heet jij Marcel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, ik tweet drie plaaten naar Rabbering voor die klassieke nummers. Hij noemt ze alledrie en geeft de credits aan Marcel en "iemand die zijn naam er niet bij heeft gezet".
Nee dusquote:
jij bent dus 'iemand anders'quote:
Ja, terwijl mijn Twitternaam gewoon mijn voornaam isquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij bent dus 'iemand anders'
De Apotheosis versiequote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Againzender het volgende:
volgens mij gaan we O Fortuna horen straks.
nou je het zegt, je had er twee! of nog meer?quote:
Een harde versie en een gewone geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou je het zegt, je had er twee! of nog meer?
Mag die weer? Was destijds verboden toch? Volgens mij twee versies.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:55 schreef Againzender het volgende:
volgens mij gaan we O Fortuna horen straks.
was verboden, geen idee of dat nog steeds zo isquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mag die weer? Was destijds verboden toch?
Klopt, Oh Fortuna - Oh Fortuna, een wat zachtere versie, en die harde versie van Apotheosis. Beiden verboden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou je het zegt, je had er twee! of nog meer?
in Nederland niet. misschien door de EO ofzo, maart je hoorde hem veel op de radio destijds. In de USA werden ze wel flink geboycot. Kwam toen alsa protest Banned in the USA.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef penny-wise het volgende:
2Live Crew- Me so horny is ook een tijdje geboycot geloof ik..
jaaaaaaaaquote:
als we het toch over 90s hebbenquote:
quote:
Over Happy Days gesproken, waar blijven de Happy MONdays?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:29 schreef penny-wise het volgende:
Weezer. Coole clip zat daar bij...Happy Days!!
minimaalquote:
Dat was alarmschijf bij Veronica kerst '89quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:01 schreef penny-wise het volgende:
2Live Crew- Me so horny is ook een tijdje geboycot geloof ik..
Idd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:53 schreef Againzender het volgende:
Dit is WEL een goed Faithless nummer!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was alarmschijf bij Veronica kerst '89
ja, dat dus. zeker met Coen EN Sander bij elkaar vind ik er maar weinig aan. Die combi is wmb dodelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in de C&S show, maar de '90's platen laten me luisteren.
Kwam jaartje of 5 geleden op 3FM langs, en mijn collega, zeer groot Beatles en Paul McCartney fan, had ook iets van WTF, waarom ken ik dit niet??quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef alors het volgende:
Ik luister met veel storing maar ik dacht ook Paul McCartney! kende het nummer niet.
Zit hij daar ook al achter?quote:
Nakatomi is een Nederlandse Happy Hardcore-act van dj's/producers Wessel van Diepen (alias DJ Delmundo) en Dennis van Driesschen (alias DJ Danski), die ook verantwoordelijk waren voor het wereldwijde succes van de Vengaboys. Van Diepen had al eerder succes in de hitlijsten: onder de naam LA Style behaalde hij met James Brown Is Dead de eerste positie in de Top 40; dit werd een van de grootste hits van 1991.quote:
Ik wist dat hij achter de Vengaboys zat maar dat hij achter nog meer dancemuziek zat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nakatomi is een Nederlandse Happy Hardcore-act van dj's/producers Wessel van Diepen (alias DJ Delmundo) en Dennis van Driesschen (alias DJ Danski), die ook verantwoordelijk waren voor het wereldwijde succes van de Vengaboys. Van Diepen had al eerder succes in de hitlijsten: onder de naam LA Style behaalde hij met James Brown Is Dead de eerste positie in de Top 40; dit werd een van de grootste hits van 1991.
die gast deed dat zo verschrikkelijk goed. ooit nog op school geweest bij ons samen met Van Inkel. Bescheiden maar kwam erg slim over. Had die hele opkomst van house en dance dingen HEEL goed door.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wist dat hij achter de Vengaboys zat maar dat hij achter nog meer dancemuziek zat wist ik niet
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Againzender het volgende:
Buffalo Tom, geen feestmuziek, maar ik vind het zo mooi!
+1 , ook daar heb ik cd's vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Againzender het volgende:
Buffalo Tom, geen feestmuziek, maar ik vind het zo mooi!
Beauquote:
Heeerlijk hequote:
Ik vind zn humor zo leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Heeerlijk hemaar volgens mij zijn wij bijna de enigen die hem waarderen
Ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Sander heb ik niet zo'n probleem mee. Die saaie lul van een Coen mogen ze van mij wel van de zender flikkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef minthy het volgende:
@Sersjee Zeer late reactie uit vorige topic: Nee!![]()
Straf prima, dat had ik verdiend. Dat dan weer wel
Wie is Bjorn?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Qunix het volgende:
Enige nummer wat ik leuk vind van Bjørn.
Ik jank met je mee, met een kop koffie on the sidequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP.
Jezus. Dit nummer is dus al 13 jaar oud. Wacht even, ik ga huilen.
SPOILER: Jackpot 19-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Maakt Domien die tweet zelf?twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 21:46:53Wát een energie uit je radio. @Domien heeft alléén maar fijne tracks voor je geselecteerd. #3FM reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Begrijp ik het goed, werd Driftwood van Travis net voor t eerst in miljoen jaar op 3fm gedraaid?![]()
Zou goed kunnen. Al is hij wel OK bezigquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Maakt Domien die tweet zelf?twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 21:46:53Wát een energie uit je radio. @Domien heeft alléén maar fijne tracks voor je geselecteerd. #3FM reageer retweet
.
quote:
dat is zó 1997quote:
NEEEEEE!!!!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
Ja hee nu teert ie gewoon op z'n oude successen, hij hoest zijn oude deuntjes en lyrische trucjes op en verpakt ze in een nieuwe kansloze clip! Dit is niet de zanger Rinus die ik over een jaar of 2 een Grammy zie winnen!
fantastische reclame stunt als je het mij vraagt.quote:
Die kwam inderdaad vanavond langs ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Sersjee het volgende:
Godver, ik zie dat ik Johan heb gemist...
dat neem ik terug.....haring in tomatensaus pas raden als alleen de letter "g" nog mist is domquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk Tjibbe in Geheugentrainer. hij komt al minder dom over dan bij Dat is de Vraag!
Wiki zegt 1989.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Againzender het volgende:
WTF krijg nu Bakerman van Laidback door, Is dat 90's of 80's ???
hm, ik zie een teken. was al even afgedwaald naar Radio2 vanavond, die zaten in september 89. Mijn mail is nog voorgelezen.quote:
klopt, maar vlgens top40web was het pas een hit in 1990....quote:
nu kan je natuurlijk discussiëren of het dan een 80's of 90's-hit is, maar ik opteer voor het laatste. Zelfde geldt bijv ook voor Wicked Game van Chris Isaac: opgenomen in 1989, maar een hit in 1991quote:Sunshine reggae is van oorsprong Alarmschijf en nummer 2-hit uit 1983, waarmee Laid back z'n 1e van 3 hits scoorde.
De laatste keer dat Laid back in de Top 40 stond, was in de lente van 1990 met Bakerman dat een 23e notering haalde.
ehm, dat hoef ik niet te weten....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, dat hoef ik niet te weten....
Korte dagen wekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] wat klopt hier niet.
maar korte weken.....27 uur per dag, 4 dagen per week!quote:
as usual honey, as usualquote:
En Summer of '69 komt uit '84 en werd pas een hit in '90. (O, en geloof Wikipedia in deze gewoon niet. Daar waar 1985 staat, hoort 1990 te staan.)quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar vlgens top40web was het pas een hit in 1990....
[..]
nu kan je natuurlijk discussiëren of het dan een 80's of 90's-hit is, maar ik opteer voor het laatste. Zelfde geldt bijv ook voor Wicked Game van Chris Isaac: opgenomen in 1989, maar een hit in 1991
Nou ben ik altijd al op zoek geweest naar een mogelijkheid om meer dan 24 uur in een dag te proppen, maar wel graag met behoud van een week van 7 dagenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar korte weken.....27 uur per dag, 4 dagen per week!
dan is het wat mij betreft een 90splaat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En Summer of '69 komt uit '84 en werd pas een hit in '90. (O, en geloof Wikipedia in deze gewoon niet. Daar waar 1985 staat, hoort 1990 te staan.)
Tijdloos? Klassieker? Zomaar wat dingen die me te binnen schietenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan is het wat mij betreft een 90splaat.
alleen nog even denken wat we met bijv een Bohmeen Rapsiodica van Queen doen.....dat is meerdere malen een hit geweest...
Tis gewoon de schuld van Hans!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tijdloos? Klassieker? Zomaar wat dingen die me te binnen schieten
maar kan ie dan in een dedicated 90s-week gedraaid worden? in de 70's kan ie iig, maar in de 90's ook? ik vind van welquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tijdloos? Klassieker? Zomaar wat dingen die me te binnen schieten
gekke kraspanda!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis gewoon de schuld van Hans!![]()
![]()
*streepjescode op arm heeft nu*
Ik kost maar ¤3,99 bij de Appie, vanavond eens langs de zelfscan gegaanquote:
wanneer ben je in de bonus??quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kost maar ¤3,99 bij de Appie, vanavond eens langs de zelfscan gegaan
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wanneer ben je in de bonus??
en ehm...als je tegen je uiterste verkoopdatum aanzit moet je ff zo'n 35%kortingsticker op je hoofd plakken
klopt http://nl.wikipedia.org/wiki/Summer_of_'69quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En Summer of '69 komt uit '84 en werd pas een hit in '90. (O, en geloof Wikipedia in deze gewoon niet. Daar waar 1985 staat, hoort 1990 te staan.)
Natuurlijk klopt het wat ik zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt http://nl.wikipedia.org/wiki/Summer_of_'69
yup, zie je undersignquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt het wat ik zeg.
Nee en dat wil ik graag zou houden.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
en nog ff ontopic. iedereen de naaktfoto's van de vrouw van ex-3FM-DJ Martijn Krabbé al gezien?
http://www.nu.nl/achterkl(...)rabbe-uitgelekt.html
Geen link naar de foto's zelf daar ik geen idee heb of dat mag en ik te lui ben dat uit te zoeken
http://www.imagebam.com/gallery/xujmhjzr7v44b45axx2dubjxpvcnedlr/quote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik graag zou houden.
Zijn erg mooi geworden, zag er wat op tv langskomen vanavondquote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee en dat wil ik graag zou houden.
Nou, wat mij betreft niks mis mee! Ik val niet binnen de doelgroep en heb er niet veel kijk op, maar toch...quote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.imagebam.com/gallery/xujmhjzr7v44b45axx2dubjxpvcnedlr/
Trustequote:Op woensdag 21 september 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga slapen.
welterusten en tot lateR!
Geen idee, weinig kunnen luisteren de afgelopen dagenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
Deze komt wel errug vaak voorbij, ofnie?
Zondag om 5u in de ochtend en nu. Valt wel mee dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
Deze komt wel errug vaak voorbij, ofnie?
Dat zal mijn eigen verbeelding wel zijn dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zondag om 5u in de ochtend en nu. Valt wel mee dus.
Ik vind het wel een mooi nummer, maar ook heel zwaar. Ik trek hem 9 van de 10 keer niet, schakel dan meestal over naar iets vrolijkere muziekquote:Op woensdag 21 september 2011 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Zwaar overgewaardeerd. Vind ik. Had nooit deze status gekregen als die gozer niet was verzopen.
Heb geen zwempakquote:
In de IJssel!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb geen zwempak
Ow wacht! Gaan we skinnydippen in het Brouwersgat![]()
![]()
JAA!! Of bij de Vecht, bij Berkum. Kan je ook gemakkelijk het water inquote:
Ik zwem liever zonderquote:Op woensdag 21 september 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek nou eens je gele Speedo aan!
GEIL!!!quote:
je hebt vast een vriend in het nachtkastje.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
GEIL!!!![]()
![]()
Nu ben ik bronstig en kan ik me op niemand uitleven...
Das gewoon niet hetzelfde...En ik heb nu al een MI van een naakte grote vogelquote:Op woensdag 21 september 2011 01:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt vast een vriend in het nachtkastje.
leg hem even in warme water dan voelt het wel natuurlijk aan.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Das gewoon niet hetzelfde...En ik heb nu al een MI van een naakte grote vogel
Ervaring mee?!quote:Op woensdag 21 september 2011 01:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
leg hem even in warme water dan voelt het wel natuurlijk aan.
quote:Op woensdag 21 september 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ervaring mee?!![]()
Nah, ik ga het gewoon bij dromen houden. Ik wacht gewoon op mijn eigen Pino![]()
Zal nooit zo goed zijn als de 112-versie, maar goed...
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op woensdag 21-09-2011 om 01:31:21@hole1988 Staat nog een uitnodiging voor Take me Out reageer retweet
Oh Pien!! Maak me nu niet de kop gek, zeker niet met Whitney op de radioquote:Op woensdag 21 september 2011 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Excuus dat ik al bezet ben, want anders..
Hahaha, doen!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 01:33 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op woensdag 21-09-2011 om 01:31:21@hole1988 Staat nog een uitnodiging voor Take me Out reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh Pien!! Maak me nu niet de kop gek, zeker niet met Whitney op de radio![]()
deze pino komt in de buurt van 112 http://www.kanojotoys.com/climax-pino-gspot-vibrator-p-331.htmlquote:Op woensdag 21 september 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ervaring mee?!![]()
Nah, ik ga het gewoon bij dromen houden. Ik wacht gewoon op mijn eigen Pino![]()
Zal nooit zo goed zijn als de 112-versie, maar goed...
Jijquote:Op woensdag 21 september 2011 01:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze pino komt in de buurt van 112 http://www.kanojotoys.com/climax-pino-gspot-vibrator-p-331.html
quote:Op woensdag 21 september 2011 01:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze pino komt in de buurt van 112 http://www.kanojotoys.com/climax-pino-gspot-vibrator-p-331.html
Slaap lekker en nog bedankt voor je telefoonhulpquote:
jullie hebben toch niet naar elkaar gehijgd hé.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en nog bedankt voor je telefoonhulp
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 01:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jullie hebben toch niet naar elkaar gehijgd hé.
Shaven, I guess amusedquote:Op woensdag 21 september 2011 01:47 schreef hole1988 het volgende:
wat zal 3rdRock hier van vinden http://www.heetmail.nl/ho(...)s-stone-upskirt.html
ik vind dat oud nieuwsquote:Op woensdag 21 september 2011 01:47 schreef hole1988 het volgende:
wat zal 3rdRock hier van vinden http://www.heetmail.nl/ho(...)s-stone-upskirt.html
Fixedquote:Op woensdag 21 september 2011 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Stiekem toch echt een hele goeie plaat van Bon Jovi![]()
Dat hebben ze goed gedaan inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hakkuhbar. Eigenhandig verantwoordelijk voor het klappen van de (happy) hardcore.
Moet eerlijk bekennen dat ik best veel nummers van Bon Jovi kan waarderen en op m'n iPod heb staanquote:
Totaal niet verwacht, deze reactie.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat hebben ze goed gedaan inderdaad
Die heb ik een jaar of tien geleden eens allemaal gedownload, doe ik nooit meer weg. Zitten prima in elkaarquote:
Klopt, ieder jaar weer.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die heb ik een jaar of tien geleden eens allemaal gedownload, doe ik nooit meer weg. Zitten prima in elkaar.
Ja, sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal niet verwacht, deze reactie.
Vandaar ook dequote:Op woensdag 21 september 2011 09:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, sorryHappy Hardcore en Eurodance hebben voor mij gewoon de jaren 90 verpest qua muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |