een betrouwbaar merk zoals Philips geprobeerd?
Ook een idee, want eigenlijk horen de lampen natuurlijk geen energie meer te krijgen om te tikken.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik eerst laat controleren op lekstroom
Raar hequote:Op woensdag 21 september 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook een idee, want eigenlijk horen de lampen natuurlijk geen energie meer te krijgen om te tikken.
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 13:34 schreef Dalando het volgende:
The_terminator kan het lijstje voor de OP gaan doen met de stats enzulks erbij
Ik heb een strak schema en daar houd ik me aan, het is nu middag.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom moet je mij daar nou aan herinneren?
Snel, bel een medium!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Raar hehet zijn net klopgeesten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een strak schema en daar houd ik me aan, het is nu middag.
Hoiquote:
Ik zit ook aan m'n ontbijtquote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Over een half uurtje moet ik pas beginnen, da's zeg maar mijn begin van de ochtend.
Heb net ontbeten.
quote:
Hoi!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik zit ook aan m'n ontbijt
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Gelukkig, ben ik niet de enige met dit ritme.
Moet je niet de politie bellen dat iemand zomaar een auto op je oprit zet ?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
Er staat een dikke porsche op ons oprit
Ja.,quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je niet de politie bellen dat iemand zomaar een auto op je oprit zet ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
Er staat een dikke porsche op ons oprit
Het is niet gezond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo dat moeten we zelf weten ja....
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Ik voel me wel op een lijn met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihihihihquote:Op woensdag 21 september 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet gezond.En ik ben jaloers.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat gevoel heb ik nou ook.. We zitten op dezelfde hoogte.
HAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
daaaagquote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, ik moet weg, anders kom ik (zoals gewoonlijk weer) te laat![]()
Wie en wie ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
Je wordt weggeblazen door hakunamatafaka en ThaTim.
wut?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
het is 2 tegen 1...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
Jij was toch de grootste fan van ConscienceNL?quote:
Ik vind die van jou het geniaalst, ik ging helemaal kapot op visstick en asbakquote:
Baleropower is idd kutuserquote:
Omdat het zo'n kutuser is ben ik fan van hemquote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch de grootste fan van ConscienceNL?BoleroPower is inderdaad een kutuser.
Als die mongooltjes nou even op mij reageren dan spui ik wel wat meerquote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind die van jou het geniaalst, ik ging helemaal kapot op visstick en asbak
Wat een pauperargument.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat het zo'n kutuser is ben ik fan van hem
Ik wilde hem hier net gaan posten.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 ik heb nog wel een worst voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 ik heb nog wel een worst voor je
Soberzo dat er een x aantal mooie tussen zitten maar het is echt rijmelarij van het niveau putjesschepperquote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als die mongooltjes nou even op mij reageren dan spui ik wel wat meer
Oh, je bedoeld BBQsausage.quote:
Ik vond het nog verrassend dat er nog geen topics zijn geopend hierover. Op dumpert staat ie al op 1quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik wilde hem hier net gaan posten.
Goed nummer weer zeg
Klopt!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Soberzo dat er een x aantal mooie tussen zitten maar het is echt rijmelarij van het niveau putjesschepper
Hij was er gister nog ah kahbaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld BBQsausage.Die is al een tijde weg hoor.
weetik mijn internet viel wegquote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld BBQsausage.Die is al een tijde weg hoor.
Er is geloof ik al een topic over geopend.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vond het nog verrassend dat er nog geen topics zijn geopend hierover. Op dumpert staat ie al op 1
Wat is deze?quote:
Oh was dat rinusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die de harde lyrics van Rinus niet kennen.![]()
Enen besten brats aan den bekquote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Haha ja. Hij heeft weer een nieuwe hit.
Moet wel zeggen dat ik niet echt goed gezocht hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geloof ik al een topic over geopend.
Zanger Rinus: kiele kiele kiele een auto heeft 4 wielen
Grutjes, nu je het zegt.quote:
Zangeres Romana jongen. Ja, dé Romana ja.quote:
ponponponquote:Op woensdag 21 september 2011 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Dat filmpje op 1 bij dumpert, god wat een zielige bedoeling. En die romana met die pon pon's
Deze ziet er wel goed uit hoor? alleen beetje herpes bek maar dat trekt wel wegquote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Grutjes, nu je het zegt.
[..]
Zangeres Romana jongen. Ja, dé Romana ja.
grutjesgespot.jpgquote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Grutjes, nu je het zegt.
[..]
Zangeres Romana jongen. Ja, dé Romana ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler.Ze zit er nog steeds in hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hahaha die cheerleaders. Wel slim dat ze Deborah er nu uit gelaten hebben
:)
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef LompeHork het volgende:
G-High is erg straat
Maar met z'n VMBO loopt het niet zo'n vaart
"Wacht maar hoor!" tot hij je klaart
Strippenkaart
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:23 schreef TWP het volgende:
Ja, ik zie het nu ook inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler.
[..]
Ze zit er nog steeds in hoor.omfg
Who motivates the motivator?
Volgens mij wel met 16,5... de wereld is kapotquote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het trouwens echt waar dat je al aan rijlessen mag beginnen als je 16 bent?
JAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het trouwens echt waar dat je al aan rijlessen mag beginnen als je 16 bent?
Stom hequote:
Je mag nu met een begeleider die een rijbewijs heeft ofzo erbij zoiets.quote:
Ik dacht juist 17,5 en de wereld is niet kapot.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Volgens mij wel met 16,5... de wereld is kapot
Jawel. die 16jarigen beginnen net met het flinke zuipen.. dat gaat dus echt niet goed met autorijden en die verantwoordelijkheden die erbij horen.. lekker scheuren en alles. achjaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht juist 17,5 en de wereld is niet kapot.
Wat heeft die gast voor rotzooi voor z'n raam staan?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een lekker ding.
Probleemwijkenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef TWP het volgende:
Het is trouwens ook net een advertentie voor een nieuw seizoen 'Probleemwijken' op SBS6.__
WTF IS DEZEquote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een lekker ding.
Niet iedere 16-jarige zuipt zich helemaal klam.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel. die 16jarigen beginnen net met het flinke zuipen.. dat gaat dus echt niet goed met autorijden en die verantwoordelijkheden die erbij horen.. lekker scheuren en alles. achja
volgens mij was het beginnen met 16.5 en dan tot je 18 onder begeleiding van iemand met 10jaar rijbewijs rijden
Dunnoquote:Op woensdag 21 september 2011 14:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat heeft die gast voor rotzooi voor z'n raam staan?
Nee maar je bent 16 enzo, dat is tegenwoordig toch de br33zah generatie als ik dat zo zie? Je moet wel verantwoordelijk zijn en alles.. achjaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere 16-jarige zuipt zich helemaal klam.
En wel stom dat ik niet wist dat je gewoon mocht beginnen als je 16,5 bent, dan was ik allang begonnen.
BAAS!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef LompeHork het volgende:
Je liet even op jezelf wachten met posten.
Moet ik je soms even komen troosten?
Een dikke vleespaal in je anus.
Slapjanus
ib4 Ritmo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere 16-jarige zuipt zich helemaal klam.
En wel stom dat ik niet wist dat je gewoon mocht beginnen als je 16,5 bent, dan was ik allang begonnen.
schoon ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is de schone deerne Deborah
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar je bent 16 enzo, dat is tegenwoordig toch de br33zah generatie als ik dat zo zie? Je moet wel verantwoordelijk zijn en alles.. achja
[..]
BAAS!
Ze staan niet meer op youtubequote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kijk die afleveringen nog wel eens. Vet.
Heb ze allemaal op m'n computer staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze staan niet meer op youtube
Ja bijna 19 dus eigenlijk ook te jong om dit te zeggenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank u, dank u
Gelukkig laten mijn basisschool-rijmskills niet te wensen over
Ik heb altijd netjes gereden, ook toen ik 16 was.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja bijna 19 dus eigenlijk ook te jong om dit te zeggenmaar gewoon omdat mijn kameraden van 18/19 ook sommigen nog zo kinderachtig als de pest zijn en als ik naar de 16 jarigen die ik ken van voetbal enzo ken dan zou ik die echt niet achter het stuur willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |