Ja.,quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je niet de politie bellen dat iemand zomaar een auto op je oprit zet ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef Boterbartje het volgende:
Er staat een dikke porsche op ons oprit
Het is niet gezond.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hallo dat moeten we zelf weten ja....
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Ik voel me wel op een lijn met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihihihihquote:Op woensdag 21 september 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet gezond.En ik ben jaloers.
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat gevoel heb ik nou ook.. We zitten op dezelfde hoogte.
HAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
jij bent grappig
daaaagquote:Op woensdag 21 september 2011 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, ik moet weg, anders kom ik (zoals gewoonlijk weer) te laat![]()
Wie en wie ?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
Je wordt weggeblazen door hakunamatafaka en ThaTim.
wut?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
het is 2 tegen 1...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |