Wat voor merk heb je?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
JAEn als ik ze aan doe....en dan uit hoor je zooo Prrrrrr.....tik.....tik.....tik.....tik
LAMP!quote:
Heb je al een betrouwbaar merk zoals Philips geprobeerd?quote:
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je al een betrouwbaar merk zoals Philips geprobeerd?
Ook een idee, want eigenlijk horen de lampen natuurlijk geen energie meer te krijgen om te tikken.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik eerst laat controleren op lekstroom
Raar hequote:Op woensdag 21 september 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook een idee, want eigenlijk horen de lampen natuurlijk geen energie meer te krijgen om te tikken.
Nicequote:Op woensdag 21 september 2011 13:34 schreef Dalando het volgende:
The_terminator kan het lijstje voor de OP gaan doen met de stats enzulks erbij
Ik heb een strak schema en daar houd ik me aan, het is nu middag.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom moet je mij daar nou aan herinneren?
Snel, bel een medium!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Raar hehet zijn net klopgeesten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een strak schema en daar houd ik me aan, het is nu middag.
Hoiquote:
Ik zit ook aan m'n ontbijtquote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Over een half uurtje moet ik pas beginnen, da's zeg maar mijn begin van de ochtend.
Heb net ontbeten.
quote:
Hoi!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik zit ook aan m'n ontbijt
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Gelukkig, ben ik niet de enige met dit ritme.
Moet je niet de politie bellen dat iemand zomaar een auto op je oprit zet ?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
Er staat een dikke porsche op ons oprit
Ja.,quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je niet de politie bellen dat iemand zomaar een auto op je oprit zet ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
Er staat een dikke porsche op ons oprit
Het is niet gezond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo dat moeten we zelf weten ja....
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Ik voel me wel op een lijn met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihihihihquote:Op woensdag 21 september 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet gezond.En ik ben jaloers.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat gevoel heb ik nou ook.. We zitten op dezelfde hoogte.
HAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
daaaagquote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, ik moet weg, anders kom ik (zoals gewoonlijk weer) te laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |