Ik wilde hem hier net gaan posten.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 ik heb nog wel een worst voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 ik heb nog wel een worst voor je
Soberzo dat er een x aantal mooie tussen zitten maar het is echt rijmelarij van het niveau putjesschepperquote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als die mongooltjes nou even op mij reageren dan spui ik wel wat meer
Oh, je bedoeld BBQsausage.quote:
Ik vond het nog verrassend dat er nog geen topics zijn geopend hierover. Op dumpert staat ie al op 1quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik wilde hem hier net gaan posten.
Goed nummer weer zeg
Klopt!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Soberzo dat er een x aantal mooie tussen zitten maar het is echt rijmelarij van het niveau putjesschepper
Hij was er gister nog ah kahbaquote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld BBQsausage.Die is al een tijde weg hoor.
weetik mijn internet viel wegquote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld BBQsausage.Die is al een tijde weg hoor.
Er is geloof ik al een topic over geopend.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vond het nog verrassend dat er nog geen topics zijn geopend hierover. Op dumpert staat ie al op 1
Wat is deze?quote:
Oh was dat rinusquote:Op woensdag 21 september 2011 14:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Mensen die de harde lyrics van Rinus niet kennen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |