Omdat het een kutuser was. ::Pquote:Op woensdag 21 september 2011 12:20 schreef LompeHork het volgende:
Boeiend. Waarom meld je dat hier als ik vragen mag?
Heeft er verder nog iemand een tof idee voor een goede Hollandse maaltijd? Maar niet zo standaard?
Omdat je toch altijd moraal-ridderig bent zal ik hier dan maar een TR van maken, dit werkt namelijk discussie in de hand.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat het een kutuser was. ::P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat je toch altijd moraal-ridderig bent zal ik hier dan maar een TR van maken, dit werkt namelijk discussie in de hand.
TR gemacht , neppe TR's zijn verboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4.5 uur![]()
hoin zakquote:
Lawl. Het is een complot!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik mijn 10.000ste post ben vergeten
Kracht van god, hij gunt jou dit niet!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik mijn 10.000ste post ben vergeten
Ben bezig jung.quote:
werken?quote:
Jisjisquote:
okeequote:
baas!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef coban het volgende:
1e les gemist, hoe baas.coban waarom waaroommmm
Ja, waarom?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef coban het volgende:
1e les gemist, hoe baas.coban waarom waaroommmm
Omdat ik altijd verslaap enzoquote:
Wauw gefeliciteerd met deze bron van electromagnetische straling in je huis!quote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo Lieve Udowers
Ik ben weer wakker hoor
Werd wakker gemaakt door de postbode.
Dus ik snel aankleden enzo naar de deur
Kreeg ik een cadeau!!!!!!!!
Een draadloze dect telefoon![]()
Niet slaanquote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik altijd verslaap enzo
Iemand moet mij keihard slaan zodat ik nooit meer laat kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |